Rozdział 24

7 1 0
                                    

Sprawdź czy przeczytałeś /łaś poprzedni rozdział.
____

- Jesteś tego pewna? - zapytał już mniej pewnie.
- Pewnie, pod warunkiem, że nie zrobimy nic...
- Z tym nie ma problemu. Ja kończę za 30 minut zmianę. Nie stanie ci się nic przez ten czas?
- Będę tu czekać, już i tak sił nie mam.
- Okej.
Po 30minutach Nate prowadził chwiejącą się Asię do swojego czarnego BMW. Po 30minutach Nate zanosił spiącą dziewczynę do swojego pokoju i położył ją na łóżku, po czym przykrył kołdrą i poszedł do salonu położyć się na kanapie.
*POV ASIA
Rano obudziłam się z potwornym bólem głowy. Przetarłam dłońmi oczy i rozejrzałam się po pokoju... Nie jest to pokój pensjonatu, ani mój. Po chwili przypomniałam sobie klub,barmana... jak mu tam było? Nie pamiętam. To nie zmienia faktu, że nadal nie wiem gdzie jestem, i dlaczego spałam w ubraniach... Pomimo intensywnego myślenia nadal nic nie pamiętam. Potworny ból głowy nie pozwalał mi się na niczym skupić, po kilku minutach usłyszałam kroki.
- Akurat teraz przydała by mi się jaka kolwiek broń, a że szłam do klubu nie mogłam wziąć - pomyślałam.
- Hej,jak się czujesz?
- Strasznie głowa mnie boli,a wogóle gdzie jestem?
- Nic dziwnego, że nie pamiętasz. Wczoraj nieźle zabalowałaś. Jesteś u mnie w domu, nie wiedziałem gdzie się zatrzymałaś, więc Cię zabrałem do siebie. I masz tu tabletki i wodę ,powinno Ci pomóc.
- Dzięki za wszystko. Mógłbyś mi zamówić taksówkę?
- Myślałem,że zostaniesz chociaż ns śniadaniu i później mogę Cię dowieźć. Po drodze pojadę do pracy. Co ty na to?
- Wybacz, ale muszę coś załatwić - skłamała.
- To może chociaż podasz mi swój numer?
-Podaj szybko, odezwę się - kolejne kłamstwo.
- Dobrze, więc zapisz xxx-xxx-xxx.
- Dzięki. O już jest taksówka.

POV NATE
Po tym jak Asia opuściła mój dom ciągle zastanawiałem się, dlaczego tak szybko uciekła, co ona ukrywa.. Moje przemyślenia przerwał dzwonek telefonu, nie patrząc kto dzwoni nacisnąłem zieloną słuchawkę.
- Halo?
- Siema stary, idziemy do klubu? - po głosie poznałem,że to Jack.
- Mam dziś zmianę, nie dam rady.
- Załatw wolne, najpierw zebranie u szefa, a później impreza.
- Dobra- rozłączyłem się.
Szef dał mi wolne, siedzę właśnie z kumplami w klubie. Niestety moje myśli krążą wokół Asi, ale nie nie mogę na to poradzić... Nigdy jej w mieście nie widziałem, a znam każdego...

POV ASIA
Zaraz po tym jak wróciłam do pokoju od razu poszłam wziąść prysznic. Ledwo co się ubrałam, a już za mną dzwonią. Tak jak myślałam to szef... Zanim zdążyłam cokolwiek powiedzieć ten już informował, że muszę wracać... Po tej rozmowie, a raczej monologu szefa zaczęłam się pakować. Zajęło mi to 2 godziny, po czym zamówiłam taksówkę i szybko znalazłam się m lotnisku. Pozostało mi tylko czekać,aż oznajmią mój lot.

POV NATE

Po tym jak zadzwonił mój telefon odszedłem od reszty. Niestety nie pojawiłem się dziś na zebraniu u szefa.
- Pewnie chcecie wiedzieć, dlaczego?
- Gadaj -odezwał się mój szef.
- Nie miałem czasu. Muszę sprawdzić tę dziewczynę. Coś jeszcze? - tylko usłyszałem jak rozmowa została zakończona.

~~~
*POV ASIA/ NATE - z punktu widzenia Asi lub Nate'a.
Oto kolejny rozdział. Został napisany przez moją przyjaciółkę podczas, gdy ja farbowałam włosy.
Co sadzicie o Nate'cie? Dlaczego Asia musi wracać? Czy pasuje wam w tej formie rozdziały czy wolicie takie jak były? (KONIECZNIE MUSICIE MI OPOWIEDZIEĆ ). Komentujcie śmiało.

"Ponad Wszystko "Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz