" Kamu nak balik juga Gery dah tengah malam ni !" Tegur mummy yang masih berehat dengan daddy di anjung. " Ya mummy. Cella rindu kamar cinta kami di rumah," jawab Gerald mengusikku. Aku terpana seketika dengan jawapan itu. Apabila aku tersedar dengan usikan itu lantas pinggang suami kucubit geram. Kenapa pula aku dikaitkan. Mummy dan Gerald tertawa kecil. Daddy hanya tersenyum sambil menghirup tea panasnya. Selepas meminta izin, aku dan suamiku bergerak pulang. Kali ini suamiku yang memandu keretaku untuk di bawa pulang.
Kami beriringan membawa beg masing-masing kerana suamiku juga terpaksa mengheret luggage miliknya.
" Seronoknya dapat balik ke rumah kita ," ujarku sambil merebahkan badanku ke atas tilam empuk di kamar kami. Gerald tersenyum dengan gelagatku. Dia menukar pakaiannya kepada pakaian tidur dan masuk ke bilik air. Sementara menunggu gilirannku aku mengambil kesempatan memejamkan mata sambil terlentang di atas katil.Tenang dan aman dapat baring dikatil sendiri. Oops.. maaf, katil Gerald sebenarnya dan kini kami kongsi bersama sebagai pasangan suami isteri.
" Hai sayang dah ke bulan bintang mana?" Sergah suamiku yang baru keluar dari kamar mandi. Aku membuka mata dan berpaling ke arahnya.
" Nampak siling je tak nampak apa pun. Kat luar tu tak taulah ada bulan bintang tak," jawabku membalas usikannya.
" Kejap lagi nampaklah bulan bintang tu," ujarnya lagi sambil mengenyit mata dan kemudian bernyanyi kecil. Dia mengelap rambutnya dengan tuala dan melangkah ke almari pakaiannya.
" Cella masuk bilik air dulu ya," ujarku dan bangkit dari katil. Aku menyambar tuala milikku dan bergegas ke bilik air. Rutin biasa menggosok gigi, mencuci muka dan berwuduk sebelum tidur.
" Sayang, dah mintak cuti ke minggu depan tu?" Tegur Gerald yang sedang membaca buku. Aku hanya berbaring disebelahnya sambil bermain telefon melayari FB. Aku berpaling dan merenungnya tidak faham. Matanya masih leka meneruskan bacaannya.
" Sudah. Abang bagaimana?" Tanyaku pula.Dia kemudian meletakkan buku di tangannya ke atas meja di sisi katil. Kemudian dia menjenguk telefon di tanganku dan mengambilnya lalu diletakkan ke atas meja yang sama.
" Samalah. Passport sayang lambatkan lagi expired," balasnya lagi. Tangannya mula menyentuh lenganku. Perlahan-lahan bergerak hingga ke panggkal sikuku dan kemudian meliar lagi berdekatan kolar bajuku yang terdedah. Aku membiarkan sahaja perbuatannya itu.
Akhirnya tangannya berhenti di puncak milikku. Dia mula mengelus lembut dan semakin lama pergerakan semakin kasar. Aku cuba sedaya upaya menahan dari perasaan geli dan bulan bintang mula hadir di dalam kepalaku.
" Abang, tak apa ke kita tak ajak mummy dan keluarga abang cuti bersama ni...?" Ujarku pula. Tanganku pun dah mula bergerak sama. Ku belai tangannya dengan urutan lembut.
"Sayang, mummy yang nak kita berdua bercuti bersama . Abang pun dapat cuti seminggu aje. Lepas ni mungkin abang kena kerja lebih masa," balas Gerald. Kami masih lagi berbaring. Tangan kirinya menjadi alas bantal untukku. Aku mengiringkan badan dalam pelukannya. Kehangatan tubuhnya memberi aku satu ketenangan. Sekali-sekala dia mengucupi rambutku. Tangan kanannya masih membelai tubuhku. Bau tubuhnya amat aku sukai. Aku terus menyembunyikan wajahku ke dadanya.
" Sayang...!" Serunya lembut.
" Mmm..." kepalaku masih tersembam dalam pelukannya.
"Sayang..."
" Ermmm..."
"Sayang..."
"Ya, abang..." aku mendongak memandang wajahnya. Dia tersenyum dan mengucup dahiku.
" Walau apapun berlaku, cinta abang kepada sayang tidak akan berubah ," bisiknya lembut. Ubun-ubun dikucup lama. Aku amat yakin dengan ucapan itu. Aku membalas dengan memeluknya erat. Belakangku diraba dan dielus lembut.
"Sayang, jom kita tengok bulan bintang," katanya tiba-tiba melepaskan pelukannya.
" Bulan bintang ?"
Aku sedikit keliru. Biasanya jika dia menyebut bulan bintang dia akan menindihku dengan tubuhnya dan kami akan hanyut dalam pelayaran malam.
Gerald menolak selimut tebal yang menutupi tubuh kami. Dia terus bangkit. Tanganku pun tertarik sama.
Dia menarik tanganku ke balkoni. Seperti biasa dia akan memelukku dari belakang dan meletakkan kepalanya di bahuku. Tangannya juga mula menyusup masuk ke dalam bajuku.
Pandangan mataku masih ke arah nun jauh di sana. Melihat pepohon yang bercahaya di terangi neon malam. Kedudukan apartmen kami yang mengadap bukit memberi satu pandangan yang sangat indah. Di sebelah kiri adalah kawasan perumahan . Sebelah kanan pula terletak bangunan yang sama dua blok lagi.
Aku kegelian apabila bibirnya mula mencium leherku. Terasa lidahnya yang hangat menjilat leherku dikuti gigitan halus yang menyesakkan nafasku. Jatungku juga mula berdegup lebih laju. Perasaan mengebu-gebu mula pamit. Aku mengelus tangan yang meramas pundakku. Mataku terpejam menikmatinya. Terasa ada benda yang keras dan terjulur mencucuk bontotku. Aku cuba mengawal perasaanku. Membiarkan keghairahan itu bangkit dan lebih membara.
Aku tidak tahan dan mula memusingkan tubuh menghadapnya. Bibirnya mencium dahiku, mataku, kemudian pipiku dan akhirnya terus ke bibirku. Dia memegang kepalaku dengan kedua belah tangannya mengawal pergerakan. Aku membuka bibirku dan membiarkan lidahnya meneroka mulutku. Suaranya yang mula mengerang membangkitkan lagi nafsuku. Aku membalasnya dengan menghisap dan menyedut lidahnya. Tanganku terus meraba dan mencakar belakangnya. Dia kemudian beralih ke leherku. Mencumbuinya rakus dan gigitan cinta yang penuh berahi.
Apabila dia tunduk dan menyembamkan wajahnya ke dadaku, aku terus menepuk belakangnya.
" Abang, please jangan di sini. Katil kita kan ada..." kataku dalam nada yang merengek. Aku sedar kediaman kami berjiran dengan ramai orang lain. Jiran baru kami juga kerap bersantai di balkoninya. Aku tidak mahu kami menjadi bahan tontonan orang lain.
" I'm sorry sayang. Abang gelojoh sangat.." Dia terus membongkok dan menepuk belakangnya. Aku yang sudah faham dengan isyaratnya terus naik ke belakangnya. Memeluknya erat dan dia terus melangkah ke arah kamar cinta kami. Dadaku yang mengunung terasa bergegar di belakangnya. Pintu kaca yang memisahkan balkoni dan kamar tidur di tutup rapat. Kain langsir hitam ditarik menghalang pandangan dari luar.
Dia meletakkanku di katil. Tubuhku ditariknya berdiri seperti tadi. Adegan tadi bermula sekali lagi. Aku terdongak menikmati cumbuannya di leher. Tangannya mula meramas tetekku. Tangan kanannya mula membuka bra miliku dari belakang. Baju tidurku pun mula dibuka butangnya. Aku kemudian membalasnya dengan membuka butang baju tidurnya. Sebenarnya kami memakai sepasang baju tidur dari jenis dan fesyen yang sama. Bezanya saiz sahaja.
Tangannya mula meraba tempat sensitifku. Mukanya masih mengomol tetekku. Aku mencium rambutnya. Tanganku juga meraba asetnya yang keras dan memanjang. Petpetku terasa berdenyut-denyut. Aku meramas-meramas batangnya yang sangat pejal itu. Aku mula mengocoh dengan perlahan dan semakin lama semakin laju.
"Aaauuu... sa... sayang... " dia menjerit penuh bernafsu. Tetekku di jilat, dihisap dan disedutnya dengan rakus. Terkapar-kapar aku apabila dia menjadikan bibirku sasarannya. Tangannya meramas-ramas tetekku. Aku juga meramas-ramas bontotnya. Tanganku satu lagi tidak melepasakan batangnya yang kubelai itu.
Dia memusingkan badanku dan perlahan-lahan menolakku ke belakang. Aku dibaringkan ke atas katil. Seluar tidurku ditariknya dan dicampak ke bawah katil. Dia membuka kangkanganku dan tunduk. Kepalanya menghilang di celah kangkangku. Aku rasa terbuai-buai dan terangkat-angkat apabila lidah hangatnya menjilat dan meneroka vaginaku. Hampir 10 minit dia di situ hingga tubuhku terasa tersentak-sentak dan kejang.Dia kemudian bangkit dan meloloskan seluar tidurnya..
" Are you ready my dear ?" Tanyanya sambil melutut di didepanku. Senyumannya sangat melemaskan aku." Yes darling... fuck me please..." rayu ku mendayu-dayu. Wajahnya sangat bercahaya penuh bernafsu. Aku melihat dia memegang batangnya. Mengocohnya sambil matanya merenungku. Dia terus menunduk dan pelayaran kami terus bersambung.
YOU ARE READING
Serenity Of Love
RomanceCinta adalah satu keterujaan. Adakah bahagia sentiasa mengulit bila kau sendiri alpa? Kisah rumahtangga yang manis dan ada pahitnya. Maaf cerita ini bukan kategori untuk 18Sx atau 21sx tetapi lebih sesuai untuk orang yang dah kahwin dan berfikiran m...