κεφάλαιο 21ο

1.9K 114 13
                                    


Εκεί που είχα σκύψει και έπαιρνα το μπουκάλι στα χέρια μου νιώθω κάποιον δίπλα μου. Σ ηκωνομαι πανω και κολλάω σε ένα γεροδεμένος και γνώριμο σώμα. Ωχ οχι Όχι πάλι αυτός! Λεω απο μέσα μου. Πόσες αγαμιες έχει πια και με κυνηγαει; και στην τελική τι είμαι; κάνα αντικείμενο για πηδημα; γυρνάω και τον καρφωνω με νεύρα. Τον βλέπω να με κοιτάζει από πανω μέχρι κάτω και να επικεντρώνεται στο στήθος μου. Αα... δεν θα τα παμε καθόλου καλα οι δύο μας... Αυτό μια μέρα θα μου το πληρώσει. Και αυτό και αυτά που έλεγε πριν.

Ι: Τι θες εδω;..λεω αγριεμένη και τον βλέπω να στενεύει τα φρύδια του νευριασμένος. Μάλλον δεν το περίμενε να του μίλαγα τόσο απότομα. Δεν πειράζει καλα να πάθει. Ο ηλίθιος.

Μ:Ήρθα να επίβλεψω την δουλειά σου νιανιαρο... Ε όχι. Αφήσαμε το μικρή και τώρα γίναμε νιανιαρο; θα τον σκίσω! Με την κακή έννοια. Δεν θα τον αφήσω έτσι. Θέλω τόσο πολύ να του βγάλω τα μάτια του .... του μαλακα....

Ι:Δεν χρειάζομαι οδηγίες από έναν άχρηστο σα και σένα.... Ωχ! Εκανα βλακεία... Ίσως άλλη φορά τις σκέψεις μου να τις κ ραταω για μένα... Τον βλέπω να νευριάζει. Πολύ.. παρα πολυ... οι γωνίες στο πρόσωπο του άρχισαν να φαίνονται επικυνδινα πολύ. Οι φλέβες στα χέρια του πεταγωντουσαν τόσο πολύ και τα μπράτσα του είχαν φουσκώσει πάρα πολύ...αχ...Τι λεω;; ΙΩΆΝΝΑ ΣΥΝΕΛΘΕ.. Μόλις επανέλθω στην πραγματικότητα αρχίζω να κανω πίσω βήματα αλλα ούτε μισό Δεν μπορούσα να κουνηθώ. Με ειχε κολλήσει και εγκλωβίσει πάνω στην μπάρα και με πλησίαζε απειλητικά πολύ... μαμά θα με σκίσει. Το βλε πω στο βλέμμα του αν μπορούσε τώρα θα με είχε σκοτώσει.

Ι:Πρόσεξε πως μου μιλάς Γιατί θα γίνει χαμός... με πλη σιαζει στο αφτί με την καυτή του α νασα και μου λέει: Θα σε κανω να πονέσεις τόσο πολύ που δεν θα μπορείς να σηκωθείς από το κρεβάτι για βδομάδες... λέει αισθησιακά στο αυτί μου αλλα και ταυτόχρονα με τοσα νεύρα... Το βλεπω! Εγώ αν δεν φύγω από εδώ μέσα χωρι ς να με πηδήξει αυτός δεν πρόκειται...

Ξαφνικά βλε πω να μπαίνει μέσα ο Μάνος με τον Άλεξ και κατι αλλα "καλοπαιδα" από πίσω. Βλέπω τον Μάικ να τους καρφώνει. Ο Μάνος του κάνει νόημα να πάει μέσα. Λογικά στο γραφείο του αν κατάλαβα καλά. Ο Μάικ με κοιτάει με ένα απαξιωτικό βλέμμα και φεύγει απο πανω μου. Ευτυχώς Παναγία μου! Το βλε πω μετα απο όλη αυτή την ιστορία θα γίνει πολύ θρήσκα! Βλέπω τκν Μάικ να απομακρύνεται γρήγορα και να κατευθύνεται προς το γραφείο. Αμέσως φεύγω από την μπάρα και τους ακολουθώ προσεκτικά. Φυσικά και έβαλα άλλον στην θεση μου. Δεν είμαι χαζή! Να το μάθει ο άλλος και να μην ξερω από που να φύγω. Πλησιάζω το γραφείο του Μάνου και κολλάω πανω στην πόρτα διακριτικά για να ακούσω τι έγινε. Ακούγονταν φωνές αλλά δεν μπορούσα να καταλάβω Ποιος μιλάει. Όπα! Ακούω τον Άλεξ

Wild Conflict Where stories live. Discover now