Στέφανος POVEΣήμερα η μέρα για μένα ήταν πολύ μουντή. Μάλλον φταίει ο καιρός. Βροχή... βρέχει όλη την ωρα. Στέκομαι στο παράθυρο του δωματίου μου και κοιτάζω απ έξω. Πότε θα τελειώσει αυτή η ιστορία; για πόσο ακόμα θα χανονται ανθρώπινες ψυχες; Ο λόγος που αποφάσισα να μπω μέσα στο κύκλωμα τους αυτό ήταν πρώτα από όλα το πιο δυνατό μετά το κεντρικό τους και δεύτερον γιατί βαρέθηκα την απραξία. Απλα καθόμουν και μάζευα πληροφορίες που κάθε φορά ήταν άχρηστες. Κουράστηκα πια. Δεν το ξέρουν στο σώμα πως μπήκα στο κύκλωμα. Και καλυτερ α να μην το μάθουν. Δεν μπορώ να ακούω τις γκαριδες του Αντρέα. Μου φέρεται λες και είμαι παιδί. Λες και δεν έχω επίγνωση των καταστάσεων. Αν όντως με θεωρεί άχρηστο Γιατί δεν μου το λεει; να παραιτηθώ να τελειώνω.... ανακαθησα στο κρεβάτι μου και έπιασα το φάκελο και που ειχ α πετάξει στην άλλη μεριά. Τον άνοιξα και αμέσως είδα εκείνη. Την φωτογραφία της. Τι ρόλο παίζει σε όλη την υπόθεση; Γιατί με έβαλαν εμένα να την "προσέχω"; Είμαι σχεδόν σίγουρος πως δεν ανήκει σε αυτήν την ιστορία. Έχω την "ικανότητα" από μικρός να ψυχογραφω τους ανθρώπους. Ναι μεν έχει πιγμη και θάρρος αλλά και κότσια αλλά δεν παυει να είναι μια απλή κοπέλα που δεν έχει καμία σχέση με αυτούς εκεί μέσα είναι το άσπρο μέσα στη μαυρίλα. Είναι ξεχωριστή. Κοίταξα τα μάτια της... τόσο γαλάζια και όμορφα Δεν χορταίνεις να τα κοιτάς... σα να σε προκαλούν να μάθεις πιο πολλά για εκείνη... 《Και αυτο θα κάνω》είπα φωναχτά και σηκώθηκα από το κρεβάτι. Έπιασα το κινητό μου και είδα 5 κλείσεις από τον Ανδρέα. Τι έγινε παλι;; τι θέλει; κοίταξα προβληματισμένος το κινητό μου και πρώτου πατήσω την επιστροφή κλήσης άρχισε να χτυπάει πάλι. Απάντησα...
Σ:《Έλα Αντρέα》ειπα λίγο ανήσυχος και αμέσως πήρα την απάντηση του
Α: 《ΣΤΈΦΑΝΕ ΣΟΥ ΈΧΟΥΜΕ ΑΝΑΘΈΣΕΙ ΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΆ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙΣ ΑΥΤΉΝ ΤΗΝ ΙΩΆΝΝΑ ΚΑΙ ΕΣΎ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ;; ΜΑΚΆΡΙ ΝΑ ΞΕΡΑ》μου λέει σχεδόν φωνάζοντας μα καλά τι έπαθε εγώ θα την πληρωσω; Μήπως να στήσω και αντίσκηνο κάτω από το σπίτι της;;
Σ:《Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς. Η δουλειά μου είναι απλα να την παρακολουθώ 》λέω όσο πιο ήρεμα μπορώ αλλά θέλω να μάθω. Τι έγινε Γιατί αυτη; γιατι μόνο αυτη;
Α:《μάλλον σου διέφυγε ΔΕΝ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΠΆΘΕΙ ΤΊΠΟΤΑ! ΑΠΌ ΚΑΝΈΝΑΝ! 》λέει έντονα αλλα διακρίνω μια ανησυχία στη φωνή του η ψυχογραφηση που έλεγα πριν.
Σ:《έγινε κατι; υποτίθεται πως απ τη στιγμή που είναι δικιά τους και να πεθάνει θα την λάβουμε υπόψη μας ως μια αθώα Όχι ως πρόσωπο σημαντικό》Του λέω. Πραγματικά Γιατί με ενόχλησε αυτό που είπα μόλις τωρα;
BẠN ĐANG ĐỌC
Wild Conflict
Teen FictionΙ:Τι έγινε Στέφανε; τον ρωτάω και για απάντηση παίρνω ένα χτύπημα της μπουνιάς του στην πόρτα ακριβώς δίπλα στο κε φαλι μου. Τι έκανα πάλι; Τώρα θα αρχίσω να νευριάζω και γω. Τα μάτια του σκουραίνουν πιο πολυ και τα χαρακτηριστικά του γίνονται όλο κ...