Part 1 | 🔞

43.4K 421 71
                                    

Dani membuka pintu bilik 312 itu. Dia kelihatan begitu tergesa-gesa. Sehinggakan anak kunci itu terjatuh ke lantai akibat tangannya yang rakus untuk membukanya.

Dani diikuti oleh seorang lelaki. Lebih kepada 'pak cik' pada sekilas pandangan. Perwatakannya, seorang yang berumur dalam lingkungan
50-an, berjambang dan beruban sedikit.

Sebaik sahaja mereka memasuki bilik itu, lelaki tua itu menutup pintu bilik dan terus memeluk Dani dari belakang.

Lelaki tua yang berbadan gempal itu menolak Dani ke pintu. Tangan kanannya di pintu. Dia mendesah Dani dengan berahi. Dengan rakusnya, dia mencium lehernya.

"Ahhhhhh, errkkkk" Dani mengerang kesedapan.

"Ahhh yeah, cam tu lah sayang" Bisik lelaki tua itu sambil menjilat pangkal telinganya jatuh melorot ke bahunya.

Dani tenggalam dalam kenikmatan.

"Jom sayang..." Dani mengeluarkan nada suara yang mengoda sambil memandang tepat wajah si tua itu.

Lelaki tua itu menolaknya dengan kasar ke tilam dan mula menanggalkan pakaian Dani.

Dia mula menjilat-jilat jubur Dani dengan penuh nafsu. Dani hanya mampu mengeluarkan suara rengekkan kesedapan.

"Ahhhh yessss, haaaa" Lubangnya itu rakus dicerobohi oleh lidah si tua itu.

Setelah puas menjilat lubang jubur Dani , lelaki tua itu membuka seluarnya.

"Sayang dah tak tahan.." Ujar si tua itu.

Lelaki tua itu mula memasukkan zakarnya yang agak tebal dengan jaluran uratnya yang jelas dan panjang ke dalam lubang Dani.

Dani mengerang seolah-olah dia menikmati sepuasnya dengan apa yang lelaki tua itu lakukan padanya.

Jauh dalam lubuk hatinya, dia tidak pernah pun berniat untuk menjual dirinya kepada lelaki tua. Namun dia sudah ralat dengan semua yang berlaku. Dia sudah terbiasa diliwat oleh orang orang yang berumur setengah abad.

Itulah puncanya mencari rezeki untuk menyambung pelajarannya setelah kematian kedua ibu bapanya.

******

Semua mahasiswa dan mahasiswi di dalam bilik kuliah itu memandang tepat ke arah Dani yang lewat
ke dewan kuliah, mereka sebenarnya sudah terbiasa melihat Dani yang terkenal dengan sikapnya yang sentiasa datang lewat ke dewan kuliah.

"I'd think this is the hundred of times I'm telling you to come into my class, EARLIER! But it looks like you have never listen to it. I promise to you, if you do it for the next time, I'll make sure you drop this subject, GOT IT?" Tegas pensyarahnya dengan paduan kata amarah tepat ditujukan kepada Dani.

Dani amat bengang, dia malu dan kesal atas kehadirannya yang semakin teruk. Mesti seluruh pelajar dalam kuliah itu memandang negatif terhadap dia.

Dani hanya mengangguk patuh dan berlalu pergi untuk duduk. Seperti biasa, dia duduk di sebelah Arif

Arif merupakan rakan biliknya ketika semester pertama. Persahabatan mereka semakin rapat hari demi hari, sehinggalah mereka berada di semester terakhir pengajian mereka.

Entah kenapa hatinya berasa agak tenang apabila melihat wajah tampan Arif, Arif membalas pandangan itu dengan pancaran senyuman yang manis.

Selesai sahaja kelas pada pagi itu , Arif dan Dani bersama-sama keluar dari dewan kuliah menuju ke perpustakaan untuk menyiapkan tugasan yang diberikan pensyarah mereka.

'Kring kring'

Telefon Dani berdering menandakan ada mesej yang diterimanya, dia membaca mesej tersebut lalu terpancar ukiran senyuman yang sinis. Ternyata malam ini dia ditempah oleh lelaki dengan harga yang sangat tinggi.

Arif yang sedang menyiapkan tugasan di komputer ribanya berhenti menaip dan memandang tepat kearah Dani.

"Amboi kemain kau senyum, awek ke bro?" Arif mengangkat keningnya.

"Taklah" jawab Dani singkat dan meneruskan untuk menyiapkan tugasannya.

Secara tiba-tiba, terpancar di wajah Arif muka yang sugul dan masam.

"By the way, semalam........ hmm.... Kau pergi mana?" tanya Arif lagi dengan nada yang teragak-agak

"Tak pergi mana-mana pun" jawab Dani sambil menaip di komputer ribanya. Namun, dia tidak berani untuk memandang Arif semasa menjawab.

"Ye ke? tapi aku nampak kau keluar rumah semalam?" ujar Arif.

Dani berhenti menaip dan memandang ke arah Arif.

'Dupppppp.... Duppppp' Dani berdebar.

Dia cuba menenangkan dirinya. Ditakuti kalau dia berbicara, gagap pula jawabnya kerana penipuan semata yang keluar dari mulutnya.

Hatinya mula resah.

"Ya, memang benar semalam, aku keluar untuk berjumpa dengan pelanggan" kotak hatinya berbicara.

Tapi bagaimana pula Arif tahu?

Takkan lah Arif nampak?

Bagaimana pula kalau dia sudah mengetahui perkara yang sebenar?

Apa akan jadi pada Dani kalau semua ini terbongkar?

Bersambung......

[HIATUS] Pelacur Itu MilikkuWhere stories live. Discover now