Sziasztok! Itt lenne egy 2Jae fici, amit mellesleg pár perce írtam a buszon 😂 szóval előre láthatóan sok hiba található benne... Egyébként ezt a párost nagyon is kedvelem, mert nagyon édesek együtt!
Kellemes olvasást mindenkinek! ;)
Hát ennyi volt, elért a vég. A kaszás már jön értem, de még nem mehetek. Még nem! Még van valami, mit nem tettem meg. Nem tettem, mert gyáva mód féltem, de itt most a pokol tornácán ácsorógva rudom, már nincs mitől félnem, már nincs mit bánom, ha elmondom neki, ha őszinte leszek hozzá.
Sosem mondtam el, mindig elfutottam, de nem most már nem futhatok, nem menekülhetek az érzéseim elől. El kell, el kell mondanom!- Jaebum! - édes hangját most is hallom, de ez nem lehet ő, hiszen meghaltam.
- Jaebum, kérlek válaszolj! - lehetetlent kér, halot vagyok.
- Nem halhatsz meg! - sírja és érzem könnyeit mellkasomon. Még érzek? Még élek?
- Ha egy angyal szárnyát adja egy emberért, az az ember örökké fog élni. Jaebum, szeretnél örökké élni? - lágy hangján fülembe súg. Szívem ismét egy szelíd ütemben szól. Jaj Youngjae, mit tettél?
- Szeretlek Jaebum! - sír érzem, de szavai, a-azok a szavak?!
- Én is szeretlek Youngjae, én is szeretlek! - súgom halkan, mire érzem tenyerét mellkasomra szorítja.
- Most már örökké együtt lehetünk! - sóhaja ajkamhoz ér, majd párnácskái enyémekre simulnak. Lágy mozdulataival elkáprásztat, simogatásaival gyengéden ápol. Élek, most már biztos. Jaj angyalom, mit tettél?
VOCÊ ESTÁ LENDO
Egy Percesek... :)
FanficSziasztok *-* Író: Tia 😀 Egyre több egy perces novella várható! :) Több bandával is készül és ha valakinek kérése lenne szereplő párosokat illetően, az nyugodtan írhat! :) Jó olvasást minden olvasomnak! :)