Yemek yemek için restoranta çıktık ve Bedirhan'ın telefonu çaldı,ekrana bakınca yüzünü buruşturmuştu,meşgule atıp yemeğine başladı ama arayan nerdeyse 15'e yakın çağrı bırakmıştı en sonunda dayanamayıp;
"Neden açmıyorsun?"
"Yemek yerken rahatsız edilmeyi sevmiyorum"
"Ama bir çok kez aradı merak ediyor belki,belki de birine birşey olmuştur"
"Sadece yemeğini ye"
"Peki,tamam yiyorum"Ne kadar gamsız hiç merak etmiyor mu? Ben bile meraktan çatlamış durumdaydım,her neyse yemeği o kadar nazik yiyordu ki dışarda ki biri görse aklı gider aşık olur kalırdı. Ben zaten tanımasam aşık olurdum çünkü çok kusursuz ve yakışıklı biriydi. Telefonun tekrar çalmasıyla yerimden sıçradım.
"Ah hadi Bedirhan neden ısrar ediyorsun açmamakla?"
"Efendim Ateş,evet yanımda yemek yiyoruz,evet,evet iyi birşeyi yok hayır akşam evine bırakıcam"Ateş merak etmişti sanırım dün ki halimden ötürü,normaldir o an ben olmasaydım yerimde başkası olsaydı bende merak ederdim.
"Melisa kalalım mı?"
"Bence de kalkalım hatta akşamı beklemeyelim eve şimdi gidelim"
"Neden Ateş arayınca duyguların değişti,özledin mi onu?"
"Ne saçmalıyorsun sen?"
"Soruma soruyla cevap verdiğine göre Ateş'e aşıksın,belli zaten oda sana karşı boş değil"
"Kapa çeneni"
"Doğruyu söyleyen dokuz köyden kovulurmuş"
"Ne diyorsun Bedirhan?"
"Diyorum ki Sen benim kölemsin seni kullanıcam""Allah belanı versin"
"Amin canım amin"Önden gidiyordu,kavga edicemizi biliyordum çünkü ben ona dünki heyecanı verememiştim. Ben kimim ki bana iyi davransın? Onun günü birlik ilişkileri ve yanından bir an olsun ayırmadığı sarışını var,aptal melisa aptal. Arabaya bindik ve yol boyunca ikimizde konuşmadık nihayet eve getirmişti hiç birşey demeden arabadan indim,öyle baka kaldı ve ben eve girene kadar bekledi. Balkona çıktığımda kimse yoktu,çoktan gitmişti olanları düşünüp durdum annem odaya girip
"Kızım dün nerde kaldın?"
"Arkadaşta anne sonra konuşsak uyumak istiyorum"
"Bak kızım daha önce seninle bu konuşmaları yapmadım,şuan beni anne olarak değil arkadaş olarak gör ve sadece dinle. Babanla tanıştığım da senin yaşındayım,çok sevdik birbirimizi evlenme kararı aldık annanen ile deden karşı çıksa da aşkımız bütün engelleri aştı hayalimizde ki gibi evlendik sonra hayallerimizi süsleyen bir prenses geldi. Baban seni çok severdi kızım,küçük yaşta babasız kaldın sırf evlendim diye bana o kadar kızgınsın ki benimle konuşmak bile istemiyorsun,evlendim çünkü bir kız evlada sahip olmak çok zordu kızım bu yüzden evlendim"
"Kızgın değilim anne"
"Aşık olursan benimle paylaş kızım,ben senin annenim ne olursa olsun bana herşeyini anlat"Kaç yıl sonra anneme sarılışımtım,ikimizde ağlıyorduk.
"Anne ben aşık olmak istemiyorum"
"Kızım gençlik yaşın bu senin elinde olan birşey değil,duş almak ister misin?""Olur annecim"
Sıcak bir duşun ardından uyku çok iyi gelecekti,duşa girdikten sonra pijamalarımı giydim ve yattım. Alarm çaldı ama uyanmamak için ısrar ediyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LADES
Romansa"Sürekli kavga ettiğiniz ve sürekli nefret kustuğunuz bir insanın kaderiniz olacağına inanır mıydınız? Genç adam nefret ettiği kadını arıyordu,ona ulaşmak imkansızdı fakat pes etmemişti. Bir gün bir yurdun önünden geçerken ona benzeyen ve onun gibi...