Fájdalmasan égette a nap a szememet, amikor kinyitottam. Sajgott a fejem, a karomon karcolások. Miután kicsit magamhoz tértem, körülnéztem.
Tiszta, fehér ágyak egymás mellett sorakozva, mindegyik mellett egy-egy éjjeliszekrény. A mellettem lévő ágyon Ginny aludt. Az éjjeliszekrényemen egy pohár töklé és valami lötty, ami egy üvegcsében csillogott. Egy női hangra emeltem fel a fejem.
- Miss Miller! - sietett oda hozzám egy boszorkány.
- Madam Pomfrey? - kérdeztem. - Mi történt?
- Tőlem ne kérdezd! Nekem csak behoztak ide két ájult, Griffendéles kislányt.- pattogott, mintha az én hibám lenne.
- Nagyon sajnálom, Madam Pomfrey... - suttogtam.
- Ó, drágám, nem rád haragszom!-legyintett, majd suttogva hozzátette - Egyébként, aki behozott ide... Argus Frics volt.
- Argus Frics? - kérdezte Ginny a mellettem lévő ágyon ülve. Nem is vettük észre, hogy felkelt.
- Nem mondtam semmit! - kacsintott és bement egy fehérajtós szobába.
- Mit keresett Argus Frics éjnek idején a Roxfort udvarán? - néztem kérdőn Ginnyre, de úgy látszott, neki egyértelmű a válasz.
- Mivel ő a gondnok, egyértelmű, hogy joga van hozzá, hogy elkóborolt diákokat vigyen az igazgatóhoz. Mi azonban nem Dumbledorenál kötöttünk ki, hanem a gyengélkedőn. Már csak az a kérdés, miért.
- Hát... betegségünk nem volt. De Madam Pomfrey azt mondta, hogy "nekem csak behoztak ide két ájult, Griffendéles kislányt".
- Tényleg elájultunk. - erősítette meg Ginny.
- De Frics nem tud varázsolni.- elmélkedésünket egy nyöszörgés szakította félbe.
Felálltam és elindultam a hang irányába. Egy függöny mögül jött, ami egy ágyat takart.
- Ron?! - kiáltottam, mire a vöröshajú barátom felsikoltott.Sziasztok!
Remélem tetszett a rövid rész. Valószínűleg, nyáron hosszabb részek várhatóak, de inkább nem mondok semmit. :D
Ha kérdésetek van, vagy bárminő észrevételetek, kérlek írjatok kommentet, vagy privát üzenetet. Ha pedig tetszett, kérlek szavazzatok, több részért iratkozzatok fel. (Adója 1%-val támogasson... :D)
Szép napot!
YOU ARE READING
Ki ez a lány?
RandomA történet kezdetét veszi, amiben megismerhetjük Elizabeth Millert. Megnézzük hogyan áll Harry Potterhez, a varázsvilághoz és azt is milyen szálak fűzik a varázslóvilág egyik legnagyobb mágusához. Bepillantást nyerhetünk Elizabeth elméjébe és részes...