~Karen~
Kristel is echt goed in peptalks. Als er wat is kan je altijd bij haar terecht, soms zit ik mij en Kristel te vergelijken. Kristel is misschien wel een jaar jonger dan mij, maar het lijkt net of ze meer volwassener is ofzo, dan ik. Terwijl ik ouder ben, maar zal dat gewoon te maken hebben met Kristel haar jeugd van vroeger? gewoon dat ze snel volwassene moest worden? Ik weet het niet, maar ik heb net wel een goed gesprek gehad met Kristel, en het heeft echt geholpen mijn droom gaat uitkomen! Maar Kristel moet wel dan in orde zijn anders gaat het niet goed aflopen denk ik. Ik ben al stukken minder verdrietig, en ik kijk even naar de bijrijder stoel waar Kristel op zit. Kristel is nog steeds dromerig uit het raam aan het kijken. Waarom is Kristel zo stil? Ik ben dat van Kristel helemaal niet gewend, normaal gesproken is Kristel echt zo'n gezellige madam, die van praatjes houdt, zou ze misschien moe zijn? dat ze daardoor stiller is? of zou ze zich niet lekker voelen? of zou ze toch angst hebben voor het autorijden? na dat ongeluk die zij heeft gehad. Ik weet het niet, en dan zie ik een traan over Kristels wang rollen, maar ze veegt die snel weg. Kristel, gaat het een beetje? vraag ik verlegen. Kristel kijkt op naar mij. Ja het gaat wel, ik voel me goed! lacht Kristel een beetje moeilijk, en dan kijkt ze gauw weer weg. Ik weet niet of Kristel zich goed voelt, ik laat het maar even, en ik ga mij weer focussen op de weg. Inmiddels komen wij aan bij Kristels huis, Kristel doet haar gordel los, en stapt uit, en doet dan de deur van de auto open, waar Lily ligt te slapen. Ik zie Kristel moeilijk doen om Lily uit de auto te tillen, en ik stap uit, en vraag of ik kan helpen. Kristel knikt, en vraagt of ik haar spullen mee wil tillen. Ik knik, en doe de auto op slot. Kristel gaat het? vraag ik. Ja gaat wel Karen, alleen Lily is een beetje zwaar, omdat ze zich slap houdt, omdat ze slaapt, dus ik loop vast naar de deur, hoor ik Kristel zeggen. Ik knik, en dan zie ik Kristel richting haar voordeur lopen. Ik hol erachter aan, en sta dan naast Kristel. Karen wil je uit mijn tas de sleutel pakken van het huis, hoor ik Kristel vragen. Ja is goed, zeg ik. En ik zet de spullen op de grond neer, en pak de sleutel uit Kristels tas, en draai de deur open. Ik laat Kristel als eerst naar binnen, Kristel loopt met grote, en snelle passen naar de zetel, en legt Lily voorzichtig op de zetel, zodat ze niet wakker wordt. Kristel komt dan overeind, met haar haren voor haar ogen, maar veegt die weg voor haar gezicht. Amai, dat had ik niet moeten doen, zegt Kristel uitgeput. Ik ben spontaan weer duizelig geworden, en Kristel gooit haar jas uit, en gaat dan zitten op de zetel. Kristel? gaat het echt goed? vraag ik bezorgd. Ja het gaat wel Karen, ik overleef het wel, ik was gewoon iets te enthousiast, lacht Kristel. Maar ik voel me goed, het gaat al weer! zegt Kristel enthousiast. oké mooi zo! maar hoe zit het met Lily? laat je die beneden slapen? of til je haar naar boven? vraag ik. Nee ik ga haar niet naar boven tillen, straks val ik van de trap af, door de duizeligheid, en dan mag ik weer naar het ziekenhuis. Ik laat Gene, Lily zo wel naar boven tillen, hoor ik Kristel zeggen. oké is goed dan, moet ik je verder nog ergens mee helpen kristel? vraag ik. Nee hoeft niet, hoor ik Kristel zeggen. Ga maar lekker naar huis, hoor ik Kristel zeggen. Zeker weten Kristel? vraag ik. Ja heel zeker schatteke, ga maar lekker naar Antony, en Sky, ik zwaai je wel uit! hoor ik Kristel zeggen. Oké, is goed dan, ik kom morgen wel langs, als je dat leuk vindt? zeg ik. Oh ja, is prima hoor, je bent hier altijd welkom Karen, hoor ik Kristel zeggen(op een beetje een botte manier) en ik loop samen met Kristel naar de voordeur. Dag schattie, zeg ik. Dag schattie, hoor ik Kristel zeggen, en we geven elkaar een knuffel, en dan loop ik weg, zwaai nog even, en stap mijn auto in. Ik start de auto op, en rijd dan weg. Ik toeter nog even, en als ik de straat uit ben, zie ik Kristel de deur dicht doen.
Ik weet niet wat er met Kristel is? maar ze doet wel heel erg vreemd op dit moment, en ik rij met allerlei vragen in mijn hoofd naar huis.
JE LEEST
Vemen an act of true friendship (VOLTOOID)
ФанфикKaren en Kristel zijn dikke vriendinnen ze hebben een luxe leven, en hebben samen in K3 gezeten, Kristel is nu manager van de nieuwe K3, en Karen is druk bezig met een nieuw programma, ze missen elkaar nog elke dag, en hopen elkaar snel weer te zien...