~14~

37 2 0
                                    

Pov Matthew

Om 7 uur kwam Caleb, dat betekende dat we nog 15 minuten hadden om alles op te ruimen en naar de winkel te gaan.

'Ga jij naar de winkel, dan ruim ik alles hier op?' beveelde Angel.

'Voor jou doe ik alles, schat!' antwoordde ik, alsof ik gehypnotiseerd was ofzo.

Zo gezegd, zo gedaan. Ik ging naar de winkel om eten (we gingen spaghetti bolognese eten), bier en alcoholvrije cava te halen. Dat laatste voor het geval dat Angel zin had in cava. Ik liep naar de kassa met de kar en rekende af. Toen ik dus weer in de auto zat, nadat ik hem had ingeladen, was het al vijf voor zeven. Ik reed zo snel toegelaten was naar huis en laadde de boodschappen allemaal uit, met Olivia die naar buiten kwam om me te helpen.

Toen we alles in de keuken hadden gezet, ging de bel. Ik liep naar Angel en duwde haar voort, zodat we samen de deur konden open doen. Daar stond hij dan. Caleb. Hij was net gekleed. Ik liet hem binnen en duwde Angel's rolstoel richting de bank.

'Ga zitten' stelde ik voor. Hij ging over Angel zitten en ik ging naast haar zitten. Olivia kwam erbij en ging naast Caleb zitten.

'Zijn jullie zussen?' vroeg Caleb aan Angel en Olivia.

'Nee, we zijn beste vriendinnen.' zei Olivia snel.

'Oh, dat is wel tof! En Angel, hoelang ben je al samen met die gast die naast jou zit?' vroeg hij onbeleefd.

'Nou, ik heb ook een naam hoor! Ik heet Matthew!' zei ik.

'Ow, ja, sorry, ik was even je naam vergeten...' grijnsde hij.

'Jezus, jullie hebben nu al ruzie! En Caleb, ik en Matthew zijn al meer dan 8 weken gelukkig samen!' riep Angel.

'Moet er iemand iets drinken? Angel, voor jou is er cava zonder alcohol, schatje.' zei ik rustig.

'Ik heb wel zin in die cava zonder alcohol' zei Angel.

'Ik kan wel een biertje gebruiken' zeiden Olivia en Caleb in koor.

'Ik kom zo weer terug!' zei ik toen ik naar de keuken liep. Ik nam een cavaglas en goot er de cava zonder alcohol in. Ook nam ik twee blikjes bier en een glas cola. Ik liep weer naar de living en zette de drankjes op de salontafel.

Ik had nog niet door dat Olivia met Caleb aan het flirten was, tot hij zei dat hij naar het toilet moest en Olivia's hand wegschoot van zijn hand af.

Hij bleef lang op het toilet. Alsof hij bang was om terug te komen, dus besloot ik hem te gaan vragen of alles nog wel oké was. Ik liep naar de deur van het toilet en klopte aan.

'Is alles in orde, Caleb?' vroeg ik.

Geen antwoord.

Ik ging naar de voordeur om te kijken of zijn auto er nog stond. Hij is weg.

Ik liep naar de living, waar Angel en Olivia nog steeds aan het praten waren.

'Hij is weg. Niet meer op het toilet en zijn auto is ook weg...' zei ik ongerust.

'Geef me m'n mobiel' zei Angel snel 'dan bel ik hem wel even en als hij niet opneemt, bel ik de politie als hij na 24 uur nog niks heeft laten weten.'

Ik nam haar mobiel en gaf het haar. Ze begon te bellen.

'Geen antwoord' zei ze ongerust.

'Laten we naar boven gaan,' zei ik 'het is al half 10 en we kunnen allemaal wel wat rust gebruiken.'

We gingen naar boven en maakten ons klaar om te gaan slapen.

I'm falling for youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu