Birkaç gündür bu bölümü yazmaya çalışıyordum ancak sürekli yarım kalıyordu. En sonunda neden doğru düzgün bir şeyler yazamadığımı ve "Kadınlarımız için" projesini size duyuramadığımı anladım. Sürekli kafamdakileri mükemmel bir şekilde buraya dökmeye çalıştım ve maalesef başarısız oldum. En sonunda içimden gelenleri yazıp projeden haberiniz olmasını sağlamam gerektiğini fark ettim.
Dünyada yaşanan taciz, tecavüz olaylarından bahsederken hiçbir zaman kafamdakilerin tamamını söyleyemiyorum zaten. Midem bulanıyor, ciğerlerim tıkanıyor. Düşünmesi bile iğrenç bir şey. Ve maalesef ki artık haberlerde bile göremiyoruz bu şiddet olaylarını, tecavüzleri... Halbuki internette her köşeden çıkıyor kadınlarımızın düştüğü haller.
Susturuluyor, korkuyla yaşıyorlar bazıları. Bazı kadınlar ancak ölü bulunduktan sonra polise bildirilecek kadar değerli görülüyorlar. Artık insanlar kadınların dövülmesine bile ses çıkarmaz oldular. Sanki çok normalmiş gibi karşılanıyor tecavüz artık. Neredeyse kültürümüz denilecek raddede. Belki de gerçekten öyle.
Yıllarca "Erkektir o yapar." laflarını duyan adamlar, insan demeye değmeyecek kişiler ve onların böyle olmasına izin verenler sayesinde her gün yüzlerce kadın can veriyor belki de dünyada. Kadınlara mal gibi davranılıyor, köle gibi çalıştırılıyorlar. Bazıları okuyamıyor bile. Kıyafetlerine laf edilenler dolu zaten ülkede.
İnternette aratın her yer tecavüz, taciz olayları kaynıyor. Midem kaldırmıyor artık bunu. Zaten gerçek hayat ve Türk toplumu bunu normalleştirmeye çalışıyorken bir de Wattpad'deki ne yazdığından bir haberi olan birkaç mahlukatın bunları desteklemesini kaldıramayacağım.
"Eteğin çok kısa, değiştir şunu." denmesinin romantik olduğunu sanan aptallar bunu yıllarca genç kızlara aşıladırlar Wattpad'de. Bileğinden tutup sürüklenmek, zorla birinin yanında durmak gibi iğrenç hareketler "Yaaa ne kadar romantiiik!" nidalarına döndü. Tecavüzcüsüne aşık olan mı ararsın, ona vuran adamın peşinden köpek gibi koşan mı... Normalde bu kadınlar o adamların yanlarında olmaktansa canlarını veriyorlar, intihar ediyorlar. Ne diyeyim ben bunları yazan iğrenç insanlara şimdi?
Geçen gün tüm bu darp, şiddet, tecavüz ve Wattpad'deki sıkıntılarla ilgili duygularıma tercüman olan bir proje başlatıldı -eymen- tarafından. Kadınlarımız için projesine bakın lütfen. Şu an bunu okumayı kesip oraya gitmenizi öneririm. Evet, belki yasal olarak bu canavarlara bir şey yapmak elimizden gelmiyor şu an ama en azından Wattpad'de sesimizi duyurabiliriz. Ben bu projeyi sonuna kadar destekliyorum. Sizin de haberiniz olmasını istiyorum. Belki de aramızda olan birkaç taciz, tecavüz veya şiddet kurbanına yalnız olmadığını, korkmaması gerektiğini anlatabiliriz.
Bu projeye yazarın sayfasından veya benim okuma listemden ulaşabilirsiniz. Rica ediyorum gidin ve bir bakın. Destek olun. Pişman olmayacaksınız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah Kutup Yıldızı
Aksi*Askıda. Devam edilir mi emin değilim.* - Birleşme Serisi İkinci Kitap - - İlk kitabı okumadan buna başlamayınız lütfen. "İnsanlar hükümetlerden değil, hükümetler insanlardan korkmalıdır." - V For Vendetta Bazen bittiğini düşündüğünüz and...