~Karen~
"PIEP PIEP" Hey mijn GSM gaat, en ik pak mijn GSM van de tafel af. Ik zie dat Kristel terug gereageerd heeft op mijn appje. Ik lees het, en lach dan. Ah vandaar dat Kristel zo deed! ze heeft haar dag gewoon niet! dat kan een keer gebeuren, en ik klik het appje weg, en stop mijn GSM dan in mijn broekzak, en ga verder waarmee ik bezig was. Opeens komt Sky binnen rennen. Hij is net terug van school, en laat vol trots zijn tekening aan mij zien. Wauw! wat is die mooi Sky! lach ik, en ik pak Sky zijn tekening aan, en hang die bij alle andere tekeningen. Ik vraag of Sky wat te drinken wilt, en hij knikt, en gaat dan voor de tv zitten. Ik schenk drinken in voor Sky, en loop dan naar Sky toe, en zet het drinken op tafel. Ik zie aan Sky zijn gezicht dat die moe is, zijn ogen zijn klein, maar hij vecht tegen zijn slaap, hij wilt wakker blijven. Ik lach, en bedenk dan iets. Ik wil Kristel is vragen hoe het gaat met haar, en ik wil gewoon bellen, niet appen! en ik pak mijn GSM uit mijn broekzak, en loop dan even naar de gang, zodat ik Kristel beter kan verstaan, want met die tv aan, kan ik niks horen als Kristel wat zegt. Ik open mijn contacten lijst, en tik bij zoek in Kristel. Kristel haar nummer komt tevoorschijn, en ik tik haar naam aan. Ik wil op het groene telefoontje drukken, maar ik durf niet. Ik bedoel straks is ze bezig of slaapt ze. Ja weet ik veel! en ik twijfel enorm, maar ik ga het toch doen. Ik druk op het groene telefoontje, en ga dan Kristel bellen. Ik hoor 2x een piep, en dan hoor ik Kristels stem:
Kristel: Hey Karen! Hoe is het!
Karen: Hey Kristel! Ja het gaat goed! En met jou? En stoor ik je toevallig?
Kristel: mwah het gaat al de betere kant op daar ben ik blij mee, en nee hoor je stoort mij niet.
Karen: Gelukkig ik dacht echt dat ik je stoorde, en misschien wel wakker belde ofzo.
Kristel: Nee hoor, ik was gewoon wakker!
Karen: Ja dat hoor ik! Haha! Maar hoe is het met je hersenschudding.
Kristel: Ja de hersenschudding gaat al beter, maar ik moet nog altijd rustig aan doen, helaas.
Karen: oh balen! Maar ben je wel weer aan het werk, of nog steeds niet?
Kristel: Nee ik ben nog niet aan het werk, vanaf volgende week mag ik weer aan de slag, maar niet voor hele dagen maar halve dagen, ach ja ik moet het weer rustig opbouwen, en als het niet gaat, moet ik rustig aandoen van Gert, gezien Hanne, Klaasje, en Marthe veel vragen van je.
Karen: Ja ze blijven ook gewoon mensen he, en ze moeten nog alles leren.
Kristel: Ja precies dat dus, haha, maar waarom belde je eigenlijk?
Karen: oh ik belde je om te vragen hoe het ging, maar ik heb het al gehoord! Fijn dat het richting de goede kant op gaat! En dat je vanaf volgende week weer lekker aan het werk mag!
Kristel: zeker weten, ik mis mijn werk echt enorm! En ik wordt spontaan gek hier thuis, haha.
Karen: ahww gewoon kalm blijven schattie! Het komt wel goed! I believe in you!
Kristel: dankjewel schattie! En ik blijf zeker kalm! Heb je verder nog iets wat je kwijt wilt?
Karen: Nee, ik weet voldoende!
Kristel: Is goed, nou dan wens ik je nog een hele fijne avond, en ik spreek je wel weer! Dag schattie!
Karen: Zeker weten! Jij ook fijne avond schattie! Dag!
En dan hang ik op, fijn dat het goed gaat met Kristel, en dat ze heel vlug de oude gaat worden, en lekker weer aan het werk mag! En dan loop ik terug naar de huiskamer, Antony is al heerlijk aan het koken, en het huis ruikt heerlijk, Sky is nog steeds tv aan het kijken, en enkele minuten later is het eten klaar, ik en Sky lopen naar de tafel en vallen aan! Antony heeft weer eens heerlijk gekookt, en wij genieten! En dan zijn wij klaar met eten. Ik ruim samen met Antony de tafel leeg, en dan ga ik Sky naar bed brengen. Sky ligt heel snel in bed, en valt snel in slaap. Ik aai hem een paar keer over zijn blonde krullen, en dan loop ik weg. Ik laat de deur op een kier staan, en ga mijzelf ook klaarmaken om naar bed te gaan. Ik ben kapot! Ik ben inmiddels klaar, en loop naar onze slaapkamer. Ik trek mijn pyjama aan, en val dan vrij snel in een diepe slaap.
JE LEEST
Vemen an act of true friendship (VOLTOOID)
FanficKaren en Kristel zijn dikke vriendinnen ze hebben een luxe leven, en hebben samen in K3 gezeten, Kristel is nu manager van de nieuwe K3, en Karen is druk bezig met een nieuw programma, ze missen elkaar nog elke dag, en hopen elkaar snel weer te zien...