κεφάλαιο 17ο

2K 110 1
                                    

 
Ιωάννας POV
Σήμερα ξύπνησα και για κάποιο περίεργο λόγο δεν ήθελα να σηκωθώ από το κρεβάτι ούτε να πάω στην "καινούρια δουλειά" που μας ειπε ο Μάνος. Αν και είμαι πολύ περίεργη να μάθω Γιατί έκλεισε τον οίκο. Σίγουρα θα τους πήρε η αστυνομία χαμπάρι. Λ ογικο μου φαίνεται. Ικανοί είναι οι μπάτσοι να τα τινάξουν όλα στον αέρα. Ο κόπος τόσου καιρού να πάει στράφι μέσα σε κλάσματα δευτερολέπτου. Αποφάσισα να κάνω το μεγάλο βήμα.. σηκώθηκα από το κρεβάτι και κατευθύνθηκα προς την κουζίνα... Από πότε είχαμε τόσα πολλά σκαλοπάτια και δεν το χα πάρει είδηση; βαριέμαι τόσο πολυ... αα ξέχασα να ρωτήσω και το Χριστινάκι πως τα πέρασε με το Γιωργάκη... Δεν μου γεμίζει καθόλου το ματι αυτός. Για μπάτσος μου κάνει. Ελπίζω μόνο να μην χρησιμοποιεί την Χριστίνα για δικό του όφελος. Πρέπει να προσέχουμε. Τα περιθώρια στενεύουν. Μπαίνω μέσα στην κουζίνα και πάω μηχανικά στον πάγκο να βάλω λίγο καφέ. Η φωνή της Χριστίνας με "ξυπνάει". Μα καλα Πότε μπήκε σ4ην κουζίνα και δεν την ειδα; ή μήπως ήταν εδώ και δεν την παρατήρησα; Ά τι έπαθα σήμερα; Δεν βλέπω μπροστά μου.

Χρ: Ιωάννααα...μου κάνει λίγο πιο δυνατά μπας και την ακούσω

Ιωα: Καλημέρα... λέω λίγο ξερά

Χρ: Δεν με κατάλαβες πριν που μπήκες ή εκα νε πως δεν με έβλεπες;..λεει και καλα αδιάφορη.

Ιωα: ε;.. α Όχι δεν σε είδα...λεω και κάθομαι στο σκαμπό και πίνω λίγο καφέ... Γιατί με κοιτάει περίεργα; Έχω κάτι;

Χρ: έχεις νεύρα μήπως από χθες;... λεει λέει και με κοιτάει στα μάτια.

Ιωα: Όχι αντιθέτως ήθελα να σε ρωτήσω πως τα πέρασες... λεω με ένα χαμόγελο μέχρι τα αφτιά. Λοιπόν ώρες ώρες απορώ με τον εαυτό μου που αλλάζει διαθέσεις όπως ο χαμαιλέοντας χρώματα...

Χρ: α πολύ καλά.. λέει και αλλάζει κανάλι στην τηλεόραση ... μάλιστα! Κάτι δεν πάει καλα ή πολύ απλά δεν θέλει να μου μιλήσει για τη σχέση της με το Γιώργο. Σεβαστό για τώρα!

Ιωα: να σου πω τι ώρα μας θέλει ο άλλος ο μαλακας να παμε από κει;... λεω ξερά και ξεπλενω την κούπα μου

Χρ: ξέρω γω; νομίζω κατά τις έννοια ή οκτώ. Δεν συγκράτησα... μου λέει και γυρνάει ξανά στην τηλεόραση... καθως ετοιμάζομαι να πάω πάνω την ακούω να μου φωνάζει πανικόβλητη

Ιωα: τι εγινε;;... λεω τρομαγμένη

Χρ: κοίτα...μου λέει και δυναμώνει την τηλεόραση

Πτώμα κοπέλας που δούλευε σε οίκο ανοχής βρέθηκε σήμερα μετά απο περίπου μια εβδομάδα θαμμένο Καλά σε παραλιακή περιοχή. Προφανώς πρόκειται για ξεκαθάριση λογαριασμών ή για απλή δολοφονία. Η αστυνομία έρευνα ερευνά την υπόθεση σε βάθος. μέχρι να βρει κάποιον νεότερο θα σας ενημερώσουμε....

Wild Conflict Donde viven las historias. Descúbrelo ahora