Sziasztok! Ez egy SugaKook fici lenne. Jó olvasást! :)
Min Yoongi
Mire feleszméltem Jungkook már vadul marta az ajkaim. A falnak lökött és én szinte a tapétával váltam eggyé. Visszautasítást nem tűrve nyomta nyelvét szájüregembe és én nem is álltam ellen. Ugyan olyan hévvel csókoltam vissza, heves nyelv csatába invitálva. Bele mosolygott a csókba és ujjaival derekamra mart majd nyelvével végig nyalt államon és nyakamat kezdte ingerelni. Eközben fel sem tűnt, hogy ujjai már pólómat vették le. Tessék. Ott álltam Jungkook előtt félmeztelenül. Az a személy előtt kinek a teste az Istenekével versenghetne. Zavart, rendkívül zavart, hogy ettől meggondolja magát, de nem tette. Ragadozó szemekkel mért végig, megnyalta immár kissé véresre csókolt ajkait majd megcsókolt és mellbimbómmal kezdett játszani, ennek hatására a csókba nyögtem. Nyögtem? Életemben nem izgatott még így fel senki! Nem voltam soha szende szűz, volt már extrém szexben részem, de pasival még sose voltam. Pláne nem így! Akárhogy néztem tudtam: kettőnk közül most ő kerekedet felül. Erősebb és ha akartam volna se lehetett volna máshogy. Így belegondolva itt adtam fel a maradék férfiasságom és engedtem minden csábításának. Mintha csak az ördög ragadott volna magával. Igen valóságos ördög volt ott és akkor! Bűnre csábított és sikerrel járt!
A lehető leghangosabban sikítottam fel, amikor ráharapott mellbimbómra. Hirtelen kezdtem zihálni, amit észre vett és szó szerint ölébe vett majd felvitt a szobájába. Éreztem a finom férfias illatát. Ahogy a parfüme keveredett a saját, hihetetlenül erotikus illatával. Teljesen magamba szívtam és soha nem akartam elfelejteni. Figyelmesen tett az ágyába majd felém mászott. Tartva a szemkontaktust kezdte el kigombolni nadrágom. E közben én is kigomboltam fehér ingét, de olyan szexi volt így, hogy inkább rajta hagytam a kigombolt textilt és övet vettem le. Nadrágjához nyúltam volna, amikor lefogta a kezem és fejem felé fogta mind kettőt, majd a levetett övével az ágy rácsához kötözte csuklóimat. Nem kicsit ijedtem meg, de azt mondta így jobb lesz és bízzak benne. Nem tehettem más, így hát bíztam! Talán nem kellett volna? Levette rólam farmerom és boxerem korcát kezdte csókolgatni. Kezei belső combom simogatták, míg ajkai alhasamra tévedtek megharapdálva majd meg nyalva a bőr felületet. Minden érintésével emelkedett pulzusom és szinte sikítottam a gyönyörtől és a fájdalomtól egyaránt. Tenyerét vadul simította a boxeren keresztül éledező merevedésemre majd egy egyszerű mozdulattal rá markolt és én hangosan nyögtem fel az érzéstől. Hihetetlenül jól esett a vadsága. Jól esett ahogy ki szolgáltatott voltam neki. Élveztem, hogy ő uralja a helyzetet. Lassan nyelvével is férfiasságomra mart a kényelmetlen textilen keresztül. Fenséges volt minden mozdulata. Mikor lehúzta már kínzó alsóm egyből torka mélyére nyelte a farkam és talán itt hagyott el a józan eszem. Ahogy megéreztem erősebb szívását majd nyelve munkáját úgy nyögtem neki, mint egy lotyó, aki ezt profi szintre fejlesztette. Folyamatosan mozgatta fejét és én akaratlanul fel-fel löktem csípőmmel, de nem hagyta sokáig ugyanis erősen leszorította testem. Szoptak már le előtte is, de Jungkook szája maga a mennyország volt. Örökké eltudtam volna viselni! Fél szemmel láttam, hogy egyik keze az ágy alatt matat, de ezzel nem tudtam törődni. Ajkai túlságosan is lekötöttek. Ahogy biztos lett abban, hogy nem fogok fellökni csípőmmel szabad kezével heréim kezdte csiklandozni ezáltal még jobban az élvezet határára sodorva engem. Biztos voltam benne, hogy elfogok menni. Biztos? Hát tévedtem. De még mekkorát...
YOU ARE READING
Egy Percesek... :)
FanfictionSziasztok *-* Író: Tia 😀 Egyre több egy perces novella várható! :) Több bandával is készül és ha valakinek kérése lenne szereplő párosokat illetően, az nyugodtan írhat! :) Jó olvasást minden olvasomnak! :)