~29~

4 0 0
                                    

Pov Matthew

Ik werd om half 6 wakker van Mason die  een beetje aan het huilen was. Ik ging snel naar hem toe zodat Angel niet wakker zou worden en legde mijn hand op zijn buikje. Hij kalmeerde direct. Ik zette me neer op de stoel naast de couveuse en viel niet veel later terug in slaap. Dan werd ik weer wakker om 8 uur. Ik nam mijn hand voorzichtig uit de couveuse want Mason was aan het slapen. Ik ging richting de kast en begon alles al in te pakken en klaar te zetten zodat we konden vertrekken zodra Angel wakker was. Ik zette ook de Maxi-Cosy al klaar zodat we Mason straks mee konden nemen met de auto voor de eerste keer. Ik wou eerst terug gaan zitten op de stoel, maar toen ben ik toch maar even bij Angel op bed gaan liggen met mijn gezicht naar het hare gericht. Ik was nog altijd verbaasd over hoe mooi Angel wel was. Ik hield van haar. Oh God, wat hield ik toch veel van haar... Zonder het zelf door te hebben gehad, kuste ik Angel haar meer dan volmaakte lippen. Ik kon echt niet meer zonder haar. Ik zou haar nooit laten gaan. Toen ik terugtrok keek ik recht in Angels mooie, grote kijkers.

'Sorry schat, heb ik je wakker gemaakt?' vroeg ik stilletjes.

'Maakt niet uit liefje, jij bent de enige persoon die mij wakker mag maken en waar ik ook werkelijk wakker voor wordt' antwoordde ze lief.

'Wat ben je toch een lieverd. Ik heb alles al klaargelegd en ingepakt om te kunnen vertrekken, dus als jij je omgekleed hebt kunnen we samen met Mason voor het eerst naar huis gaan. Ik heb echt super veel zin in dit nieuwe avontuur samen met jou, liefste schat! En oh ja, een hele gelukkige verjaardag!' - ik.

'Je bent echt de perfect papa' zei ze terwijl ze haar tranen van blijdschap wegslikte. Ik leunde naar haar toe en kuste haar voorzichtig, teder. Ze kuste me terug en ik vroeg om toestemming met mijn tong. Die gaf ze me heel snel. Plotseling hoorden we Mason een beetje huilen. Ik trok terug en ging naar de couveuse. Ik legde mijn hand weer op Masons buikje en hij kalmeerde weer na enkele seconden.

Toen Angel omgekleed was, riep ik de verpleegster omdat ik een beetje bang was om Mason uit de couveuse te halen. Ik had hem nog nooit vastgehouden omdat hij pas sinds de vorige dag zo goed als zonder draadjes en buisjes was. De verpleegster kwam en in plaats van dat ze het zelf deed, legde ze uit aan Angel en mij hoe wij het moesten doen. Angel zat in een rolstoel, dus zei ze dat ik het mocht doen. 

'Goed, ik zal de couveuse even open doen want het zijn nogal moeilijke systemen om open te krijgen als je het niet gewoon bent. Oké, nu leg je één hand onder Masons hoofdje. Zorg goed dat je ook de nek ondersteunt met je arm. Met je andere hand neem je hem vast aan zijn onderrug. Zo kan je hem optillen en als je wilt kan je hem goed tegen je aandrukken, zodat hij je warmte voelt' zei ze. Ik deed wat de verpleegster zei en ik voelde de tranen opkomen in mijn ogen. Het waren tranen van blijdschap. Ik wandelde rustig naar de plaats waar de Maxi-Cosy stond en bukte me om Mason er in te leggen. Ik keek naar Mason en zag dat hij al gauw weer in slaap viel. Ik zette de Maxi-Cosy op Angels schoot en nam alle spullen die ik die morgen had ingepakt klaar. De verpleegster duwde Angel vooruit en ik nam de koffer mee. 

'Welke auto is van jullie?' vroeg de verpleegster toen we buiten op de parking aangekomen waren. 

'Die Opel Adam daar' antwoordde Angel.

We zaten met z'n vieren in de auto, Angel en Mason op de achterbank, de verpleegster op de passagiersstoel en ik op de bestuurdersstoel. Toen we thuis aankwamen zagen we geen enkele auto voor de deur of op de oprit staan, dus ze hadden goed hun best gedaan om te verbergen dat er een verrassingsfeestje was. Wel hadden ze het huis helemaal versiert met blauwe vlaggetjes en langs de linkerkant van de oprit stond er een geverfd olifantje, gemaakt uit hout. Het olifantje hield een bord vast, waar in sierlijke letters 'Mason' op stond geschreven.

Ik parkeerde de auto op de oprit en stapte uit om eerst Angel te helpen uit de auto te komen en vervolgens Mason met zijn Maxi-Cosy uit de auto te halen, en de verpleegster nam de valies en de gekregen cadeautjes uit de koffer. Angel was voorzichtig richting de deur aan het wandelen terwijl ik haar ondersteunde en met mijn andere hand de Maxi-Cosy met Mason erin vast hield. De verpleegster kwam enkele stappen na ons aan bij de voordeur.

'Het huis is echt mooi versierd, en dat olifantje naast de oprit is echt super schattig!' zei de verpleegster enthousiast. 

'Ja, dat is het zeker!' beaamde Angel trots.

Ik zette de Maxi-Cosy voorzichtig op de grond, zodat ik mijn autosleutels kon wegsteken en de sleutels van de voordeur kon nemen. Ik stopte de sleutel in het gat, draaide hem om en deed de deur open.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jun 21, 2019 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

I'm falling for youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu