L. Á. és megfigyelésük #1

241 12 2
                                    

SPOILER!!!
Sziasztok!
Azt sem tudom, hol kezdjem.
Úgy ültem be a mozi kényelmes, puha bársonyszékeibe, hogy de jó, egy újabb Harry Potter-film. Nem teljesen azt kaptam, amire vágytam.
Valami sokkal csodálatosabbat! El sem hiszitek.. amikor megláttam a Warner Bros logóját és meghallottam "Hedvig dallamát" a hideg végigfutkosott a testemen.
A film sokoldalú volt, mint általában a Harry Potter filmek.
Hallgattam, olvastam kritikákat róla és elgondolkoztam, hogy miért van az, hogy mindig máshogy gondolkozom, mint a többi ember.
Nekik nem tetszett a főszereplőt alakító színész, szerintem egyszerűen zseniálisan adta át a félénk, különc, zseni magizoológust (olyan, mint a mugliknál a zoológus, állatkutató). A Jacob Kowalskit alakító színész, a borzasztóan  vicces mugliból  (varázstalan, Amerikában magnix) szerintem mindent kihozott. De a többi emberrel ellentétben én nem gondolom, hogy ellopta a show-t a főszereplő elől. Queenie elképesztően gyönyörű és elegáns volt, nekem kiemelten tetszett, hogy Jacob kiválasztottja lett és a gyönyörű boszorkány egy kicsit.. hogy is mondjam "lúzer" (egyáltalán nem gondolom, hogy ő lúzer, csak nem tudom máshogy kifejezni) mugliba lett szerelmes.
Tina volt az egyetlen, aki kicsit "csalódást" okozott. A naívsága az elején engem nagyon idegesített. Viszont, a szimpátia Goethe és Tina között nagyon szívmelengető volt. Bevallom, nekem is nagyon szimpatikus lett Eddie Redmayne külsejével és Goethe Salmander lelkivilágával a főszereplő magizoológus.

Végszóként még összehasonlításként a Harry Potterrel.
Szerintem a két főszereplő teljesen más lelkivilága ellenére hősök. Illetve, Harry már biztosan az, Goethe kalandjait végigkísérve pedig megtudjuk, hogy Mr. Salmander mi lesz. Összehasonlítani nem igen lehet őket, mert két majdnem (!!!)  teljesen más hangulatú film és filmszériáról beszélünk. Azonban én tíz bagolyból kilencet adok ennek a filmnek (Tina apró hibája miatt és a film kicsit horrorisztikus része miatt).
Mindenkèpp nézzétek meg, ha mozi közelében jártok! Nekem pozitívum lett teljesen (az apró hibák nem számítanak már).
Szép napot! :)

Ki ez a lány?حيث تعيش القصص. اكتشف الآن