Ma, december 21.-én volt a születésnapom.. és, hát mit ne mondjak.. A valaha volt legfantasztikusabb születésnapi ajándékokat kaptam és fogom kapni.
Először is, a szüleimtől és a húgomtól reggel kaptam egy iszonyatosan puha rénszarvast (plüsst, nyugi), amit az osztálytársaim elkereszteltek Brownienak (tudjátok, a szín és a süti). Aztán, a suliból hazajövet a Facebook üzenőfalam tele volt felköszöntésekkel, gratulációkkal.. habár, volt olyan barátnőm, aki még nem írt, úgyhogy ha valaki közületek ezt látja, akkor üzenem, hogy igyekezzetek! :D (Csak viccelek :)) Aztán.. jött, amire nem is számítottam. A szüleim odaadtak egy csomagot, ami abban a postai csomagolásban volt, és amikor kinyitottam (gyakorlatilag, széttéptem, de nem baj :D) négy ajándék fogadott. Mivel, tudjátok, most voltam megnézni a Legendás állatok és megfigyelésüket és oda meg vissza voltam tőle, a szüleim rendeltek nekem egy: MACUSA-s (ez Amerika varázslókongresszusa) nyakláncot, egy L.Á.M.- s (Legendás Állatok és Megfigyelésük) tollat és egy ugyanilyen pólót, és az eredeti szövegkönyvét a filmnek, amely sötétkék és arany betűk és minták vannak rajta.
Ne utálkozzatok, én is tudom jól, hogy nem lehetett olcsó mulatság, de úgy gondolom, hogy érdemes olyan dolgokra költeni, amely jólesik a szeretett személynek. :) Én is költenék, ha például az anyukám egy Bon Jovi- CD-t kérne tőlem (ha meg tudnám szerezni :)). Nagyon örül a szívem az ajándékoknak, de ne keseredjen el az, aki vágyik ezek után a dolgok után, de még nem kapta meg. Én is rengeteget vártam rá, és végre a kezeim között tarthatom őket. :) Remélem jól telik a napotok, az enyém csodálatosan, a következő rész, pedig... tudom.. sok időbe telik, de most a dolgozatírós időszakban vagyok (mától hivatalosan vége a dolgozatoknak) és a téli vakációban azon leszek, hogy sok részt írjak nektek! Köszönöm a támogatást, nagyon szeretlek benneteket! Legyen szép napotok, hetetek, addig, amíg nem találkozunk! :)
Boróka (ez a nevem, és szándékozom ezt használni és ezzel elköszönni minden rész végén, megértéseteket köszönöm :D )
YOU ARE READING
Ki ez a lány?
RandomA történet kezdetét veszi, amiben megismerhetjük Elizabeth Millert. Megnézzük hogyan áll Harry Potterhez, a varázsvilághoz és azt is milyen szálak fűzik a varázslóvilág egyik legnagyobb mágusához. Bepillantást nyerhetünk Elizabeth elméjébe és részes...