~4~

117 5 2
                                    

Pov Angel

De volgende ochtend werd ik wakker van mijn wekker. Ik keek naar de klok hoe laat het was. Het was half zeven. Ik zag dat Matthew nog sliep, maar ik gaf hem toch een kus op zijn mond. Hij werd wakker en ik zei dat ik naar mijn werk moest. Ik werkte in een crèche, dus ik moest goed op tijd zijn om alle kindjes voor te zijn. Ik stond op en ging me omkleden in de badkamer. Ik moest stil zijn, omdat Olivia ook nog sliep, en Matthew was waarschijnlijk opnieuw in slaap gevallen. Ik kleedde me om, ging naar de keuken en nam een kom cornflakes. Ik at de cornflakes op, en legde de kom in de vaatwasser. Toen deed ik mijn schoenen aan, nam mijn jas en mijn autosleutels mee. Ik had een Opel Adam Open Air als auto. Ik ging de deur uit, deed de auto open die op de oprit stond en stapte in. 

Ik was als eerste in de crèche. Er waren nog geen kindjes, en ook nog geen andere begeleiders. Toen Jeremy, de andere begeleider, aankwam, kon ik niet stoppen met giechelen. Ik was te verliefd op Matthew. Jeremy zou het niet erg vinden, want hij was gay.

De eerste kindjes die aankwamen waren de tweeling, Eliana en Juliana. Ze zijn slechts 4 maanden oud. In totaal hebben we 14 kindjes die zouden komen vandaag(dit zijn al onze klanten).Waarvan7 jongetjes en 7 meisjes. De volgende twee die aankwamen waren Jayceon en Oscar. Het zijn twee broers. Jayceon is 3 en Oscar is even oud als de tweeling. Nog 10 kindjes die moeten komen. De volgende twee kwamen aan: Aya en Moriah, ook twee zusjes. Nog 8. De volgende had geen broertjes of zusjes, en was 2 jaar, Kaison. De kindjes die nadien kwamen (het waren er drie, een drieling) heetten Jaylin, Emmeline en Jocelynn. Nog 5. Allemaal jongentjes.  De volgende vijf (ja, je hoort het goed, VIJF!) waren broertjes. Vijf jongens, dit zou ik echt nooit volhouden. De oudste, Jayvion, was 5 jaar. De oudste tweeling (Kaison en Judson) waren 3 jaar oud en de jongste tweeling (Benston en Houston) waren exact even oud als Eliana en Juliana.

De dag verliep goed. Enkel had Jeremy op het einde van de dag wel door dat er iets was. Ik zat blijkbaar de hele tijd te lachen, terwijl ik normaal als de kindjes huilen nogal geïrriteerd ben. Hij vroeg wat er was, en ik vertelde wat er de dag ervoor allemaal gebeurd was. 

'Dat vind ik echt geweldig voor jou! Ik ben echt blij voor jou!' zei hij.

Die dag was het vrijdag, dus besloten Matthew en ik samen uit te gaan om iets te drinken. 

'Laten we ons bezatten' had hij gezegd.

Dus we gingen maar uit, naar café "De Gouden Tutter". Toen we er aankwamen, waren er nog niet veel mensen. Dat veranderde wel best snel. De sfeer was er echt wel, dus op het einde van de avond had ik ongeveer 2 flessen wijn op. We gingen door, omdat hij door begon te hebben dat ik zat was. Hij liep met me mee naar buiten. Ik ging in het midden van de straat op mijn ene knie zitten, en zei hem dat ik verschrikkelijk veel van hem hield. 

'PAS OP!!! AUTO!!!' riep hij.

Ik keek opzij, en zag 2 koplampen met een gigantische snelheid op mij afkomen.

Ik zag de lampen dichter bij komen. Dat was het moment waarop alles zwart werd.

I'm falling for youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu