Sziasztok :) itt lenne egy újabb egyperces az én drága barátnőm és író társamnak ajánlva ugyanis mostanában szereti ezt a párost *-* én személy szerint nem kedvelem, de amig a Vhope-ba nem kontárkodnak bele, addig nincs bajom velük :) és mentségemre szóljon, hogy ének próbán kezdtem el írni, majd a buszon fejeztem be, szóval hiba biztos van benne :/
Kellemes olvasást mindenkinek! 😊❤
Jimin
Megint ezt csinálja, folyton a maknae után fut. Mindig vele szórakozik, őt dicséri és nem mellesleg mindig neki adja a dal terjedelmes részét. Tudom, hogy tehetséges, jó hangja van, de én is vagyok olyan jó, mint ő! Érted Yoongi? Miért nem tudsz egyszer engem megdicsérni, egyszer csak egyszer velem kedves lenni? Miért jobb ő, mint én? Mit szeretsz benne, ami nincs bennem?
Sírva rogyok le ágyam biztonságába, párnámba mélyesztve fogaimat, hogy elnyomjam a feltörni kívánó sikolyom. Mint egy hisztis gyerek, úgy futottam fel az emeletre, mikor Yoongi Jungkook ölébe ült. Biztos mind azt hiszik, hogy valami hülye bajom van, pedig csak nem akartam tovább, nem tudtam tovább nézni őket.
Halkan nyilik a szoba ajtóm én pedig próbálok minnél kevesebb hangot adni sirásomnak. Érzem ahogy valaki mellém ül és hátamat kezdi simogatni.
- Mi a baj, Jimin? - kérdi az ismerős hang és mikor tudatosul bennem, hogy Yoongi az, csak egyre dühösebb leszek.
- Te! Kurvára te vagy a baj, Min Yoongi! Megrontod az életem és elveszed az eszem. Mindent, én mindent megteszek neked, de te észre sem veszel! Miért jobb ő?? Miért ő kell? - kiabálok, mint a bolond a zárt intézetben. Mint a gyerek aki sosem kapja meg karácsonyra amit kívánt. Nem érdekel már, hogy mit szól, csak el akarom felejteni. El akarok tünni a közeléből, ugysem hiányoznék neki.
- Te-te miről beszélsz? És ki jobb? - kérdi értetlen arcal nálam pedig elszakad a cérna.
- Szeretlek Yoongi, érted? Szerelmes vagyok beléd, de tudom, hogy te Jungkookot szereted. - mondom ki őszintén érzéseimet és amint ő is felfogta szavaim értelmét, csuklómra fogva állít meg mielőtt ki mehetnék a szobából. Most haragszik?
- Honnan veszed, hogy Jungkookba lennék szerelmes?? Azért vagyok sokat vele, mert ő nem ítél el, de nem vagyok belé szerelmes! Én.. - de nem folytatja tovább, lehajtott fejjel bámul maga elé. De tudnom kell mit akart mondani!
- Te? Te micsoda, Yoongi?
- Téged szeretlek, Jimin, csak téged! - válaszom meg se várva csókol ajkaimra és bár még nem biztos, hogy nem álmodom, de úgy csókolok vissza, mintha megkaptam volna az ajándékom amit egész életemben vártam és soha, de soha nem adom oda másnak!
- Szeretlek! - ez utolsó szavam, majd olyan éjszakába invitálom szívem birtoklóját, amiből megértheti: mennyire is igaz és tiszta a szavam.
YOU ARE READING
Egy Percesek... :)
FanfictionSziasztok *-* Író: Tia 😀 Egyre több egy perces novella várható! :) Több bandával is készül és ha valakinek kérése lenne szereplő párosokat illetően, az nyugodtan írhat! :) Jó olvasást minden olvasomnak! :)