24.Bölüm

199 19 16
                                    

Karanlık ve  soğuk bir odada gözlerimi açmıştım,bu his karın ortasında atlet ile gezmek gibiydi. Aklımdan bir an morgda olduğum geçti,hafif ve tiz bir sesle çığlık attığımı hissediyor gibiydim.

"Melisa sakin ol"

Oda fazla karanlık olduğundan aralanan kapıdan,içeriye gireni fark etmemiştim ama biraz daha yaklaşınca bu yüz bana eziyet eden adam gibiydi.

"Neden beni aramadın Bedirhan?"

Soruma cevap vermemişti ve sarıldığım şekilde elleriyle beni hafifçe itip yatağa yatırmıştı.

"Melisa benim Beyazıt,hâlâ narkozun etkisinde olduğun için hayal görüyorsun"
"Üşüyorum"
"Tamam ben hemen halledicem"

Gözlerim,kalbim,zihnim ve bedenim bana oyun oynamıştı. Asla gelmeyecek bir insanı yanımda hayal ettim,şimdi bunları düşünmenin sırası değildi. Çünkü şuan gayet sağlıklı bir o kadarda bitkin hissediyordum kendimi.

BEDİRHAN

Melisa kaç gündür ortalarda yok
haftaya gidecekti aman kesin sevgilisiyledir,ben neden takıyorsam.

"Ayhan çabuk ol seni kahvaltıya bekliyoruz"
"Patlamayın geliyorum"

Ayhan hızlı ve suratında şaşkın bir ifade oluşmuştu,direk Ateş'e dönmüştü.

"Ateş"
"Efendim Ayhan?"
"Melisa'yı aradın mı?
"Hayır en son havaalanına gittiği gün aramıştım"

Şaşkınlıkla onları dinliyorum,ne yani şimdi beni kandırdı mı?

"Ateş ben Melisa'yı merak ediyorum"
"Ara o zaman için rahat değilse"
"Tamam telefonu alıp geliyorum"

Melisa'nın bana yalan söylemesi beni sinirlendirmişti,hangi ülkeye gittiğine dair hiçbirşey söylememişti bile. Ayhan bana bakarak yüzünü düşürmüştü ve telefonla konuşması  sadece 5-6 saniye sürmüştü.

"Ne olmuş Ayhan?"
"Telefonu açan Beyazıt diye biriydi"
"O kimmiş?"

Şuan sadece Ateş ve Ayhan'ın diyaloğunu dinliyordum,Beyazıt da kim? Tabi bu kadar acele Yurtdışına çıktığına göre o çocuğun yanına gitmişti.

"Bilmiyorum Ateş ama şuan müsait olmadıklarını ve Melisa'nın uyuduğunu söyledi"

Ateş bana baktıktan sonra çocuklarla dışarı çıkmıştı,salona doğru ilerledim ve kendimi koltuğa attım,zanırken gözüme parlayan birşey takılmıştı.

"Bu babamın kolyesi"

Kolyeyi burada unutucak kadar heyecanlıydın demek? O zaman bende seninle oyun oynamak için heyecanlanıyorum,kolyeyi attığımı duyunca vereceğin tepkiyi merak ediyorum. Ah salak gibi yanında iyi niyetli oluyorum,kendine gel Bedirhan sen bu değilsin ve gidip adam döverek kendine gel. Sinsice kafamı kaldırıp gülmeye başladım,kendime hakim olamıyordu. Melisa'nın o herifle ne işi olabilirdi? Evet Bedirhan sana ne oluyor,sanane bundan? Gidip kafa dağıtmam lazımdı.

"Alo Hasan"
"Efendim Başkan?"
"Borcunu ödemeyen kaç kişi var?"
"3 kişi kaldı?"
"Onları bizim mekana getir"

Merdivenlerden çıkıp odaya ilerlerken Melisa'nın kaldığı odanın kapısı açıktı ve oraya girdiğimde yatağın üzerinde o gün üstünde olan pijamaları vardı,bir an elime alıp kokusu sinmiş mi diye bakmak istemiştim ve usulca yatağa oturup pijamanın üst kısmını elime alıp burnuma götürdüm sonra ani bir sinirle elimden atıp odadan dışarıya çıktım.

"Senden nefret ediyorum Melisa ve buraya döndüğünde sana Cehhenemi yaşatacağıma yemin ediyorum"

Hızlı adımlarla kendi odama gidip dolapta bana bakan beyaz tişörtü üstüme giyindim ve aynı hızla merdivenlerden inip arabaya yanaştım,sürekli Melisa ile yaşadıklarımız aklıma geliyordu. Kendime gelmem gerektiğini beynimin her bir bölümüne ilettikten sonra arabaya binip kontrolsüz bir şekilde sürmeye başladım çünkü bu iyi geliyordu. Mekana geldiğim zaman ara sokaklarda Melisa'nın hayalini görmeye başlamıştım,kendine gel Bedirhan bu sen değilsin. Evet bu ben değildim.

"Hoşgeldin Başkan"
"Bağlayın şunları"

Artık kendimi eski Bedirhan gibi hissediyordum ayrıca iki günlük kız için kendimi değiştirecek kadar düşmedim.

"Kardeşim lütfen bırak beni,dışarda 3 yaşında çocuğum ve karım var"
"Kes sesini"

Adımı döverken aniden kapının açılmasıyla kendimi geri çekmem bir olmuştu.

"Babacım"
"Kızım burdan çık"

Adamın küçük kızı ve arkasında ağlayan karısı vardı.

"Hasan çöz hepsini"

Adam ayağa kalktıktan sonra dayağa karşı gülümsemişti.

"Baba olunca anlayacaksın"

Herkesi dışarı çıkartıktan sonra istemisiz bir şekilde ağlamaya başlamıştım. Allah'a yalvarıyordum beni affetmesi için. Ayağa kalkıp tüm dikkatleri üstüme çekmiştim,çünkü herkes ilk defa beni bu şekilde görmüşlerdi. Telefon çalışmasıyla bakmam bir olmuştu.

"Melisa?"
"Benim Yağmur"
"Ne istiyorsun?"
"Herkes karaokede toplandı seni bekliyoruz"
"Tamam geliyorum"

Belki bu bana iyi gelebilirdi,arabaya bindiğimde kahkaha atmaya başladım. Ya psikolojim gözüküyordu ya da gerçekten Melisa yüzünden deliriyordum.

"Hoşgeldin Bedirhan sende söyleyecek misin?"
"Evet hadi kim sırada?"
"Sen geçebilirsin"
"Tamam"

Sahneye çıktığımda herkes sessiz bir şekilde bana bakıyordu,bu şarkıyı Melisa ile ilk okula bıraktığım da ve motor yarışının olduğu gün dinlemiştik. Şarkıda başladığımda yaşadığımız herşey gözümün önünden geçmişti şarkıların sonlarına  doğru gözlerimden akan yaşları hissediyordum,aşağı inince Ateş'in yanıma gelip kolumdan tuttuğunu fark ettim.

"Bedirhan burada yapma,sadece bir dakika kadar bekle"
"Melisa'yı çok özledim artık dayanamıyorum"
"Hadi gel iki tek atalım"
"Bu çok iyi olur"

Ateş beni yan koltuğa oturttuktan sonra şoför koltuğunun başına geçmişti. Ateş benim hepsinden daha önce tanıdığım biriydi.

"Ateş Melisa'yı mı seviyorsun?"
"Bedirhan sana bu zamana kadar hiç yalan söylemedim o yüzden doğruyu söyleyeceğim"
"Seviyorsun"
"Hayır sadece ilk zamanlar ilgimi çekiyordu"
"Bu iyi o zaman"
"Peki sen?"
"Ben aşık oldum,hemde o kadar çok özledim ki bir an bile onsuz nefes almaktan ölecekmişim gibi hissediyorum"
"Bu sözleri senden ilk defa duyuyorum"
"Çünkü bende ilk defa söylüyorum sanırım bu başıma anca geliyor ama çok zoruma gitti telefonunu bir erkeğin açması"
"Oraya neden gittiğini bilmiyoruz,o yüzden hemen yargısız infaz yapmayalım"

Arabadan indiğimiz de meyhane gibi bir yere gelmiştik. Burada loş ışıklar ve canlı müzik sanatçıları vardı,sabaha kadar içip alkol komasına girebilirdim. Masayı kurduktan sonra hızlıca içmeye başladım.

"Bedirhan yavaşla"
"Böyle iyi"

Sarhoş olduğumu hissediyordum ve aklıma yeni sevgililer gibi Melisa geliyordu.

"Ateş sence Melisa yemeğini yemiş midir?"
"Bedirhan yemiştir keyfine bak sen"
"Seni çok özledim"
"Bedirhan ben Ateş'im Melisa değil"

Kafamı masaya koyduğumda içtenlikle gözlerimi kapattım.

"İyi geceler prenses"

LADES Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin