Part 10 | 🔞

22.5K 344 146
                                    


Zaki menutup mata Dani dengan sehelai kain. Dia melakukannya secara lembut dan manja, supaya Dani tidak terkejut dengan apa dia buat.

"Eh apa ni" Soal Dani kerana matanya kini berada dalam selimut kegelapan. Dia cuba untuk membuka kain itu tetapi Zaki menepisnya.

"Don't worry...." Kata Zaki dengan nada suara yang rendah dan berbisik.

Kemudian, Zaki mengikat tangan Dani dengan tali. Dani semakin tak selesa dengan apa yang Zaki lakukan.

Posisi tangan Dani diikat pada belakang badannya. Seperti posisi 'senang diri' dalam format barisan kawad kaki. Maka agak sukar untuknya bergerak. Dani terus menggerakkan badannya kerana tidak selesa.

"Zaki, kenapa nak buat macam ni?" Tanya Dani dalam keresahan.

"Shhhhhhhh" Zaki menutup mulut Dani dengan tangannya.

Zaki menolak Dani lalu menjunamkan mukanya atas tilam. Dani bergumam secara berterusan. Dia menindih badannya atas Dani. Kemudian, Zaki mengambil ice cube atau ais ketul lalu digigitnya.

Zaki menghalakan mulutnya di leher Dani. Dengan seketul ais di dalam gigitannya, Zaki mengeselnya pada kulit Dani.

Dani tersentak kerana dia merasakan sesuatu yang amat sejuk berada di lehernya.

Ais itu bergerak perlahan-lahan ke bawah belakang badannya. Dalam keadaan yang terus bergelut, Zaki terpaksa mencengkam leher Dani sekuat hati.

"Ahhhh, ahhh" Dani mengerang kerana terlalu geli, sejuk dan tersentak dengan kesejukan itu.

Terdetik dalam hatinya, tidak mungkin Zaki ingin melakukan BDSM terhadapnya sekarang ?

Budaya BDSM amatlah jarang dalam budaya sex untuk gay di Malaysia. BDSM merupakan akronim untuk bondage, discipline, dominance and submission &
sadomasochism. Secara ringkasnya, BDSM bermatlamatkan kesakitkan.

Si pelaku (top / dominant) akan merasa kenikmatan dalam melakukan kesakitan terhadap mangsa (bottom / submissive). Ada juga peranan yang bertukar, seseorang bottom itu yang akan melakukan BDSM terhadap top.

Keperluan dalam kenikmatan (fetish @ need) adalah sesuatu yang menjadi faktor penggalak seseorang itu ingin mencuba budaya BDSM ini.

Zaki hentikan godaan ais itu. Lalu memusingkan badan Dani menghadapnya dengan kasar. Ikatan pada tangan dan mata Dani masih lagi tidak dibuka.

Zaki terus menerkam puting Dani dengan menjilatnya beberapa kali. Habis basah putingnya akibat diratah Zaki. Kaki Dani terlunjur luas kerana terlalu nikmat kepuasan yang diterima.

"Do you like it?" Soal Zaki sambil berbisik lembut di telinganya.

"Ahhh, ahh" Jawapan itu disambut dengan kesedapan kerana Zaki memulas putingnya pula.

"Say it!" Zaki menengking lalu menepuk abs Dani sekuat hati.

"Argh sakit!" Cebik Dani.

"Louder!" Zaki menampar abs Dani buat kali kedua dengan kelima-lima jari dirapatkan.

"Sakit lah" Sambut Dani dengan suaranya semakin kuat.

Kulit Dani pada bahagian abs itu mula menunjukkan tanda kemerahan akibat ditampar Zaki. Reaksi Dani pula bagaikan terkesan dengan tamparan itu. Dia hanya mampu bertahan dengan kesakitan itu.

Zaki membuka ikatan mata Dani.

Terkebil-kebil mata Dani melihat Zaki yang hanya berada seinci daripada wajahnya itu. Dani mengangkat kepalanya sedikit lantas mengucup bibirnya.

Jelas di mata Dani kelihatan seperti meminta belas kasihan Zaki untuk membuka ikatan tangannya dan berhenti melakukan perkara ini.

Zaki membalas kucupan itu dengan memasukkan lidahnya dalam mulut Dani. Zaki bertindak menggigit lidah Dani.

[HIATUS] Pelacur Itu MilikkuWhere stories live. Discover now