20.

108 6 0
                                    

~Karen~
Amai! dat was echt schrikken. Ik lag heerlijk te slapen, maar schrok middernacht om half 3 wakker, omdat het ziekenhuis belde. Ik was bang dat er wat met Kristel aan de hand was, maar gelukkig was er niks met Kristel aan de hand, maar wel met Lily, mijn meterkindje. Haar hart daalde heel snel terwijl ze sliep, arme Lily. Ik ben gelijk in de auto gestapt nadat telefoontje, en ik ben naar het ziekenhuis gereden. Ik heb gewoon comfy kleding aangetrokken, een joggingsbroek, en een trui, en daaronder sneakers, en mijn haren in een rommelige knot gebonden. Ik zag en zie er niet uit, maarja het is donker niemand ziet het, en Kristel en Lily zijn wel wat gewend, en de zusters ja dat boeit mij niet zoveel, haha. Ik kwam aan bij het ziekenhuis, en het eerste dat ik deed was rennen naar Kristel haar ziekenhuis kamer. De receptioniste keek mij heel verbaast aan, waarom ik hysterisch het ziekenhuis binnen kwam rennen, maar ze zei niks, en ging weer verder met haar werk. Ik kwam bij Kristels ziekenhuis kamer aan, met tranen over mijn wangen, en stormde naar binnen, nadat Lily weg was gehaald bij Kristel, en ik zag Kristel huilen, en ik liep op haar af, en ik troosten haar, en ik zei dat het goed kwam met Lily. Kristel is een vrij gevoelig persoon, en ze heeft heel snel stress, maar ik had haar gekalmeerd, en gezegd, dat het goed kwam met Lily. Eigenlijk heb ik nog een enorm goede conditie. Ik was helemaal niet buiten adem toen ik bij Kristel aan kwam, op haar ziekenhuis kamer, dan heeft K3 toch nog wat goeds betekend voor mij. Ik heb door K3 echt een goede conditie opgebouwd, en Kristel en Josje net zo, maarja Josje had al een enorm goede conditie, want die is danseres, en Kristel heeft ook genoeg conditie. Die sport, en eet enorm gezond. Je kan aan Kristel ook niet zien, dat zij moeder is van twee kinderen. Ze is echt mooi slank, en aan mij kan je wel zien dat ik moeder ben. Maarja ik ben nooit de dunste geweest in K3, ook niet met Kathleen, en ook niet met Josje, maar dat maakt mij niet zo heel veel uit. Ik ben wie ik ben, en dat moeten ze maar accepteren. De fans accepteren het wel gewoon, en ik heb mega veel volgers op instagram, zelfs meer dan Kristel en Josje. Kristel heeft de minste volgers van ons drie op instagram, eigenlijk vind ik dat best sneu voor haar, maar Kristel Let daar niet zoveel op. Ze plaatst een foto, en ze leest even de reacties, en ze liked af en toe foto's van fans, en dan klikt ze het weer weg. Inmiddels zijn wij aangekomen bij de hart bewakings afdeling, wat ik niet in de gaten had, gezien ik aan het dagdromen was. En wij lopen naar Lily haar ziekenhuis kamer toe. Wij zien Lily wakker, en ze staart een beetje voor zich uit. Ik hoor, en voel Kristel emotioneel worden, en wij lopen rustig naar Lily toe. Kristel kan geen woorden uit haar mond krijgen, en zit vol met emoties. Karen en Kristel? horen wij de zuster zeggen, en wij kijken de zuster aan. Lily is nog wel wat zwakjes, maar je kan wel tegen haar praten, en ze kan af en toe antwoorde. Jullie moeten wel voorzichtig doen bij Lily, en kristel jij mag heus wel uit de rolstoel, maar niet te lang horen wij de zuster zeggen, en wij knikken, en dan loopt de zuster weg. Kristel kan nog steeds geen woorden uit haar mond krijgen, en is alleen maar aan het trillen, en aan het huilen. Dan begin ik maar, en laat ik Kristel even op adem komen. Ja die had natuurlijk gedacht dat Lily het niet zou redden, en ik wist wel dat Lily het zou redden. Lily lijkt op haar moeder, en het karakter heeft ze ook van haar moeder. Ik weet zeker, dat Nanou en Lily net zo succesvol worden als mama en papa. Dat weet ik heel zeker, en dan besluit ik om met Lily te spreken.

Vemen an act of true friendship (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu