~18~

23 2 0
                                    

Pov Matthew

'Ik ga douchen' zei ik tegen Angel. 'Kom je mee?'

Ze bloosde.

'Sorry, maar ik denk dat ik dit aanbod echter moet afslaan. Ik ben moe, dus ik ga maar eens slapen' zei ze nadat ze gegeeuwd had. Ze kuste me en ik beantwoordde haar kus. Dit leidde tot een hevig spel tussen onze tongen. Ze stopt.

'Slaapwel, goed douchen hè?' zei ze nadat ze nog een keer kort haar lippen op de mijne plaatste.

'Slaapwel schat' antwoordde ik.

Ze liep naar boven, naar de slaapkamer. Ik volgde haar, zodat ik haar kon instoppen. Toen ik haar had ingestopt ging ik naar de badkamer om te douchen. Ik deed mijn kleren uit en stapte onder de douche.

De douche deed goed, met lekker warm water. Tien minuten later lag ik alweer in bed. Ik gaf Angel nog een kusje op haar wang en ging dan slapen.

***

De volgende ochtend werd ik wakker voor dat Angel wakker was, dus deed ik alles zo stil mogelijk. Ik ging naar de badkamer en kleedde me aan, nadien ging ik weer naar de kamer. Daar trof ik een wakkere en opgewekte Angel aan. Ze lachte toen ze me zag en ik lachte terug. Maar Angel's lach duurde niet zo lang. Ze liep richting badkamer, maar kwam er net niet. Ze had overgegeven. Ochtendmisselijkheid.

'Goedemorgen schatje, geen zorgen, ik juist het wel op' zei ik met een grijns op mijn gezicht.

'Goedemorgen, en dankje, je bent echt een schat!' zei ze terwijl ze haar mond af veegde met een stukje toiletpapier. 'Ik ga dan ondertussen even mijn tanden poetsen, als je dat goed vind?'

'Voor jou doe ik alles, mijn liefste' antwoordde ik slijmerig.

'Zo hard hoef je nou ook niet te slijmen hoor' zei ze met een glimlach terug.

'Noem je dat slijmen? Ik noem het eerder tactiek' grijnsde ik.

***

Na 10 minuten had ik alles opgekuist. Ik ging naar de badkamer om me aan te kleden, en om te zien waar Angel bleef. Ik klopte aan op de deur die naar de badkamer leidde.

'Kom binnen' zei Angel met een sexy stem.

Ik deed de deur open en zag haar staan. In rode lingerie van kant gemaakt. Wauw, zelfs met dat zwangere buikje is ze nog sexyer dan ik ooit had kunnen wensen.

Ik kon niets anders dan naar haar staren met open mond. Uiteindelijk, ik denk na ongeveer een halve minuut, was ik weer bekwaam om iets te zeggen. 'Wauw, babe, je ziet er echt goed uit!' zei ik, zeker van mijn woorden.

'Vindt je? Olivia heeft dit setje voor me gekocht, maar ik weet het niet zo goed...' ze klonk onzeker.

'Ik vind het prachtig, echt beeldig!' ik liep rustig naar haar toe, nam haar hoofd tussen mijn twee handen en kuste haar op haar mond. Ik liet mijn tong over haar lippen glijden. Als reactie daarop ging haar mond open, waardoor onze tongen een vurig spel speelden. Ik hief haar op en ze klemde haar benen rond mijn middel. Ik liep zo snel ik kon de badkamer uit, richting ons bed. Ik legde haar op het bed en maakte haar bh zo snel mogelijk los en ik kuste haar weer vol met passie. Ze trok haar slipje uit en ik mijn boxershort. Ze is zó mooi! Haar vingers klampten zich vast in mijn haren. Opeens stopte ik 'Ga ik de baby geen pijn doen?' vroeg ik, opeens bezorgd.

'Nee, Mason zit helemaal in de baarmoeder, en ik denk niet dat je daar geraakt...' zei ze met een grijns op haar gezicht.

Ik raakte zachtjes haar sleutelbenen aan met mijn vingertoppen, wat een geluidje uit haar mond deed ontsnappen. Ik gleed naar boven met mijn vingers, richting haar lippen. Ik zag aan haar dat ze het niet meer lang uit zou houden, dus kuste ik haar weer vurig terwijl ik met mijn vinger naar beneden gleed. Richting haar navel. Ze maakte haar rug hol, wat erop wees dat ze het nu écht niet meer lang volhield. Ik drong binnen en ze liet weer een geluidje ontsnappen uit haar mond. Dit keer was het eerder een kreun en geen piepje zoals de vorige keer.

'Ik hou van jou, Angel' fluisterde ik.

'Ik ook van jou, Matthew' kreunde ze.

I'm falling for youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu