κεφάλαιο 25ο

1.8K 101 4
                                    


Είμαι στο κρεβάτι μου ξαπλωμένη κάνει τόσο κρύο που δεν θέλω να σηκωθώ. Τόση ζεστασιά και τόση ηρεμία. Ξέρω όμως πως κάποια στιγμή θα πρέπει να σηκωθώ... Ναι έχω να πάω στη "δουλειά " μου. Τελειο; το ξερω είναι υπέροχο... αχ.... Από χθες δεν εχω βγάλει από το μυαλό μου την σκηνή εκείνη!έξω!που εγώ ειχ α πάει να πετάξω τα σκουπίδια. (Υ.Γ. το ξερω ξέρω πως δεν ακούγεται και τόσο ρομαντικό) Και εκείνος καθόταν πίσω μου στο τοίχο! Και μετά με κόλλησε πάνω σε αυτόνννν... λέω μέσα στον ενθουσιασμό μου και πετάω τα σκεπάσματα πάνω και μπαίνει όλο το κρύο και νιώθω να τουρτουριζω σα ψάρι έξω από το νερό Γιατί βλέπετε χθες με την τρέλα που ειχ α εκείνη τη στιγμή έπεσα και κοιμήθηκα με τα ρούχα.... ασχολίαστο... σηκώθηκα πάνω και πήγα προς το μπάνιο αφου έλεγα το νερό να δω αν είναι καλό για μπάνιο έβγαλα τα ρούχα μου και μπήκα στη μπανιέρα. Το ζεστό νερό Δεν βοηθούσε και πολύ Ναι μεν χαλαρωνα αλλά όλη την ωρα ώρα τον σκεφτόμουν. Τι έχω παθει; να δεις θα φταίνε τα ωραία του τα μάτια! Κουνάω το κεφαλ ι μου γρήγορα δεξιά αριστερά για να μου φύγει αυτή η ιδέα. Το νερό άρχισε να κρυώνει. Καλύτερα να βγω.. α ΦΟΥ βγαίνω τελικά τυλίγω μια πετσέτα γύρω μου και πάω προς το δωμάτιο μου ενώ ακούω κουδούνι. Ποιος να Ναι τέτοια ωρα; Ναι προς πληροφόρηση η ώρα την 8 παρά. Μην μου πειτε πως ξύπνησα αργά από τη στιγμή που κοιμήθηκα 10 το πρωί! Αντε τώρα! Πάω προς την πόρτα και ρωτάω Ποιος είναι αλλά απάντηση δεν παίρνω άρα δεν ανοίγω τέλειο; (το ξερω πως περιμένατε να ανοίξω) απομακρύνομαι από την πόρτα και πάω προς το δωμάτιο μου. Αφήνω την πετσέτα να πέσει κάτω και φοράω πρώτα το εσώρουχο και μετά το σουτιέν αλλά όπως πάντα έχω θέμα και δεν μπορώ να το κουμπωσω. Νιώθω δύο αντρικά χέρια να χαϊδεύουν το κορμί μου από την μέση μου μέχρι πάνω το κουμπωμα και πετάγομαι αμέσως. Γυρνάω και κοιτάω και βλέπω τον Μάικ μπροστά μου να με καρφωνει σε όλο μου το σώμα.... ωχχ Όχι μάλλον την έχω πολύ άσχημα.

Ι:πως μπήκες εδώ μέσα μου λες;; Του λέω με νεύρα και αμεσως τρέχω και παίρνω την πετσέτα και την τυλίγω άτσαλα γύρω μου. Εκείνος εξακολουθούσε να με κοιτάει και άρχιζε σιγα σιγά να με πλησιάζει. Εγώ έκανα βήματα προς τα πίσω με αποτέλεσμα να κολλήσω στην ντουλάπα. Κράταγα τόσο σφιχτά την πετσέτα γιατί αν έπεφτε εκείνη θα έπεφτε και το σουτιέν και εγώ θα έκανα φονο απορώ πως κρατιεμαι ακόμα. Νιώθω το σώμα του να κολλάει στο δικό μου και το χέρι του να χαϊδεύει το μαγουλο μου απαλά... ιου τζάμπα το μπάνιο... Ναι το ξερω τα πράγματα είναι σοβαρά αλλά δεν θέλω να σκεφτομαι το τι μπορεί να κάνει... πλησιαζει το κεφαλι του στο δικό μου

Wild Conflict Donde viven las historias. Descúbrelo ahora