Aesthetic Çalışmaları ve Sinirden Delirten İnstagram Sayfası

831 59 108
                                    

    Selam! Bunu yeni bölüm sananlardan gerçekten özür dilerim ama lütfen okuyun. Merak etmeyin yeni bölüm en geç bu salı gelecek ve güzel bir bölüm olacak. Yani en azından umuyorum. Ama şimdilik birkaç şey demek istiyorum ve lütfen okuyun. Bu sefer daha önce çokça kez yaptığım ve işe yaramayan "yorum sorunları" konulu değil. 

    Başta sadece buraya karakterleri daha iyi tanımanız ve kafanızda hayal etmeniz için yaptığım aesthetic çalışmalarını koyacaktım ama bugün karşılaştığım ciddi bir sorunu dile getirmek zorunda hissettim kendimi. Çünkü gerçekten hastalıklı ve mide bulandırıcı şeyler gördüm.

     Ama bunları göstermeden önce feminist kelimesini tanımlamak istiyorum. Zaten hepinizin bildiğini bilsem de tekrar edeceğim. Feminist; kadını üstün gören değil, kadın ve erkeğin eşit olduğunu savunan kişidir. Feminizm medenileşmeyi, kadının hak ettiği saygıyı görmesini, kimsenin kimseden üstün olmadığının bilinmesini ve bunun gibi daha pek çok eşitlikçi düşünceyi savunan bir düşünce biçimidir. Günümüz insanları sayesinde feminist bazı insanlar tarafından kötü bir şey gibi algılanıyor. Sanki erkekleri yerin dibine gömüyormuşuz gibi. Ancak ne derlerse desinler ben feminist olduğumu söylemekten gurur duyarım. 

     Şimdi gelelim asıl konuya...

     Lütfen İnstagram'a girin ve 'Homineizm' kelimesini aratın. Böyle iki-üç sayfayla karşılaşacaksınız. Gerçekten acıdığım insanlarla dolu bu sayfalar. Hepsi sadece feministleri çekemeyen, kadınları aşağılık varlıklar olarak gören, hastalıklı bir zihniyeti olan, kendilerini yücelten insanlar. Size söylediğim bu sayfalar erkeklerin üstün olduğunu, kadınların güce layık olmadığını ve erkeğin dünyayı yönetmesi gerektiğini savunan sayfalar. 

     Sayfaları spamladım ve şimdi de göremediğim için ekran fotoğraflarını alamam ancak yazdıkları şeyleri bir yerden buldum ve şimdi aynen yazacağım.

    Bir paylaşımda bu yazıyor:

"IQ seviyeleri oldukça düşük olan bazı mahlukatların düşündüğünün aksine biz, kadın düşmanı değiliz. Biz yalnızca herkesçe bilinen ancak Fransız İhtilalinden sonra unutturulmaya çalışılan - erkeğin üstün olduğu - gerçeğini dünyaya duyurmayı hedefliyoruz."

    Bir de oraya zeki görünmek için IQ kelimesini koymuş ya... Düşüncesinden bile IQ'sunu ben kolayca söylerim halbuki. Bir başkası şu:

"Erkek kadın fark etmeksizin tüm feministler solipsist varlıklar olup, tartışılmaya lüzum bile olmayan yaratıklardır. Ne yaparsanız yapın kendi kokuşmuş ideolojilerinde ısrar edeceklerdir."

    Bir başkası:

"Çağ açıp kapatan kadın yoktur, olmayacaktır! Tüm insanlık tarihi boyunca birkaç tanesi dışında başarılı kadın yönetici yoktur, olmayacaktır. Modern dünyanın getirdiği özgürlükle beraber bu hakkı ele geçirip yönetici olanlar da her zaman olduğu gibi hassas konularda akıllarını bir kenara bırakıp duygularına yenik düşmeye devam edecek ve çok geçmeden tarih sahnesinden silineceklerdir. İcatlarıyla insanlığı ileriye taşıyan yine tüm dünya tarihi boyunca birkaç istisnası dışında kadın yoktur, olmayacaktır. Hiçbir zaman sütyenin icadından ileriye gidemeyeceklerdir."

    Sinirden ellerim titriyor şu an. Yazamıyorum. Hayır ben bir de sinirlenince ağlayan biriyim. Çok fena olurum. Karşımdakinin ağzına ederim. Çok ciddiyim bu konuda. Hani diyordum ya kişiliğimin altı parçası diye, işte ben sinirlendiğimde Sally oluyorum. Ve şu an ramak kaldı inanın ki...

     Bunu diyen arkadaş zekasıyla övünüyor ama anlaşılan o ki bulaşık makinesini, kurşun geçirmez yeleği, büyük ölçekli bilgisayarlardan bir tanesini, araba camı sileceğini, testereyi, engelliler için bir yazıcı olan Blissymbol yazıcıyı (Hem de bunu yapan kadın henüz on iki yaşındaymış.), kalorifer kazanını, sinyal fişeklerini, optik analiz sistemlerini, radyoaktiviteyi, lazerli katarakt tedavisini, ev ısıtma sistemlerini ve daha bir çok şeyi kadınların keşfettiğini bilmiyor herhalde. (Bunları yaklaşık iki hafta önce İngilizce kursunda işledik. Eve gelince de araştırıp gururlanmıştım da. Oradan hatırlıyorum.) Ayrıca ikinci dünya savaşında kullanılan, kırılamaz kodlardan oluşan gizli iletişim sistemini bulup geliştiren de bir kadındı. Bunları bilmeyen, araştırmadan kendi kafasına göre yazan ve buna katılanların yazılarını kusmadan okumaya çalıştım bugün. 

Siyah Kutup YıldızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin