~Kristel~
Ik zie een zuster binnen lopen met Lily aan de hand, mijn tranen stromen over mijn wangen heen, en ik stap voorzichtig van het bed af, en loop op Lily af. Ik zak rustig door mijn benen heen, en neem Lily in een dikke knuffel. De tranen blijven over mijn wangen heen stromen. Mijn lieve Lily, mijn kleine meisje, mijn prachtige dochter, staat nu op haar eigen benen aan de hand van de zuster, maar laat enkele ogenblikken later de zusters hand los, en knuffelt mij stevig. Oh Lily ik heb je zo gemist, huil ik hardop. En dan hoor ik Lily ook huilen. Ik knuffel Lily een poosje, en dan komen wij los uit onze omhelzing, en lach ik naar Lily, en vraag of het goed gaat met Lily. Lily knikt, en ik glimlach. Dan kom ik voorzichtig overeind, en vraag aan de zuster hoe het nu met Lily gaat. De zuster zegt dat het goed gaat met Lily, maar dat ze nog wel rustig aan moet doen, en dan vraagt de zuster aan mij hoe het met mij gaat. Ja het gaat wel goed, af en toe nog misselijk en duizelig, als ik te lang sta, maar voor de rest voel ik mij goed, zeg ik tegen de zuster. De zuster zegt, dat ze nog een scan willen maken van de binnenkant van mijn hoofd, en dan kunnen ze kijken of ik naar huis mag, ja, of nee. Ik knik, maar wanneer wilt u de scan dan maken? vraag ik aan de zuster. De zuster zegt zometeen al, is goed hoor, dan zie ik u zometeen weer, zeg ik. De zuster knikt, en loopt dan weg. Ik ben enorm zenuwachtig, maar ik weet zeker dat het goed komt. Ik heb goede moed, en dan besluit ik, om terug op bed te gaan liggen, want de misselijkheid komt weer terug, en ik wordt duizelig. Lily loopt met mij mee, en dan klimmen wij samen op bed. Lily gaat dicht tegen mij aan liggen, en ik zet de tv aan. Ik zet speciaal voor Lily een kinderprogramma op, en dan gaan we samen tv kijken. Ik aai Lily door haar blonde haren heen, en ik zie dat Lily bijna in slaap valt, en enkele minuten later, ligt Lily te slapen. Ik kijk naar Lily, en ik glimlach. Ik kijk nog even naar de tv, tot dat ik moe begin te worden, en ik zet de tv uit, en sluit mijn ogen, en val dan in slaap, dicht tegen Lily aan, en Lily tegen mij.
JE LEEST
Vemen an act of true friendship (VOLTOOID)
FanficKaren en Kristel zijn dikke vriendinnen ze hebben een luxe leven, en hebben samen in K3 gezeten, Kristel is nu manager van de nieuwe K3, en Karen is druk bezig met een nieuw programma, ze missen elkaar nog elke dag, en hopen elkaar snel weer te zien...