A szilveszteri buli után már nem mentem haza. Felesleges lett volna Mr Weasleyt fárasztanom, úgyhogy anyáék beleegyezésével maradtam az Odúban. Sajnos Harrynek vissza kellett utaznia Dursleyékhez, tehát Ginny egy kis vigasztalásra szorult, de tőle megszokott módon nem kellett sokáig pátyolgatnom. Később befutott Hermione levele is, ami a következőképpen állt a gyűrődésmentes pergamenen, gyöngybetűkkel.:
Kedves Elizabeth!
Nagyon remélem, hogy jól telt a buli nálatok! Habár, a jó hangulat hiánya nem opcionális a Weasley famíliánál. Azért írd meg a részleteket! Kíváncsi vagyok! Remélem Ronald nem ette tele magát, mert az én fáradtságom lesz rendbe hozni. Őszintén szólva, sokszor úgy viselkedik velem, mint egy házimanóval. Százszor mondtam már neki, hogy az én nevem Hermione és nem Dobby. Ginny csak legyint rá, mondván: "Hermione, nyugi. Ron ilyen és ilyen is marad. Kár a gőzért." De tudom, hogy te megértesz. Terveztem egy kis köszönetet az előző évért, akkor ezt a tervet szavakba is foglalom.:
Köszönöm, hogy akkor a vonaton bejöttél a kupénkba. Tudom, nem volt szép kitaszítanunk téged, de meg kell értened (Harry mesélte, hogy elmondta neked), hogy Sirius Black ügye nem tűrt halasztást. Becsülendő, hogy továbbra is kedves voltál velünk, így csakhamar barátok lettünk. Nagyon megszerettelek és remélem, hogy ez a barátság egy örök életig kitart. Meggyőződésem, hogy egyszer Malfoyba tudjuk forrasztani a szót. Tudom, hogy te sem tartod igazán tisztességesnek a "sárvérű" boszorkányok és varázslók pocskondiázását. Végül, de nem utolsó sorban köszönöm a hihetetlen éles eszed, ami rokonészre talált (nem önfényezés céljából értem). Egyáltalán nem úgy gondolkozol, mint egy elsőéves és ezt köszönöm neked. Bárcsak hamarabb jöttél volna, akkor nem kellett volna elviselnem Harry és Ronald néha igen kiborító társaságát. Hugrabug szíved és Hollóhát eszed ellenére a Teszlek Süveg mégis a Griffendélbe osztott be, amit én máig sem értek, de biztos vagyok benne, hogy megérdemelted, mert a Teszlek Süveg csak néhány hibát vétett egész létezése során és egy évszázadban egy éppen elég volt. (Tudom, hogy tudod, hogy Nevillre céloztam és tudom, hogy most összeráncolod a szemöldököd, pedig tudod, hogy igazam van.) Még egyszer meg szeretném köszönni, hogy a barátnőm vagy. (Ginnynek ne említsd ezt, mert megharagudna, bár neki is írtam ilyet.)
Remélem nem érzelegtem túl, azt együtt tudjuk igazán. Nemsokára találkozunk, addig is legyél jó, majd az ajándékodat megkapod akkor, amikor a Griffendél klubbhelyiségben leszünk.
Szeretettel,
Hermione.
Mosolyogva hajtogattam össze a levelet és már örömmel gondoltam arra, hogyan fogjuk kivesézni Pansy Parkinson újabb próbálkozását, amivel meg akarja hódítani Draco Malfoyt, a szőke hajú mocskot.
Sziasztok! :)
Ez egy nagyon rövid rész lett, és nem tartottam be a két napos publikálási időt, ami egy nagyon felelőtlen döntés volt, de még bele kell szoknom abba, hogy vannak olvasóim (nekik nagyon nagyon szépen köszönöm a támogatást, nagyon aranyosak vagytok! :)), remélem megértitek. Most, félév végén pedig nagyon sok tanulnivalóm és javítanivalóm akad. Tudom.. szégyellni való kifogások, de nem tudok mást mondani. Kérlek ne haragudjatok.
Boróka
U.i.: A Dracos részt nem bántásként írtam. Kérlek ne kezdjetek el háborogni. Köszönöm.
YOU ARE READING
Ki ez a lány?
RandomA történet kezdetét veszi, amiben megismerhetjük Elizabeth Millert. Megnézzük hogyan áll Harry Potterhez, a varázsvilághoz és azt is milyen szálak fűzik a varázslóvilág egyik legnagyobb mágusához. Bepillantást nyerhetünk Elizabeth elméjébe és részes...