Tudom.. én sem gondoltam volna, hogy kijelentem. De, úgy gondoltam, hogy muszáj most véget vetnem a wattpados "karrieremnek", mielőtt még meggyarapodnának a feliratkozók. Nem, nem gondolom, hogy annyira jól írnék, csak jobb félni, mint megijedni. Nagyon szeretek írni és a pályaválasztásomon nem kell gondolkodnom (jelenleg, aztán majd megválik). De.. tudjátok, rájöttem valamire, amint az egyik fanfictionön sírt a lelkem. Nem tudok bántani embereket. Még akaratlanul is bánthatlak titeket a történeten keresztül. Ha egy szerelmi szálat fűzök emberek szíve törhet ripityára. Ezért, meg kell értenetek, hogy abbahagyom. Értelem szerűen letörlöm a sztorimat, de megtartom, hátha valaha akarnék embereket kínozni (vicc volt, nem vagyok Bellatrix). Remélem megértitek. Millió és egy sztori van még Wattpadon, s nem egy jobb, mint az enyém. Ezért nyugodtan hagylak itt benneteket, hogy visszatérjek a Roxfortba, hogy még öt csodálatos évet tölthessek Harryvel, Ronnal, Hermionével, Ginnyvel, Nevillel, Lunával, Deannel, Seamusszel, Freddel, Georgdzsal és a többiekkel. Kérlek ti is térjetek vissza hálókörleteitekbe és szívvel lélekkel tiszteljétek Griffendél Godrikot, Hugrabug Helgát, Hollóháti Hedviget és Mardekár Malazárt. Mert egy sem nagyobb a másiknál, s nem ér kevesebbet a többinél. A Griffendél-ház nem csak a bátraké, a Hugrabug-ház nem rejt balfékeket, a Hollóhát-házba nem csak a stréberek járnak és a Mardekár-ház lakói sem mind gonoszak. Ezzel a biztatással hagylak itt benneteket, ezzel küldelek titeket vissza mindannyiunk otthonába, a Roxfortba.
Maradok őszinte tisztelettel,
Boróka
U.i.: Draco dormiens nunquam titillandus. (Ne ébreszd fel az alvó sárkányt.)
YOU ARE READING
Ki ez a lány?
RandomA történet kezdetét veszi, amiben megismerhetjük Elizabeth Millert. Megnézzük hogyan áll Harry Potterhez, a varázsvilághoz és azt is milyen szálak fűzik a varázslóvilág egyik legnagyobb mágusához. Bepillantást nyerhetünk Elizabeth elméjébe és részes...