Merhabalar sevgili okuyucularım. Umarım beni özlemişsinizdir. Şayet ben sizi çok özledim. ^-^ (Ve evet, saat dörtte bölüm atıyorum ki kimse yorum yapacak gücü bulamasın. Maalesef ki ilham bana sabahları hiç uğramıyor. Ne oluyorsa gece on ikiden sonra oluyor. :/ )
Lütfen bugünki duyuruyu okuyun. Önemli şeyler var çünkü.
Öncelikle şunu tanıtıyım: Artık Birleşme serisinin bir fan sayfası var! *konfetiler, davullar ve diğer parti şeyleri* @ecem_keskin52 adlı üyemiz benim de onayımı alarak bir instagram sayfası açtı seri için. Sana gerçekten çok teşekkür ederim. Haberi verdiğinde ne kadar ponçik hissettiğimi anlatamam. - Ponçik hissetmek? Peki. - Bakmak isterseniz hesabın adı wattpad_birlesme_serisi. Hepinizi orada da görmek isterim. :)
İkinci olarak az önce aklıma gelen bir fikri paylaşmak istedim. Ya şöyle bir okudum da bölümleri, Siyah Kutup Yıldızı'nın (SYK mi desem bundan sonra? Çok uzun bu.) karargahının yapısını baya karışık yazmışım. Yani hayal etmekte zorlanıyor insan. Eğer siz de isterseniz kuş bakışı bir harita çizip bir dahaki bölüme buraya koyabilirim. En azından hayal etmeniz falan kolaylaşır.
Üçüncü ve en önemli duyuru ise şu: Geçen bölümlerden birinde @@hazalgokceunver adlı bir okurumuz bana bir fikir sundu. Ve ben de baya beğendiğim için bu bölümde yapmaya karar verdim. Bölümün sonuna bana istediğiniz soruları sorabilmeniz için iki fotoğraf bıraktım. Bir tanesi hikaye hakkında, benim hakkımda merak ettikleriniz sormanız için. Diğer ise bölüm ve hikaye hakkında öneriler ve eleştiriler için. Böyle fotoğrafların altına yazarsanız eğer daha derli toplu olacağı için hepsini fark edip cevap vereceğim. İstediğinizi sorabilir, söyleyebilirsiniz. Tamamen özgürsünüz. Bölümün sonuna koydum ki bölümle birlikte değerlendirip sunun. Ve eğer gerçekten güzel bir etkinlik de olursa instagramda da yaparız bir ara aynısını. Hem sohbet etmiş olacağız böylece.
Neyse çok uzattım. Umarım okumuşsunuzdur. Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum. Onları aldığımda andaki sevincimi tahmin bile edemezsiniz. Beni mahrum bırakmayın lütfen. ^-^ İyi okumalar hepinize. :)
Biri eğer gözlerini senden kaçırıyorsa; emin ol ki o gözlerde sana ait bir şeyler vardır.. - Beyaz Geceler / Dostoyevski
-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
Parker
Beyaz. Tek görebildiğim şeydi bu. Etrafımı kaplayan tek renk.
Beyaz diyince akıllara gelen ilk şey eminim ki güzel ve hoştur. Umut beyazdır, pasta kreması beyazdır, gelinlikler beyazdır. Ama kefenler de beyazdır, hastane odaları beyazdır, sizin etrafınızı kaplayan ve donmanıza yol açan kar da beyazdır. Bir renk nasıl bu kadar iki yüzlü olabilirdi ki? Peki kar dediğimiz şey, nasıl aynı anca büyüleyici olup aynı anda ölümcül olabilirdi? Bu su gibi bir şeydi herhalde. O olmadan yaşayamayacağımız ancak fazlası bizi öldüren ikinci şey.
Botlarım kara batmış bir şekilde hiçliğin ortasında dururken aynen böyle düşünüyordum? Titriyordum, rüzgarı hissediyordum. Donmak üzereydim. Vücudum uyuşmuş, acı verici sancılar sarmıştı bedenimi. Peki ben burada ne arıyordum? Birini... Birini aradığımı biliyordum ama kim olduğunu hatırlayamıyordum. Sadece onu bulmam gerekiyordu. Kurtarmam lazımdı. Peki neyden? Bilmiyordum...
"Değiştirdim." Ses havada yankılandı, bomboş arazide yayıldı. "Dayanabilirler. Onlara dayanmaları gerektiğini söylemelisin. Hayatta kalmak için bununla savaşmalılar." Kaşlarımı çatıp arkamı döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah Kutup Yıldızı
Action*Askıda. Devam edilir mi emin değilim.* - Birleşme Serisi İkinci Kitap - - İlk kitabı okumadan buna başlamayınız lütfen. "İnsanlar hükümetlerden değil, hükümetler insanlardan korkmalıdır." - V For Vendetta Bazen bittiğini düşündüğünüz and...