κεφάλαιο 5ο

3.6K 189 2
                                    

Την επόμενη μέρα η Ιωάννα ξύπνησε πολύ πρωί..οχι πως κοιμήθηκε και καθόλου,μια ο πόνος,μια το παρελθόν της..ολο το βράδυ έβλεπε εφιάλτες.
Ιωα:Μη σταματά άσε με ήσυχη...
Μαμά Ιωάννας:βγάλε με από δω...
Μπαμπάς Ιωάννας:Όχι αγαπημένη μου γυναίκα πρώτα θα κανονίσω το παιδί μας και μετά θα έρθει και η δικιά σου η σειρά.....
Η Ιωάννα δεν ήταν ένα συνηθισμένο παιδάκι που μεγάλωνε κανονικά. Ο πατέρας της ήταν αλκοολικός και κάθε βράδυ έβγαινε έξω και ξόδευε τα χρήματα του όλα σε ποτά και σε πόρνες πολυτελείας...και όταν γύριζε σπιτι;;Χα...ποτε χτύπαγε την μητέρα της Ιωάννας Πότε χτύπαγε την Ιωάννα...καθε φορά που η μητέρα της έπεφτε θύμα βιασμού και ξυλοδαρμού από τον άνδρα της η μικρή Ιωάννα καθόταν πίσω από την γυάλινη πόρτα και κουλουριαζοταν από τον φόβο...
Όταν η Ιωάννα έφτασε τα 13 έμεινε χωρίς μητέρα...δεν μπορούσε να το αντέξει...οταν ρωτούσε τον πατέρα της που ήταν η μαμά της εκείνος της έλεγε πως βρήκε γκόμενο και την παράτησε σε εκείνον, της έλεγε πως ήθελε να την ξεφορτωθεί πως ήταν ενα λάθος της ζωής της που την γέννησε...εκεινη την περίοδο η Ιωάννα ήταν κλεισμένη στον εαυτό της..δεν μιλούσε σε κανένα...ο πατέρας της εξακολουθούσε να κάνει την ίδια ζωή όπως τότε...το ξύλο από την ζωή της συνεχιζόταν μέχρι τα 15 της... Ο πατέρας της ήταν ανακατεμένος με κάτι παράνομες διακινησεις,Έτσι η αστυνομία Τον έπιασε και τον έχωσε στη φυλακή για 9 χρόνια...η μικρή Ιωάννα μεταφέρθηκε σε ένα ίδρυμα για ανήλικα παιδιά...ποτε δεν έμαθε πως η μητέρα της ήταν νεκρή...μισουσε και εκείνη και τον πατέρα της αλλά ποιο πολύ απ όλους τον εαυτό της....
Η Ιωάννα κάθησε στο κρεβάτι και κράτησε το κεφάλι της...οι χθεσινές αναμνήσεις την διέλυσαν ακόμα περισσότερο όμως...θα έμενε δυνατή..έπρεπε να το κάνει..δεν ήθελε ποτέ να φαίνετε αδύναμη μπροστά στους αλλους...δεν ήθελε να την λυπούνται... κάνει να σηκωθεί όμως τα πόδια της Δεν την κρατάνε για πολύ στο έδαφος με αποτέλεσμα να πέσει στο κρεββάτι ξανά...η Ράνια μπήκε στο δωμάτιο:
Ραν:Δεν μπορείς να κουνηθείς...ειπε και ύψωσε το βλέμμα της γθα να την βλέπει καλύτερα..
Ιωα:Καλά είμαι να δες με...και προσπαθεί να ξανά σηκωθεί όμως ξανά πέφτει στο κρεββάτι...η Ράνια την πλησιάζει:
Ραν:Δεν χρειάζεται να το παίζεις δυνατή...ίσως αργότερα να είσαι καλύτερα...οι πληγές σου;Και την ακουμπάει στη μέση...η Ιωάννα κάνει ενα επιφώνημα πόνου...η Ράνια της καθαρίζει τις πληγές για άλλη μια φορά...
Ιωα:Γιατί με βοηθάς;Γιατί χθες πήρες το μέρος μου;
Ραν:Μμ..
Ιωα:Πες μου...
Ραν:Ξεκουράσου Γιατί δεν θα μπορέσω να σε βοηθήσω ξανά με την βάρδια σου...της λέει αυτό και κλείνει την πόρτα...
Η Ράνια ήταν ερωτευμένη με τον Μάνο και πριν ένα χρόνο τα είχαν..ενα βράδυ όμως έμαθε πως ήταν χρήστης ναρκωτικών και του είπε να χωρίσουν..αυτος όμως δεν το δέχτηκε..την έκλεισε μέσα σε ένα δωμάτιο για ένα μήνα χωρίς τροφή μόνο με νερο...την χτύπαγε κάθε μέρα και την βίαζε άλλες τόσες μέρες... Τον μίσησε...ομως πίστευε πως βαθειά μέσα του υπήρχε μια καλή ψυχή που θα έβγαινε στο φως κάποια μέρα...
   Οι ώρες περναγανε αργά.Τα αγόρια ετοιμαζοντουσαν για την αποστολή...ο Στέφανος ήταν έτοιμος να αντιμετωπίσει όποια πρόκληση...η ώρα ήρθε...ο Γιώργος του επισήμανε σε ο λη την διαδρομή τα ίδια και τα ίδια...οταν πλέον φτάσανε απ έξω ο Γιώργος του είπε πως ό,τι και να χρειαστεί εκείνος θα είναι απ έξω. Ο Στέφανος του έδωσε μια αντρική αγκαλιά και βγήκε από την πορσε... προχωρούσε με σταθερά βήματα προς τα μέσα...φτανει στην υποδοχή και μια κοπέλα τον καλός όρισε:
Κοπ:καλός ήρθατε κυριε...καινούριος είσαστε Γιατί δεν σας έχω ξανα δει στα μέρη μας...
Στεφ:Ναι Ναι καινούριος...ο Στέφανος χάζευε τον χώρο γύρο του...χαμηλός φωτισμός,το κόκκινο και οι αποχρώσεις του κυριαρχούσαν στους τοίχους...και παντού άνδρες διαφόρων ηλικιών, στην εικόνα και μόνο κρατήθηκε να μην γελάσει...μεχρι και παιδιά 18χρονα ήταν εδώ.... έψαχνε με τα μάτια του διακριτικά τον χώρο...καποια στιγμή το μάτι του έπεσε πάνω σε τρις διαδρόμους. Ο ένας από αυτούς περιείχε δωμάτια για να υποδέχονται τους πελάτες το ίδιο και ο άλλος. Ο τρίτος όμως ει χε από τα αριστερά κάποια δωμάτια και όλο ευθεία υπήρχε μια πόρτα διαφορετική από τις άλλες...ηταν...μαλλον η αποθήκη...η κοπέλα στην υποδοχή τον επανέφερε...
Κοπ:να σας φέρω τον κατάλογο να διαλέξετε κοπελα;
Στεφ:Ναι..ναι φέρ' τον...ο Στέφανος αρχίζει και ξεφυλλίζει...βαριοταν να ψάξει μέχρι το τέλος ούτος ή άλλος για άλλο λόγο ήταν εδώ...Αυτη θα πάρω...
Κοπ:Ωραία επιλογή πόνο που θα περιμένετε λίγο Γιατί έχει άλλους πριν από εσας...
Στεφ:οκ..αποχωρισε και πήγε και κάθησε όρθιος ακουμπώντας στον τοίχο με τα χέρια στις τσέπες.Μετά από κάνα δεκάλεπτο έβγαλε το κινητό δήθεν να χαζέψει όμως άνοιξε την μπροστινή κάμερα και έβγαζε φωτο την πόρτα που μάλλον ήταν η αποθήκη...αφου είδε λίγο το χώρο να γεμίζει περισσότερο και την κοπέλα στην υποδοχή να πιζει από την δουλειά βρήκε την ευκαιρία και προχώρησε στον διάδρομο.Εφτασε σε μια πόρτα όπου ακουγωντουσαν ομιλίες..πλησιασε να ακούει καλύτερα:
Μαν:Ναι η μεγάλη μπάζα θα γίνει τον επόμενο μήνα...[..]Ναι το ξέρω αυτό για το νέο φορτίο λέω τώρα...ο Στέφανος πάτησε σε μια ξεχαρβαλωμένη σανίδα με αποτέλεσμα αυτή να βγάλει ήχο και να τον ακούσει ο Μάνος...ο Στέφανος άκουγε βήματα να πλησιάζουν... αμέσως αμέσως άνοιξε την πόρτα πίσω του και μπήκε μέσα...
Ιωα:Τι κάνεις εκει;...ο Στέφανος γυρνάει ξαφνιασμένος και την κοιτάει...φορουσε μόνο μια διαφανή ρόμπα,ένα μαύρο κάτω εσώρουχο και ένα σουτιέν διάφανο χρώμα σε αυτό του δέρματος με ένα σχέδιο πάνω... ει χε μείνει να την κοιτάει...τα μάτια του έπεσαν πάνω στην μέση της...δεν κάλυψε Καλά το σημάδι εκείνο...την πλησιάζει...
Στεφ:Τι είναι αυτό στη μέση σου;και την πλησιάζει με γρήγορα βήματα..
Ιωα:Μην ΤΟΛΜΙΣΕΙΣ να με αγγίξεις...και κάνει πίσω βήματα...
Στεφ:Πως το έπαθες αυτ....πριν να τελειώσει η πορτα πήγε να ανοίξει...η Ιωάννα τον τραβάει γρυγορα και τον ρίχνει στο κρεβάτι και κάθετε από απο πανω του...την ίδια ώρα μπαίνει μέσα ο Μάνος...
Μαν:Όπα σόρρυ Δεν ήξερα πως εισουν με πελάτη...η Ιωάννα σηκώνετε από πανω του και πλησιάζει τον Μάνο....
Ιωα:Τώρα που το έμαθες άδειασέ μας την γωνία...και τον διώχνει...αυτος γυρνάει απότομα και της λέει
Μαν:Έχε χάρη που είσαι με πελάτη αλλιώς θα το πλήρωνες ακριβά αυτό....και φεύγει....η Ιωάννα κλείνει την πόρτα και βγάζει έναν αναστεναγμό....ο Στέφανος σηκώνετε πάνω και την πλησιάζει...
Στεφ:Τι ήταν όλο αυτο;;
Ιωα:Να μην σε νοιάζει...και του γυρνάει την πλάτη να φύγει όμως την πιάνει από το μπράτσο με δύναμη και την σταματάει....εκεινη κρατήθηκε να μην φωνάξει από τον πονο...
Στεφ:που νομίζεις πως πας;
Ιωα:Άσε με...και προσπαθεί να ξεφύγει από το κράτημα του όμως εκείνος της πιάνει και το άλλο χέρι και την ρίχνει στο κρεββάτι και κάθετε απο πανω της ώστε να μην μπορεί να φύγει.
Στεφ:Για εξήγησε μου τώρα τι εννοούσε αυτός ο τύπος με αυτά που σου είπε πριν;....η Ιωάννα πονούσε...δεν ήθελε να του πει τίποτα και επρεπε να βρει ένα τρόπο για να διώξει τον στέφανο πριν έβλεπε τα σημάδια και εκα νε παράπονα στο Μάνο...(ή τουλάχιστον αυτό νόμιζε πως θα έκανε)
Ιωα:Νομίζω Δεν σου πέφτει λόγος τι κάνω εγώ στη δουλειά μου...
Στεφ:Είσαι πολύ αγενής κοριτσάκι...
Ιωα:Και συ πολύ κουτσομπολης αγοράκι...ο Στέφανος τα πέρνει στο κρανίο και την χαστουκιζει όμως το μετανιώνει την ίδια στιγμή...
Στεφ:Συγνωμ...δεν ήθελα να...και το κράτημα του έγινε πιο μαλακό...
Ιωα:φύγε τώρα από εδω....δεν μπορούσε να το πιστέψει αυτό που έγινε μόλις τώρα...
Στεφ:Ιωάννα εγώ...συγνωμη δεν ήθελα...ο Στέφανος της δίνει ένα φιλί στο μέτωπο και φεύγει μέσα στα νεύρα....η Ιωάννα ειχε μείνει στήλη άλατος....ο Στέφανος έφυγε από εκεί μέσα,μπήκε στην πορσε και έφυγε με τον Γιώργο για το σπίτι....

Ιωάννας POV
Τι στο καλό ήταν όλο αυτο που έγινε μόλις τωρα;Με φίλησε στο μέτωπο και εφυγε;Με χαστουκισε και μου ζήτησε συγγνώμη;Και...μα...μα Πώς ήξερε πως με λενε;...ετραξα αμέσως προς την υποδοχή και ρώτησα την Μαρία για εκείνον...μου είπε πως κοιτάξε τον κατάλογο μόνο και διάλεξε την Έλλη και μετά πήγε και κάθησε όρθιος και περίμενε...μετα δεν είδε Γιατί πλάκωσε πελατεία...πηγα στο δωμάτιο ξανά και σκεφτόμουν....σκεφτομουν την πρώτη φορά που τον είδα...ολος τυχαίος στο μίνι μάρκετ και τώρα όλος τυχαίος εδώ.....κατι δεν πάει καλά...μπορει να μας παρακολουθεί...καλυτερα να τον προσέχω...τα πράγματα είναι πιο πολύπλοκα απ ότι φαινόντουσαν.....


Γεια σας💛💛να με πάλι!! Απαπα...τι έχουμε εδω;;;Τελικά η Ιωάννα και ο Στέφανος έχουν πολλά κοινά...😏😏αχ το έχουν περάσει και οι δύο τους...καλα η Ιωάννα Δεν χάνει στιγμή να τον νευριάζει...μια τότε μια τώρα.. τι θα γινει μαζί τους πια;;
Μέχρι το επόμενο κεφάλαιο σας φιλώ💙💙💚💚💛💛😘😋😋

Wild Conflict Where stories live. Discover now