Elkezdtem hebegni-habogni, mire nagy nehezen ki nyögtem a mondandóm.
- Én csak egy tanító vagyok, de bármit megteszek hogy ne egyenek meg!
Szép lassan vissza fordult, a kezében egy kis piros és fekete kígyó tekergett. Leült velem szemben, majd megkérdezte:
- Mégis mire gondoltál? Nem veszem hasznod, ha csak...
- Ha csak mi?- kérdeztem izgatottan.
- Csalinak tökéletes lennél, hisz bűzlesz az emberszagtól. Azt hiszed mi nem érezzük az orrfacsaró bűzt ami oda kinn van? De legalább elrejt a csótányok elől, mivel arra jönnek, ahogy a skorpiók is. Ha egy csótánnyal találkozol, azt könnyen túl éled, de ha egy skorpióval, legalább az egyik karod bánja.
- Köszi, ez megnyugtató... és mi lesz a dolgom?
- Kiláncolnak egy sziklához, és amint a közeledbe ér egy dög, levadásszàk. Cserébe élhetsz még egy darabig.
- Mi van ha nem vállalom?
- Akkor a mai lesz az utolsó napod!- majd intett egyet a kint állónak, aki belépett a sátorba, mostmár hozzá szólt.
-Odusz, vidd őt Ilájlához. Etesse meg, és kenje be agyaggal. Ezentúl ő lesz a csali a vadászatokon.
- Rendben fenség! Na gyere te sima!
Megfogta a karom, és kirángatott a sátorból, majd egy romos kis házhoz vezetett. Kívülről nem tűnt túl bizalom gerjesztően. Belökött az ajtón, majd hangosan kiabálni kezdett.
- Ilájlá, Ilájlá! Hoztam neked egy koloncot! Szerszif üzeni hogy etesd meg, és kend be agyaggal. Ő lesz a mi kis csalink. Úgyhogy csak finoman bánj vele!- felkacagott majd ki ment.
Egy sötét szűk folyosón álltam, aminek a végén egy keskeny csiga lépcső volt. Elindultam a folyosón, elő vettem az öngyújtót a zsebemből, közben a gyertyát is elő kotortam a táskámból, majd meggyújtottam. Fény áradt szét az eddig éj sötét folyosón. Hirtelen zajt hallottam a lépcső irányából, kicsit megtorpantam, majd elindultam a hang irányába. Vajon milyen szörnyűséggel kell szembe néznem? Egyre közeledtem a lépcsőhöz, mikor megláttam a tetején egy alakot.Ahoj! Bocsi hogy csak most jövök, de most itt vagyok! Kiváncsiak vagytok a folytatásra? Akkor legközelebb is tartsatok velem! :-)
KAMU SEDANG MEMBACA
Túlélők - A száműzött [1. Évad Befejezve]
PertualanganAz ember évmilliók óta szinte mindent túl él, de vajon képes-e saját magát is túl élni? A mérhetetlen kapzsiságot, a folytonos háborúkat, a természet kizsákmányolását, és a fogyatkozó erőforrásokat? És akik túl is élik vajon megérdemlik a második es...