~Karen~
Gelukkig gaat het goed met zowel Kristel als Lily. Ik hoop zo dat ze morgen naar huis mogen, beide. En niet alleen Kristel, of alleen Lily, want een moeder en een dochter moet je niet scheiden van elkaar. Kristel was eigenlijks heel stilletjes net in Lily haar kamer, snap ik ook wel, want Kristel was natuurlijk bang, dat Lily het niet zou overleven. maar gelukkig doet ze dat wel. Kristel was zo net helemaal aan het shaken, en trillen, en huilen. Ik voelde het gewoon aan haar rolstoel. Maar ik zag het ook aan Kristel. Ik ben echt blij dat ik Kristel als vriendin heb. Ik ken Kristel al 17 bijna 18 jaar lang, dus ik weet hoe ze is, ik ben zelfs meter van Lily. Soms is Kristel te snel gestrest, en wordt ze boos, maar ik ben dat wel gewend van haar, daar ken ik haar te goed voor. Maar voor de rest, is Kristel echt een schat van een madam. Ik zou niet weten wat ik zonder haar moet. Wij zijn in deze 17 jaar lang, bijna zussen van elkaar geworden. Tja, Kristel heeft geen zussen meer, en dat vindt ik zo zielig voor haar. Allebei haar zussen zijn overleden, en zij is de enige van de 3 meiden van hun gezin, die nog in leven is, ook is Kristel een top moeder! Nanou en Lily moeten echt blij zijn met zo'n top mama, en ik loop stilletjes de ziekenhuis gangen door. Waarom zijn ziekenhuizen zo stil. Blegh ik haat stille ziekenhuizen, en ik loop dan ietsje sneller door. Ik kom buiten aan, en een koude wind komt mij tegemoet. Brrr!! wat is het koud!! en ik rits mijn jas verder dicht, en bind mijn sjaal beter om mijn nek. Amai! het is echt belachelijk koud! thuis ga ik aan een warme kop koffie, of thee, of wat dan ook, en ik loop snel op mijne auto af. Ik stap de auto in, en doe de deur dicht. Amai zo koud, en ik blaas mijn handen warm. Ik start de auto op, en zet de kachel aan. Voila! het gaat straks lekker warm worden in de auto, door de kachel, en ik rij rustig naar huis. Ik zet de radio aan, en er is een liedje bezig van K3. Ik neurie zachtjes mee. Amai, er wordt wel heel veel K3 gedraait de laatste tijd op de radio. Maarja ik vind het niet erg. Ik vind het wel grappig, om mij zelf te horen zingen, en enkele minuten later kom ik thuis aan. Ik parkeer de auto, en ik stap uit, en draai dan de auto op slot, en dan loop ik naar binnen. Als ik binnen ben, doe ik mijn jas, en schoenen uit, en loop dan gelijk naar boven. Boven aangekomen, ga ik mij klaarmaken, en omkleden, en als dat gedaan is, kijk ik nog even bij Sky, die slaapt heerlijk, en dan loop ik zelf ook mijn slaapkamer binnen, en kruip in bed. Ik kijk nog even op instagram, en Facebook, en dan leg ik mijn GSM weg, en ga dan liggen, en val dan rustig in slaap.
JE LEEST
Vemen an act of true friendship (VOLTOOID)
FanficKaren en Kristel zijn dikke vriendinnen ze hebben een luxe leven, en hebben samen in K3 gezeten, Kristel is nu manager van de nieuwe K3, en Karen is druk bezig met een nieuw programma, ze missen elkaar nog elke dag, en hopen elkaar snel weer te zien...