A kezembe adta majd így szólt:
- Ha ezzel is megy harcos leszel !
Gyakorolj odakinn a kerítés lécen!
Ezzel megfogta a karom, kirángatott a házból, majd a kerítéshez vezetett. Ott fel rajzolt egy hatalmas X-et majd intett hogy kezdjem.
- Ha ezzel is bele találsz, megküzdhetsz velem.
Felemeltem, majd úgy céloztam vele mint egy késsel, eldobtam, de csak az X mellé találtam. A fejembe vettem hogy csak azért is megcsinálom. Éjjel nappal gyakoroltam, forgattam, céloztam majd eldobtam. Igazi túlélő akartam lenni mint ők.
Megtanultam tűzet csiholni, vizet nyerni a barlangi zuzmókból, és álcázni magam. A harcosok egyenlőre nem fogadtak be, de már kivívtam a tiszteletüket a kitartásommal. Vadászatokon fegyvert is adtak már a kezembe. Nem voltam kiláncolva sem, és egy baltát nyomtak ma a kezembe, de még mindig csalinak hívtak nem harcosnak.
Épp hazafelé indultunk volna, mikor fetűnt a színen egy szürke óriás, azt hiszem valami skorpió féle. Erre nem voltunk felkészülve, háromszor akkora mint egy csótány, az ollói olyan élesek, hogy bármelyikünket ketté roppantaná egy csapásra.
Ilájlát vette célba, megindult felé az ollóit csattogtatva, egyik lábát a másik után emelve, félelmetes látványt nyújtott.
Rögtön Ilájlá irányába indultam, hogy segítsek neki. Futottam ahogy csak tudtam, már majdnem eltaposta, mikor becsúsztam a lába alá és bele vágtam a baltát. Ezzel nyertem egy kis időt, hogy arrább rohanjunk. Eközben támadásba lendült a csapat. Zémó íjjal bombázta, Leon eltalálta az egyik szemét egy dárdával, Jürgen egy szigony puskával a szívét vette célba, de elhibázta.
Odusz felkapta a szigonyt, nekifutott, felugrott egy sziklára, és onnan lendült a szörny felé.
Mindkét lába a magasban, kezeiben a dárda, és igen célt ért! A szörny kifeküdt, de még percekig vonaglott, mire kilehelte az utolsó szuszt is.
A nap hőse Odusz lett, aki nem fogta vissza magát dicsekvés terén. Ez a zsákmány egy hétre is elegendő, sőt a farkában talált méreg, fegyverként is használható. Csak két körben tudtuk felpakolni a skorpiót a homokfutókra, az ottaniak ámuldoztak, mivel szerintük legalább öt éve nem volt ekkora fogásuk. Amit akkor Szerszif ejtett el, ezért választották őt vezetőnek. De most Odusz is erre a címre pályázik, és az itteni törvények alapján joggal. Ehhez viszont ki kell hívnia egy élet halál párbajra, de eddig még nem volt méltó ellenfele. A kiosztás előtt hozta Szerszif tudtára, hogy mostantól ő tart jogot az elsőbbségre, és a királyi címre.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Túlélők - A száműzött [1. Évad Befejezve]
MaceraAz ember évmilliók óta szinte mindent túl él, de vajon képes-e saját magát is túl élni? A mérhetetlen kapzsiságot, a folytonos háborúkat, a természet kizsákmányolását, és a fogyatkozó erőforrásokat? És akik túl is élik vajon megérdemlik a második es...