Szerelem (+16) (YuJae)

403 20 0
                                    


Sziasztok babócák! Hoztam egy rövidke OS-t ami eredetileg romantikus akart lenni, de sajna rájöttem, hogy én magam sem vagyok az, így nem igazán jött össze.

A ficiben a párost egy barátnőm adriii1316 kérésére boronáltam össze és azért remélem lesz akinek tetszik! 😊

Kellemes olvasást mindenkinek! 😊

„Nyugodt vagyok, nyugodt vagyok!" - Egész nap ezt kántáltam magamban, de amint sikerült volna elhitetnem magammal, ő jött és mindent, de mindent tönkre tett. Állandóan mellém, rosszabb esetben elém került. Még a táncot is elfelejtettem pedig én találtam ki?!

- Yugyeom, valami baj van? - kérdezte, a legszebb mosollyal arcán, míg nyakam át karolva huppant ölembe. Remek, még ebben a pár perces pihenésben is mellettem - rajtam - van. Szeretem tényleg, az egyik legjobb barátom, de valahogy olyan furcsa a jelenléte. Ráadásul akkor ott még szebb és még kívánatosabb volt, mint valaha.

- Nincs semmi baj, csak fáradt vagyok ma. - jelentettem ki, majd karjaimat dereka köré fontam, így húzva közelebb magamhoz. Illata szinte elbódított ahogy ő is közelebb bújt. Érintése sokkalta ragaszkodóbb volt, mint előtte, de nem firtattam, hisz jól esett a közelsége. Szerettem is és nem is, ha ennyire közel volt, mert mindig jó érzéssel töltött el, azonban volt amikor olyan érzelmeket és reakciókat váltott ki belőlem, amit nem szabadott volna, így gyakran - egyre gyakrabban - éreztem magamat kínosan a közelében.

Egy fárasztó nap után haza érve már semmi másra nem vágytam csak is egy frissítő zuhanyra és a jó meleg, puha ágyikómra. Elsőként a szobámba terveztem menni, hogy a fürdéshez szükséges cuccaim összepakolhassam, de amint indultam volna - az egyébként saját - fürdőmbe Youngjae hirtelen mögöttem termet én pedig halálra rémülve huppantam az ágyra, a szívemre téve a kezem hátha kicsit megnyugszom.

- Na mi az? Megijedtél? - kérdezte a szokásos vigyorral arcán, majd minden szó nélkül leült mellém és szégyenlősen lehajtotta fejét. Ismertem már annyira, hogy tudjam: valami zavarja.

- Egy kicsit. - mondtam, majd álla alá nyúlva felemeltem fejét. Csoki barna szemeiben ott csillogott valami megmagyarázhatatlan szépség, de látszott tekintetén, hogy valami bántja, viszont továbbra sem volt se energiám, se merszem megkérdezni.

- Gyeomie, kérhetek valamit? - hangja alig halhatóan szólt, míg tekintetét az ágyra szegezte ezzel megtörve a szemkontaktust.

- Persze! - mosolyogtam rá, de ő csak halványan elpirulva kerülte a pillantásaimat.

Nem tudnék rá jobb szót, egyszerűen gyönyörű ez a srác. Még férfi szemmel is kívánatos, nem is értem miért nem volt még barátnője. Oké, értem, tudom a szerződés meg stb. de senki nem mondta volna el a menedzsernek vagy másnak ha el megy néha, hisz Bambam is gyakran megy inkább a barátnőjéhez. Azt hiszem ő ma is nála alszik.

- Na, el is mondod mit szeretnél? - kérdeztem, miután hosszú ideje nem szólalt meg. Gyanús volt ez a csend.

- Veled aludhatnék? - súgta halkan, elpirulva, nekem pedig mosolyognom kellett az aranyosságán.

- Persze, csak én most elmegyek zuhanyozni, addig te nyugodtan pakolj át ide, Bamie meg úgysem jön haza ma. - mondtam, majd végig simítottam arcán. Tekintettem akaratlanul is dús párnácskáira vetültek. Különös érzés lett úrrá rajtam: szívem azt súgta érintsem meg, de az eszem azonnal pofon vágott, majd gyors léptekkel hagytam el a hálószobát és a kádhoz érve ledobáltam ruháimat, majd beálltam a zuhany alá.

Egy Percesek... :)Where stories live. Discover now