~Karen~
De volgende dag wordt ik wakker door Sky, die naast mij komt liggen op bed. Ik open mijn ogen, en kijk naar de zijkant. Goedemorgen mama! hoor ik Sky heel lief zeggen, en hij legt zijn hoofd op mijn borst. Ik glimlach, en aai Sky over zijn blonde krullen. Mama gaat het goed met jou? hoor ik Sky zeggen. Daar moet ik even van slikken. Ja het gaat goed lieverd, mama voelt zich goed,(nee ik voel mij niet goed vanwege Kristel, ik wil haar terug) zeg ik tegen Sky. Maar je bent zo stil, en dat ben ik niet van jou gewend, en we doen ook nooit meer leuke dingen mama, hoor ik Sky zeggen. Mama voelt zich niet zo lekker lieverd, zeg ik tegen Sky. Maar waarom niet mama? hoor ik Sky vragen. Tja dat weet ik niet, mama is gewoon een beetje ziek, zeg ik tegen Sky. En Sky komt overeind. Maar dan kan je mij ook niet naar school brengen! en Sky kijkt teleurstellend naar het deken. Sorry liefje, zeg ik. Maar wie moet mij dan naar school brengen, want tante Kristel kan ook niet, en Josje ook niet, en jij ook niet, en papa is al weg, hoor ik Sky irriterend zeggen. Nee liefje, oma brengt je naar school, is dat goed? vraag ik aan Sky. Ik wil niet door oma gebracht worden! oma is stom! ik wil door jou gebracht worden! en Sky loopt boos weg. Sky wacht! roep ik. Nee! ik vindt je stom! hoor ik Sky roepen. en nu heb ik een heel raar gevoel in mijn maag. Ik ben niet echt ziek, ik mis Kristel gewoon. Amai! wat heb ik gedaan! en ik laat mij vallen op het bed, en zucht. Enkele minuten later, stap ik uit bed, en loop naar sky zijn kamer, en kijk om het hoekje. Sky is met zijn auto's aan het spelen, en is helemaal in het spel, hij verteld enorm veel verhalen, en hij zit nog in zijn pyjama. Sky?! roep ik, en Sky kijkt op. Wat is er mama? hoor ik Sky vragen. Zullen we jou even aankleden, en zullen we eten, vraag ik. Nee, ik wil niet! zegt Sky. Ik zucht, Alè Sky, kommaan op staan, en kleed je aan, zeg ik irriterend. Nee! Roept Sky. Sky kommaan! ik heb hier geen zin in! hup auto's opruimen! en aankleden! zeg ik irriterend. Nee! Roept Sky. Alè Sky, moet ik anders even helpen, zeg ik nu met een wat verheffende stem. Nee! dat hoeft niet! hoor ik Sky zeggen. En ik zie dat Sky opruimt, en zich gaat aankleden. Ik lach, en loop dan weg. HAHA! IK WIST HET! DAT HELPT ALTIJD BIJ SKY! TSJAKKAAA! en ik loop vrolijk naar de keuken, om ontbijt te maken voor mij en Sky.
JE LEEST
Vemen an act of true friendship (VOLTOOID)
FanfictionKaren en Kristel zijn dikke vriendinnen ze hebben een luxe leven, en hebben samen in K3 gezeten, Kristel is nu manager van de nieuwe K3, en Karen is druk bezig met een nieuw programma, ze missen elkaar nog elke dag, en hopen elkaar snel weer te zien...