Κεφάλαιο 28ο

1.7K 121 20
                                    

Α: Ιωάννα πάρε αυτά το ποτ α και πήγαινε τα στο τραπέζι αυτουνού εκεί με τις πολλές γκομενες δίπλα του. Μου λέει ο αλ εξ και εγώ υπακούω παίρνω το δίσκο ο οποίος ήταν γεμάτος ποτ α απορώ πως τον σήκωσα και τον πήγα μέχρι εκεί. Βλέπεις ο αυτός ο πλούσιος υποθέτω ήθελε και πρώτο τραπέζι πίστα μη χεσω να βλέπει το θέαμα. Πάω το δίσκο και βλέπω τον τύπο να μου κάνει νόημα να πάω στην άκρη αι στο διαολο. Πάω από το πλάι και αφήνω το δίσκο και βλέπω όρθιους δύο τύπους με μαύρα από πάνω μέχρι κάτω να στέκονται δεξιά και αριστερά του προφανώς θα ήταν μπράβοι. Μπράβο μου το βρήκα. Πάω να φύγω και ο ένας από τους δύο με πιάνει από μπράτσο σταματώντας με... αααα Ετοιμάζομαι για ξύλο.

Μπρ: κοπελιά κάτσε λίγο να μας κάνεις παρέα... Λέει και με κοιτάει με ένα σιχαμένο βλέμμα "πεσιματος" ή μάλλον να το θέσω καλύτερα "εχω καιρό να γαμησω κάτσε μου με το ζόρι " πολύ καλυτερ α τώρα

Ι:Εγώ δουλεύω στα ποτα παρε μια από αυτές που κάθονται με το τυπα. Λέω με το υφάκι μου και πάω να φύγω από το κράτημα του αλλά ακόμα με κράταγε. Τινάζω το χέρι μου και το απελευθερωνω. Πάω πάλι πίσω στη μπάρα ενώ αυτός εξακολουθούσε να με κοιτάει. Έλεος πια και να πεις πως φοράω και τίποτα το περίεργο να πω πάει στο καλό αλλά πόσο σέξυ να είναι ένα κοντό κολλητό μαύρο φόρεμα με λαιμό; αν ο άλλος έχει να το κάνει καιρο το μαύρο το βλεπει άσπρο. Τέλεια με τη δουλειά που κάνω το πρωί θα πρέπει να κανονίσω να πηγαίνω σε μαθήματα αυτοάμυνας οτιδήποτε αρκεί να είναι αυτοάμυνα. Ο Άλεξ μου κάνει νόημα να τον πλησιάσω. Πάω κοντά του και βάζει το στόμα του κοντά στο αφτί μου για να μου μιλήσει Γιατί η μουσική ήταν πολύ δυνατή.

Α:που έμπλεξες πάλι; Τι εννοεί; μου κάνει νόημα με τα μάτια του να κοιτάξω πίσω αυτός τον ηλίθιο που μου μίλησε πριν

Ι:Τι εννοείς; τον ρωτάω μπερδεμένη.

Α:μου έκανε νόημα να πας εκεί Αυτό εννοώ.. λεει ανήσυχος μεταξύ μας τώρα οι σχέσεις μου στην αρχή μαζί του Δεν ήταν και οι καλύτερες ούτε τώρα είναι απλά με νοιάζεται φιλικά και μόνο γιατί τον έχω καλύψει τον έχω σωσει από λαμογιές του οπότε είναι ένας τρόπος να μου το "ξεπληρώσει" ας το πούμε έτσι.

Ι:Δεν πρόκειται να ξανά πάω εγώ στείλε την άλλη... Του λέω και μου γνέφει καταφατικά και πάει στην άλλη και της λέει να πάει στο τραπέζι τους.

Μια και δεν είχα δουλειά κάθησα σε μια γωνιά στο μαγαζί. Για την ακρίβεια στην άκρη της μπάρας εκεί που δεν χτύπαγε το φως. Σκεφτόμουν. Τον σκεφτόμουν μάλλον. Μετα απο εκείνο το βράδυ έχω να τον δω μια βδομάδα σχεδόν. Που εξαφανίστηκε; Μήπως δεν δουλεύει πια εδω; Δεν έχει γίνει καλα; "αχχχ" αναστέναξα δυνατά.

Wild Conflict Donde viven las historias. Descúbrelo ahora