Εκείνο το βράδυ όλα ξεκαθάρισαν. Ο Στέφανος με πηγε στο σπίτι του Γιώργου. Αφο υ με βοήθησε να κάνω ένα μπάνιο με εφερε στο δωμάτιο του. Με εβαλε να καθήσω στο κρεβάτι του και μου έδωσε δικά του ρούχα. Φόρεσα ένα μποξερακι του και ειμουν ετιμή να βάλω τη μπλούζα του. Εκείνος με σταμάτησε. Έμεινε να κοοταει το γεμάτο γρατζουνιές και μελανιές στήθος μου. Με το χέρι του απαλά χάιδεψε τα Δήμο μου είχαν σημάδια και εγώ ανατρίχιαζα σε κάθε του άγγιγμα και το κατάλαβε. Τα μάτια του κοίταξαν στιγμιαία τις ορθωμενες ρόγες μου και μετά το λαιμό μου. Μου άφησε ένα παθιασμένο φιλί με γλώσσα στο λαιμό και βγήκε από το δωμάτιο. Εγώ ντύθηκα και κάθησα στο κρεβάτι ακουμπώντας την κοιλια μου "Είδες μωρό μου;Ο μπαμπάς είναι πάντα εδώ για μας"είπα και χάιδεψα απα λα την κοιλια μου. Μετα απο λίγο ο Στέφανος μπήκε με ένα δίσκο με φαγητό μέσα στο δωμάτιο και κάθησε στο κρεβάτι. Πήρα το δίσκο και άρχισα να τρώω πειναγα πολύ...
Σ:Ιωάννα μου όλα τελείωσαν πλέον...γυρισα και τον κοίταξα. Τι εννοούσε;
Ι:Τι... δεν πρόλαβα να απαντήσω και με διέκοψε...
Σ:Ο πατέρας σου μπήκε φυλακή. Η σπείρα με τους εγκληματίες που κινηγουσες και εσύ και εγώ επιτελούς πιάστηκε χάρη σε εσένα εμένα τον Γιώργο και τη Χριστίνα αλλά και τα υπόλοιπα σώματα της αστυνομίας... Δηλαδή ξέρει; έμαθε πλέον πως η πραγματική μου δουλειά είναι αστυνόμος και όχι αυτό που εβαλαν στο σωμα;;
Ι:Ώστε έμαθες; Δηλαδή είσαι και συ αστυνομικός; Δεν καταλαβαίνω...του λέω λίγο μπερδεμένη ενώ σταματάω να τρώω
Σ:Το σώμα με είχε βάλει να σε προσέχω Γιατί και καλά ήξερες πληροφορίες για την υπόθεση που δούλευες και εσύ ομως στην πραγματικότητα με έβαλαν για να σε προσέχω και να μην πάθεις τίποτα Γιατί αυτό που έκανες ήταν πολύ επικίνδυνο....λεει και με φέρνει πιο πολυ κοντά του.
Ι:Και ο Γιώργος πρόσεχε τη Χριστίνα; Τώρα εξηγείται Γιατί εισου ν συνέχεια μπροστά μου... του λέω και μπαίνω μέσα στην αγκαλια του.
Σ:Ειμουν πάντα εκεί για να σε προσέχω. Πάντα θα σε προσέχω και εσένα και την κόρη μας...μου λέει και βγαίνω από την αγκαλιά του και τον βλέπω να βγάζει ένα φάκελο και να μου τον δίνει. Τον άνοιξα και ήταν ο υπέροχος που μου έδωσε η γιατρός που φανέρωνε το φυλο του παιδιού. Κοριτσάκι!
Ι:Ευχαριστώ Στέφανε για όλα. Για το ότι είσαι εδώ τώρα για την οικογένια που θα κάνουμε για όλα... του λέω και ενωνω τα χείλη μας σε ενα παθιασμένο φιλί.
ESTÁS LEYENDO
Wild Conflict
Novela JuvenilΙ:Τι έγινε Στέφανε; τον ρωτάω και για απάντηση παίρνω ένα χτύπημα της μπουνιάς του στην πόρτα ακριβώς δίπλα στο κε φαλι μου. Τι έκανα πάλι; Τώρα θα αρχίσω να νευριάζω και γω. Τα μάτια του σκουραίνουν πιο πολυ και τα χαρακτηριστικά του γίνονται όλο κ...