~Karen~
Wat dat meen je niet! en de tranen springen in mijn ogen, en ik hap naar adem. Ik kan helemaal niet nadenken op dit moment. Ik heb namelijk net telefoon gehad van een onbekend iemand, en die zei tegen mij dat Kristel zojuist een ongeluk heeft gehad met haar auto, volgens die persoon aan de telefoon is haar auto total loss, en Kristel zat klem, en was niet aanspreekbaar., ze was bewusteloos, en haar auto moest met zwaar gereedschap open geknipt worden, en toen konden ze Kristel redden. Kristel is met spoed naar het ziekenhuis gebracht. Ik zak door mijn benen, en begin te huilen. Antony hoort het, en komt op mij af rennen, hij zegt tegen Sky dat hij even moet gaan spelen, of tekenen, of wat dan ook. Sky luistert, en gaat dan wat doen. Schat, wat is er met je? is er iets ergs aan de hand? hoor ik Antony zeggen. en ik en Antony staan op, en gaan dan buiten op een bankje zitten in de achtertuin. Oke schat nogmaals, wat is er aan de hand? hoor ik Antony nogmaals vragen. Ik wil het niet vertellen, maar Antony blijft vragen wat er is, Karen nogmaals, wat is er aan de hand? hoor ik Antony nu irriterend zeggen. Ik kijk naar mijn armbandje, en wriemel eraan, en het eerste woord wat in mij op komt is: KRISTEL, en die stem van die persoon komt in mij op, met wat die enkele minuten geleden gezegd had tegen mij: Kristel heeft zojuist een ongeluk met haar auto gehad, haar auto was total loss, Kristel zat klem, maar was niet aanspreekbaar. Ze was bewusteloos, en haar auto moest met zwaar gereedschap open geknipt worden, en toen konden ze Kristel redden, Kristel is met spoed naar het ziekenhuis gebracht. De tranen springen in mijn ogen, Karen! voor de laatste keer! wat is er? hoor ik Antony irriterend zeggen. Het is Kristel, zeg ik zachtjes. Wablief? hoor ik Antony zeggen. HET IS KRISTEL! zeg ik irriterend. Oei wat is er gebeurt! hoor ik Antony vragen. ZE HEEFT EEN ONGELUK GEHAD MET HAAR AUTO! HAAR AUTO WAS TOTAL LOSS! KRISTEL IS MET SPOED NAAR HET ZIEKENHUIS GEBRACHT! zeg ik tegen Antony. en de tranen stromen over mijn wangen heen. Mah schatteke! het komt echt goed! Kristel is sterk, ze overleeft het wel, hoor ik Antony zeggen. Die mij wilt troosten met een knuffel, maar ik deins naar achter. NEE KRISTEL GAAT HET NIET OVERLEVEN! IK MOET NAAR HET ZIEKENHUIS! IK WIL BIJ HAAR ZIJN! EN BIJ HAAR BLIJVEN! TOT DAT ZE MISSCHIEN WEL KOMT TE OVERLIJDEN, en ik wil weglopen maar Antony houdt mij tegen. JE BENT GEK! DAT JE NU NAAR HET ZIEKENHUIS GAAT! MISSCHIEN IS HET ZO ERG BIJ KRISTEL DAT ZE GEEN EENS BEZOEK MAG! hoor ik Antony boos zeggen. IK ZORG ER VOOR DAT IK BIJ HAAR OP BEZOEK KAN GAAN! ZE IS MIJN VRIENDIN! en ik loop met tranen over mijn wangen naar de auto. Ik stap in, en kijk dan naar mijn armbandje, je kunt het Kristel! je bent sterk! heel sterk! ik ben al onderweg naar jou toe! zeg ik tegen het armbandje(raar eigenlijk maarja,) en dan start ik de auto, en rij ik richting het ziekenhuis.
JE LEEST
Vemen an act of true friendship (VOLTOOID)
FanficKaren en Kristel zijn dikke vriendinnen ze hebben een luxe leven, en hebben samen in K3 gezeten, Kristel is nu manager van de nieuwe K3, en Karen is druk bezig met een nieuw programma, ze missen elkaar nog elke dag, en hopen elkaar snel weer te zien...