3. Yarışı Çalının Kazandığına Eminim

1.8K 149 152
                                    

    Merhaba! Yepyeni bir bölümle karşınızdayım sevgili okurlarım. Bu bölüm size erken yılbaşı hediyem. Şimdiden yeni yılınız kutlu olsun. Her şeyin istediğiniz gibi olduğu bir yıl geçirmeniz dileğiyle. :)

    Şimdi sıra her zamanki gibi duyurularda. Evet başlıyorum... Kitabın artık bir İnstagram hesabı var! *Alkışlar* @swiftmybabe adlı arkadaşımın açtığı wattpadbirlesmeserisi adlı instagram sayfası çok kısa bir süre önce açıldı. Önemli duyurular, bölümlerden kesitler ve yapılan çalışmalar orada paylaşılacak. Sayfanın linkini yorumlara bırakacağım. Desteklerinizi bekliyoruz ve umarız ki sayfayı seversiniz, genişlemesinde katkıda bulunursunuz. ^-^ 

    İkinci olarak, yine yorum sınırı koyduğumu bilmenizi isterim. Bundan hiç hoşlanmıyorum ve sizin de sevmediğinizi biliyorum ama beni anlayacağınızı da biliyorum. Aranızda yazarlar varsa muhtemelen onlar da aynı sıkıntıyı yaşıyorlardır. Oy sayısı otuzu geçse bile yorum atan sadece sekiz kişi falan oluyor ve bu benim tüm şevkimi kırıyor. Daha fazla açıklama isterseniz lütfen bir bölüm geri dönün ve yaptığım duyuruyu okuyun. 13 kişiden yorum gelmezse yeni bölümü yazmaya başlamayacağımı bilmenizi isterdim. Kendimden bunu yaptığım için hiç hoşlanmıyorum ama ben de emeğimin karşılığını istiyorum. Bu bölüm yedi bin kelimeyi geçti ve hepsi sizin için yazıldı. Karşılığında da sizden üç-beş kelime istiyorum. Fazla mı? Lütfen yorum yapın. 

    Multimedyada bir şarkı var ve bunun bölümle bir alakası yok. Ama son zamanlarda çok fazla dinliyorum ve seviyorum. Ben de dedim ki neden koymayayım bunu? :)

    İyi okumalar ve mutlu yıllar, biraz erken olsa da. :)

"Gezegenimiz evrenin tımarhanesi..."       -Goethe

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Parker

"Birisi bize şaka yapıyor olmalı." Kevin, kağıdı okuduktan sonraki ilk tepkisinin ne kadar saçma olduğunu fark etmemiş olmalı ki bakışlarını elindeki nottan ayırmamıştı. Ama bunun bir şaka olmadığını algılaması uzun sürmezdi. 

     İlk olarak, birisinin bize Şili'de üst düzey sis bombaları hediye ederek şaka yapması pek işten değildi. Bu sis bombalarını tanıyordum. Bay Reed'in verdiği Elektronik ve Bilim dersinde bunları çokça görmüştüm. Yeterince sert basarsanız uygulanan basınç sayesinde bir tren garını bile sise boğabilirlerdi. Gerçekten fazla profesyonellerdi bizim için. Her kim verdiyse bize bunları, şaka yapmadığı belliydi. 

"Şaka falan yok burada." İç çekip odada bulunan sandalyesiz çalışma masasının üzerine oturdum. "Bu kadar pahalı bir şakaya değeceğimizi düşünen biri yoktur şu dünyada."

    Bunu kimin yaptığına dair en küçük bir fikrim bile yoktu. Çanta öğle yemeğinden geldiğimizde öylece belirmiş gibi Alyssa'nın yatağının üzerinde duruyor, çok davetkar bir şekilde içine bakmamız için bizi hipnotize ediyordu. Çantayı ve garip notu bırakmalarını bir yana koyalım, odamızın içine kadar girip bırakmaları daha çok sorun teşkil edebilirdi belki de. Üç ajanın odasına gizlice girmek için gereken cesarette sahip olduğundan tutun da, bizim bu kadar dikkatsiz olmamıza kadar her şey büyük bir sorun yaratırdı. Sonuçta bir yerlere gizlice girmek, sessiz olmak için eğitilen üç kişinin odasına gizlice girilmesi gerçekten üzerine düşünülmesi gereken bir konuydu. 

"Bir örgütle alakası olabilir mi?" Alyssa kağıdı Kevin'ın elinden aldı, evirip çevirmeye başladı. Saçlarının uçlarından damlayan su damlalarının kağıda düşmemesine dikkat ediyordu. 

Siyah Kutup YıldızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin