Cinta Zaman Kolej
Masa berlalu aku dapat masuk matriks. Sekali lagi aku jatuh cinta. Aku yang desprate melangkah lebih jauh. Aku perasan ramai budak lelaki yang jeling2 kat aku.Masa ni aku masih free hair. Rambut aku panjang paras pinggang. Aku biarkan lepas bebas. Habis tak pun aku ikat toncang ala2 sopan gitu.
Aku perasan bila ada student cakap rambut aku cantik. Masa ni entah macam mana aku terperangkap minda sekali lagi ngn cinta telefon. Setiap petang lepas kelas bergayutlah aku dengan telefon public kat depan umah sewaku melayan salah sorang tersalah dail. Hampir 6 bulan juga bersembang di telefon hinggalah aku bertukar jatuh cinta dengan sorang student tapi lain course. Hanya sekadar cinta dalam diam. Angau sorang2 .
Lepas aku sambung masuk u, aku lupakan budak tu. Kali ini aku jatuh cinta pula dengan sorang football player. Dia main dengan club.Semuanya sebab dia datang ke rumah sewaku cari adik angkatnya. Gila sebab aku tak bleh nak bezakan camne yang betul ngn yang tak ori. Si dia bagi no.fon, aku yang masih dalam kesamaran ni layan lagi fon call. Selepas tu jumpa. Makan2 dan beberapa bulan kemudian kami mula beromen french kiss.
Terasa diri di hargai. Aku ingat pernah merajuk. Dia pujuk datang bawak sebakul bunga. Ingat lagi pak guard tegur kawan aku banyak baik sebab dia beli produk yang pak guard tu jual. Hehehe tau tak pak guard ni boleh di rasuah masuk lewat pun tak kesah janji beli produk dia dan beli rokok sekotak pun dah boleh masuk lewat. Mujur dia tak mintak pantat je. Kalau tak jadi langau ler...
Lepas merajuk dah surut dia bawak aku ke rumah dia. Mak dia sporting aje itupun sebab aku masih berlagak sopan di depan mak dia. Tapi tahap ke sportingan mak dia tak tau lah camne sebab bila malam aku masuk bilik dia buat tak tahu aje.
Si dia ni suka bawak kawan2 lepak kat umah dia. Tidur lentang pukang kat depan tv. Aku plak ngn geng pompuan tidur kat dalam bilik tetamu. Yang gilanya bilik tetamu boleh dihubungi dengan bilik sebelah. Masa tengah syok tido tiba2 rasa cam ada orang cium pipi. Raba badan. Mula nak menjerit tapi bila buka mata tengok kekasih hati depan mata terus diam. Sebab pernah ringan2 sebelum ni aku biarkan aje bila dia dokong aku masuk ke bilik dia. Berpaut manjalah kat tengkuk tenuk dia.
Bila kat dalam bilik dia letak aku kat atas katil dia. Pastu dia terus gomol aku. Mula2 cuba melawan dan cakap aku masih dara dan tak mahu buat lebih sebab aku nak hadiahkan untuk suami aku nanti. Dia setuju dalam mata dan nafas cam orang mabuk. Maka malam tu aku hanya biarkan dia cumbui aku ke seluruh tubuhku. Habis semua tubuhku termasuk aset aku di ciumnya. Aku membalasnya dengan apa yang diajarnya sebab aku memang tak pernah buat gitu. Petpet aku memang rasa berdenyut2 tapi aku tahan juga. Tetek aku yang masih remaja di gomolnya. Diramas di uli seperti uli tepung gitu. Stim memang stim tapi tang Petpet aku tak izinkan batang gagahnya masuk. Aku masih ingat bahagian satu tu simpan sampai kawin.
Untuk puaskan dia aku hisap aje batang dia sampai tersembur atas muka aku. Malam tu sebelum tidur dia kunci jam. Kami tidur berdua berpelukan cam laki bini hingga ke subuh. Bila jam berbunyi dia angkat aku masuk bilik sebelah setelah pakaikan aku pakaian.
YOU ARE READING
Serenity Of Love
RomanceCinta adalah satu keterujaan. Adakah bahagia sentiasa mengulit bila kau sendiri alpa? Kisah rumahtangga yang manis dan ada pahitnya. Maaf cerita ini bukan kategori untuk 18Sx atau 21sx tetapi lebih sesuai untuk orang yang dah kahwin dan berfikiran m...