~Karen~
Sky! kom je eten! roep ik naar boven. Ik kom eraan! en dan zie ik Sky van de trap af rennen naar mij toe, wat heb ik op brood mama? hoor ik Sky vragen. Je hebt chocopasta op brood, zeg ik tegen Sky. Vindt je dat goed? vraag ik aan Sky. en ik zie Sky knikken. Kom neem maar mee, en ik geef Sky het bord met brood, en ik zie Sky voorzichtig met het bord naar de woonkamer lopen. Sky zet zijn bord op tafel, en pakt de afstandsbediening van de tv, en hij zet de tv aan. Sky? wat wil je drinken! roep ik. Uhm.... thee! hoor ik Sky roepen. Oké, is goed! roep ik terug, en enkele minuten later loop ik ook naar binnen met mijn ontbijt, en de thee voor Sky, en ik ga bij hem zitten. De tv staat aan op studio100tv, en Hallo k3 is bezig, raar om mezelf te zien, maar ook wel grappig, en ik lach erom, en als hallo k3 is afgelopen, moet Sky zich klaarmaken voor school, en ik ga mij ook klaarmaken. Ah ja, ik ga Sky toch weg brengen naar school, en dan kan ik gelijk door naar Kristel in het ziekenhuis. Sky liefje, en ik loop de badkamer binnen, ja mama? hoor ik Sky zeggen. Ik ga je naar school brengen! zeg ik tegen Sky. Echt waar! vraagt Sky aan mij. Ja echt waar! glimlach ik naar Sky. Yess!!! roept Sky. en hij vliegt mij om mijn nek, en ik glimlach, en enkele minuten later zitten ik en Sky in de auto. Sky is uit het raam aan het kijken, enkele minuten later komen wij op school aan. Ik parkeer de auto en zet mijn zonnebril op. Ah ja, ik ben een bekend iemand, iedereen kent mij, tja door k3 natuurlijk, en ik en Sky stappen de auto uit, en lopen dan naar Sky zijn klas. Ik zet Sky af, geef hem een kus, en knuffel, en dan loop ik weer terug naar mijne auto. Ik stap de auto in, en rij dan door naar het ziekenhuis. Enkele minuten later, kom ik aan bij het ziekenhuis. Ik loop naar Kristel haar ziekenhuis kamer, tja, ik weet inmiddels waar ze ligt. Ik sta voor Kristel haar deur, en kijk door het raampje naar binnen, er beweegt niks. Zal ze dan slapen? en ik loop zachtjes naar binnen, en doe de deur zachtjes dicht. Ik loop rustig, en zachtjes naar Kristels bed, en ik zie dat Kristel samen met Lily, dicht tegen haar aan slaapt. Oh zo schattig! en ik pak mijn GSM, en maak een foto. Ik ga de foto doorsturen naar Kristel, zodra ze wakker is. Er komt een zuster binnen lopen. Hey Karen, fluisterd ze. Ik knik, en glimlach. Tja Kristel is nog niet wakker, ze slaapt nog, dus je hebt weinig aan haar, vindt je dat wel goed? Ik knik, ik wacht wel tot ze wakker is, zeg ik tegen de zuster. Awel! als je toch wacht, wil je dit aan Kristel geven, als ze wakker is, en ik krijg een envelop in mijn hand geduwd, waarvoor is dat? vraag ik verbaast. Dat is de uitslag van Kristels scan. Van haar hoofd scan? Vraag ik verbaast. Ja een scan om te kijken, of Kristel nog een hersenschudding heeft, en is het positief, of negatief? mag ze weer naar huis? of moet ze nog blijven? vraag ik. Awel, dat staat in de brief, dus niet open maken. Leg het gewoon op het ziekenhuis kastje neer, en ga zelf wat tv kijken, of iets anders doen, tot dat Kristel wakker wordt. Ik til Lily bij Kristel weg, en leg Lily op een ander bed neer, naast Kristel, zegt de zuster. en ik zie de zuster op het bed van Kristel aflopen, Nee niet doen zuster! sis ik. Waarom niet? fluisterd de zuster. Lily is een enorm lichte slaper, als je haar op tilt kan ze wakker worden, fluister ik. Ah oké zegt de zuster, dan laat ik Lily liggen naast Kristel, Bedankt voor de tip Karen! zegt de zuster, graag gedaan zuster! fluister ik. De zuster knikt, en loopt dan weg. Ik kijk naar Kristel, en Lily, ze liggen zo lief tegen elkaar aan, en ook zo dicht, echt zo'n mama, dochter houding. Ik zie Kristels pols met de armband, het glinstert zo mooi, en dan kijk ik naar die van mij, en dan begin ik zachtjes te zingen: voor eeuwig, en altijd, eeuwig en altijd, voor liefde, tranen, en wat tederijd, voor eeuwig en altijd. En dan slaak ik een diepe zucht, en pak voorzichtig Kristels hand vast, en wrijf erover heen met mijn duim. Ik blijf een poosje zo zitten, tot dat ik dorst krijg, en ik laat Kristels hand los, en loop dan naar het restaurant, om drinken te halen, en wat te eten. Ik eet, en drink het op, en loop dan weer terug naar Kristel, als ik de deur van Kristels ziekenhuis kamer open doe, zie ik Kristel staand naar buiten aan het kijken, bij het raam, maar.... hoe.... kan.... dat..... nu.... net sliep ze nog, en ik loop zo zachtjes mogelijk de kamer binnen.
JE LEEST
Vemen an act of true friendship (VOLTOOID)
FanfictionKaren en Kristel zijn dikke vriendinnen ze hebben een luxe leven, en hebben samen in K3 gezeten, Kristel is nu manager van de nieuwe K3, en Karen is druk bezig met een nieuw programma, ze missen elkaar nog elke dag, en hopen elkaar snel weer te zien...