PIM - Volume I

3.1K 70 0
                                    

Cover credited Faizz_Okey

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Cover credited Faizz_Okey

Part 1 : Kisah bermula dengan persahabatan Dani & Arif di alam dewasa.

⬇⬇

Part 2 : Perbuatan Dani selama ini yang menjual dirinya pada lelaki terbocor. Maksudnya, rahsia dia sebagai gay malah menjadi pelacur jugak terbongkar pada rakan baiknya (Arif).

⬇⬇

Part 3 : Arif kecewa dan kesal mempunyai rakan seperti Dani. Dia marah dengan teruk dan menyebabkan hubungan persahabatan mereka retak lalu musnah.

⬇⬇

Arif mula kesal dengan kata - kata sendiri terhadap Dani. Terlalu kejam sebagai seorang kawan.

⬇⬇

Part 9 & 10: Dani terus melacur. Arif tahu akan perkara ini kerana Arif sendiri mendengar dia menerima panggilan daripada 'pelanggan' Dani itu ketika dia cuba untuk berbaik dengan Dani.

⬇⬇

Part 12 : Akibat daripada pelacuran yang agak berbeza baginya (BDSM) telah memberi kesan pada fizikal dan emosi nya. Dani dimasukkan ke hospital.

⬇⬇

Part 13 - 15 : Keadaan Dani yang terkini (Dani berada di hospital) kesan daripada hasil seks BDSM yang dilakukan bersama pelanggan nya itu (Zaki).

⬇⬇

Part 16 : Ada sesuatu yang cuba disimpan oleh kawan Dani @ housemates dulu (Husin). Kenapa dia tidak mahu melawat Dani di hospital ?

⬇⬇

Part 17 : Arif dalam keraguan untuk melawat Dani di hospital akibat trauma dengan insiden tersebut. Manakala, Faisal datang dan menjenguk Dani di hospital bersendirian sambil terfikir mengapa Dani tidak datang bersama. Oleh kerana, hanya Dani dan Arif sahaja tahu akan kemelut yang mereka berdua hadapi.

⬇⬇

Part 19 : Dani keseorangan di hospital sambil merindui arwah ibu dan ayahnya yang telah pergi selamanya. Flashback di mana kematian ibu bapa Dani.

⬇⬇

Part 20 : Arif berani kan diri melawat Dani. Akibat mimpi ngeri kematian ibu dan bapanya, Dani tersedar dan kembali trauma. Tepat sekali kehadiran Arif dapat menenangkan Dani. Dani mulai berbaik dengan Arif.

Ini flow cerita terkini. Dalam ni author tak selit flashbacks untuk elak kekeliruan pembaca lama. So ini ialah flow cerita terkini antara Dani & Arif.

Semua flashbacks hanyalah SELINGAN cerita lama. Yang menjadi rahsia masing². Menjadi jawapan untuk nanti.

So, kepada pembaca lama, author mintak maaf sbb tak update. Kalau dh lupa jalan cerita ni. Baca je ringkasan ini. Mungkin akan ingt kembali moment tertentu.

Dalam karya ni ada 2 aspek
1) flashback
2) current

Fokus pada current (terkini)
Tapi alert pada flashbacks, sbb ada jawapan pada persoalan korang.

Wish me luck ❤️

[HIATUS] Pelacur Itu MilikkuWhere stories live. Discover now