Την επόμενη μέρα ο Στέφανος ει χε ξυπνήσει από τις 5:30...στην ουσία απο τις 4:00...ο ύπνος Δεν τον επέρνε... σκεφτόταν όλο αυτό που έγινε...το μυαλό του τριγύριζε γύρω από την Ιωάννα και εκεινον που μπήκε στο δωμάτιο...τι σχέση μπορεί να είχαν αυτοί οι δυο;Λες να τα ειχαν;Λες αυτο που της είπε να το τήρησε και να την πήδηξε μετα;Ο Στέφανος σηκώθηκε από το κρεββάτι και πήγε στο μπάνιο του δωματίου του να ρίξει λίγο νερό στο πρόσωπο του...δεν ένιωθε Καλά... σκεφτόταν βλακείες...εκανε βλακείες... αν χάρη στη συμπεριφορά του τους πάρουν χαμπαρι;Τι θα γίνει τοτε;Πώς θα το σώσουν;Χα..θα Ναι πολύ αργά τότε...ολα θα τινάχτουν στον αέρα... Ίσως στο καπάκι να του έρθει και μια απόλυση και να δέσουν όλα μετάξι τους...και αν τον απολύσουν τι θα κάνει;Που θα δουλέψει μετα;Βέβαια έχει και όλες τις προδιαγραφές για να τον πάρουν οπουδήποτε αλλά άλλη η χάρη της αστυνομίας... Δεν μπορούσε να πει.. Του άρεσε η δουλειά του,από μικρός είχε μια τρέλα με τα στρατιωτικά παιχνίδια,με τα όπλα, με τα αμάξια...η αδρεναλίνη κυλά στο αίμα του κάθε ώρα...καθε λεπτό...
Η ώρα πήγε 7:00 αποφάσισε να κατέβει στην κουζίνα,εκεί βρήκε τον Γιώργο να ετοιμάζει καφέ:
Στεφ:Καλημέρα...
Γιω:θα δείξει...ομως παρ όλα αυτά Καλημέρα..εχεις και συ άγχος;
Στεφ:Ναι έχω.. και Και αν δεν του είναι αρκετά αυτά που βρηκαμε;Και αν μας απολύσει...
Γιω:Ε..ε..στεφανε καλμαρε λίγο...σιγα μην μας απολύσει...
Στεφ:Ναι το ξέρω απλα...
Γιω:Άυπνος εισαι;
Στεφ:Φαινεται;
Γιω:Για να μου λες τέτοιες μαλακιες φαίνεται...κανεις τους Δεν μίλησε... έβαλαν και οι δύο καφέ στις κούπες τους και κάθησα στο πάγκο...
Η ώρα 8:00 σε μισή ώρα από τώρα είχαν ραντεβού στη βάση..Αρχισαν να ετοιμάζονται...Ο Στέφανος όπως πάντα φόρεσε μαύρο παντελόνι μαύρο πουκάμισο και σακάκι και τα μαύρα του Adidas,Τις περισσότερες φορές μόνο μαύρα φόραγε...η ντουλάπα του ήταν γεμάτη από αυτά... αντικατόπτριζαν την διάθεση του... Την ψυχή του...Δεν του άρεσαν τα χρωματιστά ρούχα...ζητημα ήταν αν ει χε κανένα γαλάζιο ή κόκκινο μέσα σε όλα αυτά...Ο Γιώργος από την άλλη φόρεσε ένα τζιν σκισμένο παντελόνι και μια μαύρη μπλούζα με σχέδια απάνω και τα vans του...
Η ώρα πέρασε κατά τις 8:20 είχαν φτάσει στην έδρα. Ο Στέφανος πάρκαρε την πορσε στο γκαράζ και έβαλε τον συναγερμό. Ο Γιώργος ειχε φτάσει είδη στο ασανσέρ και περίμενε τον στέφανο. Όταν έφτασε και εκείνος ανέβηκαν πάνω μαζί... πάτησαν τον 4ο όροφο και αμέσως φτάσανε.Αφού βγήκαν από το ασανσέρ κατευθύνθηκαν προς την μεγάλη αιθουσα..στον δρόμο πολλοί συνεργάτες τους καλωσόρισαν και τους χαιρέτησαν. Μόλις φτάσαμε στην πόρτα πήραν μια βαθιά ανάσα και χτύπησαν:
Ανδ:περάστε...τα Δύο αγόρια μπήκαν μέσα...Καλως ήρθατε...καθηστε,σας περιμέναμε με ανυπομονησία.
Αφού κάθισαν ο Γιώργος τοποθέτησε τον χαρτοφύλακα πάνω στο τραπέζι και έβγαλε πρώτα τις φωτογραφίες:
Γιω:Στέφανε αν έχεις την καλοσύνη...και τον παρότρυνε να μιλήσει μια και ήταν εκείνος που ήρθε σε επαφή και άκουσε αυτά που άκουσε.
Στεφ: Ναι...λοιπον αυτές εδώ είναι οι φωτογραφίες που κατάφερα να τραβήξω Αφού μπήκα μέσα στο μπουρδελο...
Ανδ:Τι έκανες λεει;...ο Ανδρέας ει χε γίνει τούρμπο..Με ποιο δικαίωμα πήρατε μια τέτοια απόφαση χωρίς να ενημερώσετε τη βάση και χωρίς να πάρετε έγκριση;...Πως;
Γιω:Ανδρέα σε παρακαλώ ηρεμα...ο Γιώργος έπιασε τον στέφανο στοργικά στην πλάτη προσπαθώντας να τον συγκρατήσει..φόρτωνε...εβραζε μέσα του...Το ξέρουμε πως δεν πήραμε έγκριση ούτε σας ενημερώσαμε αλλά θέλετε αποδείξεις...
Ανδ:Και τι πάει να πει αυτο;Μας κατέβηκε μια ιδέα στο κεφάλι και λέμε..τι διάολο μπορεί να γινει;ας την κάνουμε και όποιον πάρει ο χάρος...ο Στέφανος Δεν κρατήθηκε και του απάντησε:
Στεφ:Ε ως εδώ..Δεν φτάνει που μπήκα εκεί μέσα και σας βρήκα τις γαμημενες της πληροφορίες με κίνδυνο μην με πάρουν πρέφα και να το Ευχαριστώ...και κοπανάει τα χέρια του με δύναμη στο τραπέζι...
Ανδ:Νεαρέ μου ηρέμησε λίγο Γιατί θα πάρω ανάποδες και θα γίνει το ελα να δεις...
Στεφ:Χεστηκα για το τι θα κάνεις εσύ.. βαρέθηκα να σε ακούω και Πότε να μην μου λες ενα ευχαριστώ...
Ανδ:Αυτό ήταν Στέφανε από σήμερα τίθεσαι σε διαθεσιμότητα...εισαι εκτός υπόθεσης από δω και περα...
Στεφ:Πολύ καλά.. .και χάρη μου έκανες...και Αφού το λέει αυτό σηκώνεται και φεύγει κοπανωντας τη πόρτα πίσω του...ο Γιώργος ει χε μείνει και κοίταγε με ανοιχτό το στόμα...ο Ανδρέας φτιάχνει την γραβάτα του και λεει:
Ανδρ:Λοιπόν συνεχίζουμε...Γιωργο πες μας τι συλλεξατε...
Γιωρ:Ό Στέφανος μπήκε μέσα στον οίκο και τράβηξε τις παρακάτω φωτογραφίες..αυτη η μεγάλη πόρτα είναι η αποθήκη εκεί μέσα γίνονται οι παραλαβές...ο Στέφανος κατάφερε και άκουσε για μια παραλαβή που θα γίνει σύντομα...εδω έχω κάνει αναφορές για όλους όσους μπαινοβγαίνουν εκεί μέσα συχνά πυκνά. Φωτογραφίες και πληροφορίες όλες εδώ. Για ό,τι νεότερο έχουμε θα σας ειδοποιήσουμε...
Ανδ:Προς το ο πληθυντικός;
Γιω:Εγώ και ο Στέφανος ειμ..
Ανδ:Μάλλον δεν άκουσες καθόλου καλά.. είπα πως ο Στέφανος είναι σε διαθεσιμότητα μέχρι να πω εγώ..
Γιω:μάλιστα...
Ανδ:Ελεύθεροι...αφου φεύγουν όλοι ο Ανδρέας κάνει νεύμα στο Γιώργο να μείνει για λίγο:
Ανδ:Γιώργο να τον προσέχεις...δεν ήθελα να το κάνω αλλά οι αποφάσεις που παίρνει ο Στέφανος είναι Ριψοκίνδυνες για την αποστολή..
Γιω:Κατάλαβα...
Ανδ:Έφυγες....
Ο Γιώργος γύρισε σπίτι αλλά ο Στέφανος δεν ήταν πουθενά....τον έπαιρνε στα τηλέφωνα αλλά δεν απαντάγε...αραγα το βράδυ γύρισε και κλείστηκε στο δωμάτιο του.Εκεινο το βράδυ πήρε κάποιες σημαντικές αποφάσεις...αν δεν τον θέλουν αυτοί θα πάρει την κατάσταση στα χέρια του.Οποπ τι γίνετε εδω;;ο Στέφανος θα πάρει την κατάσταση στα χέρια του...τι θα γίνει αραγε;;
Μέχρι το επόμενο φιλιά πολλα💙💙
DU LIEST GERADE
Wild Conflict
JugendliteraturΙ:Τι έγινε Στέφανε; τον ρωτάω και για απάντηση παίρνω ένα χτύπημα της μπουνιάς του στην πόρτα ακριβώς δίπλα στο κε φαλι μου. Τι έκανα πάλι; Τώρα θα αρχίσω να νευριάζω και γω. Τα μάτια του σκουραίνουν πιο πολυ και τα χαρακτηριστικά του γίνονται όλο κ...