~13~

49 3 1
                                    

Pov Matthew

Angel begon te huilen, liep naar Eloise en Foster en knuffelde hen. Nadien liep ze naar Olivia en knuffelde haar ook stevig. Toen ze klaar was met knuffelen, liep ze weer naar mij toe en knuffelde ook mij. Ze liet me los, waardoor ik de tranen in haar ogen en op haar wangen zag. Ik veegde de tranen van haar wangen en kuste haar kort. Olivia keek ons aan alsof we nog iets moesten zeggen tegen Eloise en Foster, maar we besloten dat nog niet te doen. We wisten nog niet zeker of de kleine spruit wel gezond en wel was of niet. We hoopten natuurlijk voor het beste, maar na wat er gebeurd was, kon alles nog gebeuren...

Die dag ging snel voorbij. Angel heeft veel geslapen op de bank, met haar hoofd op mijn schoot.

Toen Foster en Eloise eindelijk weg waren (dat was tegen tien uur) kwam Olivia meteen naar ons toe. Ze keek naar Angel, hoe ze lag te slapen op mijn schoot en dan keek ze naar Angel's buik. Ik kuste Angel en ze deed haar ogen open.

'Olivia wil graag eens voelen aan je buik' zei ik al fluisterend.

'Begint dat al zó vroeg dat mensen aan je buik willen komen? Ugh' zuchtte ze zachtjes. 'Hoe laat is het trouwens al?'

'Het is net tien uur' zei Olivia.

'Nou, dan moeten we maar eens gaan slapen zeker?' vroeg Angel aan mij.

'Als jij dat wilt... Ik zal je dragen' grijnsde ik.

'Jij geniet er wel van denk ik hè? Mij overal heen voeren en ronddragen?' ze grijnsde ook.

'Maar natuurlijk schat, dat is wat ik moet doen als jou vriendje en vader van het kindje' rijmde ik.

'Hihi, I like it...' lachte ze.

Toen we eenmaal boven waren en ik haar had omgekleed en in bed had gelegd, was het al half elf. Nadat ik haar in bed had gelegd, viel ze als een blok in slaap, dus moest ik me heel stilletjes omkleden en in bed gaan liggen. Ik gaf haar een nachtzoen en ook haar buik gaf ik een zoentje.

Eindelijk. De eerste keer weer uitslapen sinds het ongeval. De ouders van Angel kwamen niet meer iedere dag langs, dus dat was ook weer een zorg minder. Angel was al wakker om tien uur, dus droeg ik haar mee naar beneden, en zei dat ik nog een beetje verder ging slapen. Ik kuste haar en ging weer naar boven, in het bed, en viel als een blok weer in slaap. Om half 1 kwam Olivia me wakker maken. Ik had er eerst niet over nagedacht waarom Angel er niet bij was, maar dat was natuurlijk omdat ze de trap niet op kon. Echt slim van jou, Matthew... Nou ga maar naar beneden en ga lekker gezellig doen met je vriendin en Olivia.

Ik ging naar beneden en zag haar daar zitten op de bank. Ik liep naar haar toe en kuste haar.

'Ik heb Caleb uitgenodigd om vanavond iets te komen drinken. Hij moest niet werken vanavond.' zei ze zachtjes.

'Ow, oké, moet ik me dan laten verdwijnen of mag ik in het zicht komen?' grijnsde ik.

'Dat, mijn schat, mag je zelf kiezen' lachte ze.

'Ik vind dat jij mag kiezen, omdat jij meer waard bent' zei ik verlegen.

'Awww, wat ben je toch een schatje! En daarom mag je erbij blijven!' giechelde ze.

I'm falling for youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu