Harry Potter TAG

301 4 2
                                    

Uram atyám. Nem tudom mióta várok már arra, hogy elkészítsem ezt a taget és a ti beleegyezésetekkel végre, végre megcsinálhatom! Jöjjenek a kérdések! :)

1. Melyik a kedvenc könyved? 

Hmm.. nagyon, nagyon nehéz dönteni. Alapvetően a könyvek a kedvenceim, mert ők adtak keretet ennek az egésznek. De.. ha mégis választani kéne, akkor az elsőt, A Bölcsek kövét mondanám. Miért? Mert annak van a legvarázslatosabb hangulata. Akkor találja meg Harry a helyét a világban, akkor ismerkedik meg az egésszel, mialatt mi is belekerülünk és felvesszük a hangulatot. :) 

2. Melyik a kedvenc filmed? 

Na.. ez megint ugyanaz lenne a válaszom. Az első részben éreztem azt a bizsergést a testem minden pontján. Ha, nem az első, akkor a harmadik. A harmadik rész volt a legkevésbé ijesztő, úgyhogy az első és a harmadik. :) 

3. Volt e olyan rész a könyv olvasása vagy a film nézése közben, amikor sírtál? 

Az az igazság, hogy nem igazán szoktam sírni. Mármint, szoktam sírni, de, ha valami igazán fáj, akkor egy könnycsepp sem gördül le az arcomon. Azonban, belül ordítok, olyan mintha savat nyeltem volna. Természetesen egy ember halála (vagy egy állaté) okozta a legnagyobb fájdalmat. Alapvetően 4 haláleset fájt nagyon:

1. Hedvig 

2. Sirius 

4. Dobby

5. Fred 

Hedviget, Siriust és Dobbyt nem értem. Mármint.. Fred halálát megmagyarázta az írónő, de a többieket nem. Sirius halála azt jelentette, hogy Harry elvesztette a legfontosabb apafiguráját. Meghalt, Remus, az édesapja, Dumbledore, Mordon.., Hedvig a barátja volt, tényleg érthetetlen számomra, hogy miért kellett meghalnia és Dobbyval is ez a helyzet. Szóval.. a halálokkor sírtam és még az is megrázott, amilyen kifejezés ült Harry arcán Sirius halálakor... :( 

4. Ha összefuthatnál bármelyik Harry Potter karakterrel ki lenne az, és miért? 

Bírom ezeket a kérdéseket.. :D Nagyon nehéz.. De, számomra McGalagony a válasz. Minden szereplőt nagyon szeretek, de McGalagony sosem okozott csalódást számomra és ő törzsgyökeres boszorkány, szóval nem valószínű, hogy elmaradna a varázsvilág elemzése. Okos, bátor, erős... nagyon szimpatikus. Szóval.. McGalagonnyal szívesen futnék össze az utcán. :)

5. Melyik a kedvenc "karaktered"? 

Oké.. miért? :DD A szívemhez Harry áll legközelebb, mert ő a főszereplő és őt szeretem a legjobban. De, ha nem Harry, akkor Hermione. Nagyon tudok azonosulni a lelkével, csodálatos egyéniség és az egyik legjobb barátnőm. :) 

6. Milyen patrónusod lenne? 

Erre egyértelmű választ tudok adni. Oroszlán. :) Bár, a Pottermoros teszt macskát adott ki én személy szerint az oroszlán mellett döntöttem. Számomra bölcsességet sugall, bátorságot de őszinteséget, tettrekészséget és közvetlen introvertáltságot tükröz. Ha ebből ki lehetett bogozni valamit. :D Ezért oroszlán a patrónusom. :) 

7. Ha választhatnál a három ereklye közül, melyiket választanád? 

Szerintem a Láthatatlanná tévő köpenyt. Azért, mert az a leghasznosabb és a legveszélymentesebb. :) 

8. Milyen házba tartoznál? 

Egyértelműen Griffendél. Máshol nem is tudnám elképzelni magam. :) Nyilván, most mondhatjátok, hogy mindenki Griffendéles akar lenni, de kitöltöttem A Tesztet a Pottermoron és még másik százat és mindenhol a Griffendélt adta ki. Szóval, igazi Griffendélesnek tartom magam. :)

Ki ez a lány?Where stories live. Discover now