2.Bölüm

1.4K 59 79
                                    

Adını bile bilmediğim bir insan tarafından,zihnim ve bedenim ele geçirilmişti. İlerleyen zamanlarda ne olacağını bilmiyordum,ama bildiğim birşey var oda Yağız ile aramıza kocaman bir uçurum girmişti,aramız zaten bozuktu şimdi daha çok bozulacak.
Bilinmeyen Numara
"Alo..."
"Ben dünki adam."
"Evet,ne istiyorsun?"
"Atarlanıyor musun?"
"Seni tanımıyorum,neden atarlanıcakmışım?"
"Canına mı susadın? Evin önündeyim bekliyorum."
"Ne...alo.alooooo orda mısın?"
"Selam."
"Öne otur."
"Tamam da,nere gidiyoruz?"
"Aynı okuldayız."
"Okula bugün ilk defa gideceğim."
"Sorun olur mu?"
"Anlamadım."
"Olsada sorun değil. Bu arada ben Bedirhan Atagün 19 yaşındayım 2.Sınıf öğrencisiyim. Kendimi insan döverek motive ediyorum,ayrıca araba ve motor yarışlarını seviyorum. Ayrıca sarışın hatunlar zaafım bir de günü birlik ilişki yaşamayı seviyorum."
"Aaa. Im iyiymiş."
"Ya sen?"
"Melisa 18 yaşındayım 1.sınıf öğrencisiyim ve senin gibilerden nefret ederim.:
"Hislerimi karşılıklı."
Okula gidene kadar ikimize suskunduk,sarışınlardan hoşlandığı için şanslıydım çünkü ben esmer biriyim,çalan şarkı sinirlerimi bozmuştu. Sessizliği Bedirhan bozdu;
"Okula geldik,in aşağı."
"Sağol."

Bedirhan hiçbirşey söylemeden çok hızlı bir şekilde arabadan indi. Bedirhan'ın arkadaşları arabanın yanına geldiler bu durum beni tedirgin ettiği için bende hızlı bir şekilde arabadan indim,ben arabadan iner inmez;

"Ooo Bedirhan yeni motorun mu?"

Demesiyle benim Bedirhan'a bakmam bir oldu. Bedirhan'ın onlara kızmasını umuyordum böyle birşeyi neden aklımdan geçirdim bilmiyorum, umduğumun tersi çıktı.
Bedirhan Samet'e bakarak gülümsedi,çok sinirlenmiştim ama Bedirhan'dan gözümü alamadım. Gülümserken yanaklarındaki o çizgiler,tapılası burnu,kan kırmızısı dudakları ve gök mavisi gözleri. O kadar tapılası bir güzelliği var,birden kendimi ona salak gibi bakarken buldum. Sinirlenmiştim ona oysaki,kafamı kaldırdığımda o çocukla göz göze geldim,hiçbirinin adını bilmiyordum ama aralarında konuşurken sanırım ona Ateş demişlerdi. Ateş'in bakışları Bedirhan'ı kınar gibiydi,biraz Ateş'le bakıştıktan sonra sinirli bir şekilde yürümeye başladım. Bedirhan'ın gözlerini sırtımda hissediyordum,okulu bilmediğim için kaybolmuştum. Okul çok büyüktü,herkes sınıflara doğru dağılıyordu yanımdan geçen bir kızı durdurup sınıfımı sordum,bana sınıfın yolunu gösterdi. Sınıfa girdim ve cam kenarından üçüncü sıraya oturdum bugün ve dün olanları düşünerek kağıda birşeyler karalıyordum yanıma bir kız oturdu.
"Selam."dedi.
Ona baktım bir süre;
"Ben İdil."dedi.
Ben de "Merhaba."dedim.
"Senin adın ney?"diye sordu.
Kısaca "Melisa."dedim.

Şuan kimseyle konuşmak istemiyordum,sadece kendi içimde kendimle konuşmak istiyordum. Her sinirlendiğimde böyle yapardım çünkü kendimle konuşmak rahatlatıyordu. Nihayet zil çaldı,birden o kızın sesi belirdi. Adı neydi? Aa evet İdil'di.

"Dışarıya çıkıyorum,geliyor musun?"

Aslında çok cazip bir teklifti biraz hava almak iyi gelebilirdi ama ya Bedirhan'ı görürsem,onu görmeye tahammül edemezken aynı okulda olmamız nasıl bir kaderidir? Yerimden kalktım ve İdil'e,evet gelirim anlamında kafamı salladım.
Biraz dolaştık İdil'in yanına bir kız geldi arkadaşıydı sanırım konuşuyorlardı,bir süre bekledikten sonra laflarını kesip;
"Dışarı çıkmayacak mıyız?"diye sordum,

İdil kafasını salladı ve yola koyulduk ilk kez dışarıya bu kadar çıkmak istiyordum. Genelde hep evde otururdum,annem bu yüzden bana ev kuşu derdi. Ama bu sefer o kadar istiyordum ki dışarıya çıkmayı, İdil bana tanıdığı arkadaşlarını tanımıyordu.

"Bu Emre,kendisi özüne iyi birisidir ama hocalarla sürekli ters düşüyor. Bu da Gamze,Gamze de iyi birisi iki senelik bu sene çok çalışıyor,geçen sene çok kafa bir kızdı ama sınıfta kaldığının hâlâ şokunu atlatamadı. Evet en sevdiğim arkadaşım Alaz Efendi,bu çocuk tamamen iyi bunda bir kusur bulamam."

Artık sıkılmıştım ama söyleyemezdim,tam söyleyecektim bana Bedirhan'ı gösterdi.

"Bu da Bedirhan okulda ki herkes ondan korkar,herkesi döver."
"Neden yani,neden dövüyor?
"Bu soruyu kimse bilmiyor. Yanındakilerde arkadaşları,Sarışın olan Samet şu esmer uzun boylu olan da Ateş hafif kısa boylu kırmızı hırkalı olan Ayhan. Bir de şu anda burda olmayan Selda ve Melike var,onlarda çok yakın arkadaşlar."

LADES Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin