Μετα απο λίγο σηκώθηκα πάνω και ανασύνταξα τον εαυτό μου. Ιωάννα ΣΥΝΕΛΘΕ ΘΑ ΤΟ ΚΕΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΜΑΖΊ. Είπα και έβαλα το χέρι μου στο πόμολο της αποθήκης. Βγαίνω έξω και τα φώτα του διαδρόμου ήταν κλειστά. Πες μου μόνο πως δεν με έκλεισαν μέσα. ΌΧΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΑΝΤΈΞΩ ΠΕΣ ΜΟΥ ΠΩΣ ΌΛΑ ΕΊΝΑΙ ΕΝΑ ΌΝΕΙΡΟ. ΑΟΥΥ... Ναι αν ακούσατε ένα γκταπ εγώ ειμουν μόλις έπεσα κάτω Γιατί κάποιος έπεσε πάνω μου και με έριξε κατωωω..... Δεν είναι η μέρα μου σήμερα. Όλα πάνε στραβά. Αυτός φταίει με έχει γκαντεμιασει. Ο γρουσουζης. Ανοίγουν τα φώτα και βλέπω τον Άλεξ.
Α: είσαι καλά; τι κάνεις ακόμα εδώ εσυ;.. Λέει και μου δίνει το χέρι του για να με σηκώσει Αφού πρώτα με έριξε κάτω. Μπράβο. Καλός είσαι και του λόγου σου. Βλάκα! (Κατά βάθος τον συμπαθώ λίγο περισσότερο από το Μάικ ο οποίος είναι στο πάτο) Ναι ειμαι πολύ καλή με τους ανθρώπους.
Ι:Ναι Καλά είμαι..(Ο κωλος μου το ξέρει αυτο).. πήγαινα προς το γραφείο της Βανέσας αλλά έσβησαν τα φώτα και κατέληξα όπως με είδες... λέω και έχω πλέον σηκωθεί από αυτό το υπέροχο ξύλινο πάτωμα... απλά δεν θα το κάνω θέμα. Ξύλινο ξύλινο αλλά πάγος.
Α: εντάξει καλα που σε πέτυχα Γιατί Αύριο θα αργήσω να έρθω και θέλω να έρθεις πιο νωρίς στη δουλειά για να με καλύψεις!... Λέει και με καρφώνει... θα στο χρωστάω ξανθούλα... Λέει και μου κλείνει το μάτι. Έλα μωρέ.... γλυκούλης ΣΕ ΑΥΤΉ ΤΗ ΠΕΡΊΠΤΩΣΗ.
Μ:ΑΛΕΞ ΓΑΜΩ ΤΣΑΚΊΣΟΥ... ακούω τη φωνή του Μάικ να φωνάζει μέσα από το γραφείο της Βανέσας. Μάλιστα.... αυτοί δεν θα φύγουν; τι σκατα κάνουν ακόμα εδω; άσε δεν θέλω να ξέρω αρκετά ανακατευτικα και στο τέλος θα με πουν και κουτσομπόλα ενώ δεν ειμαι.... ουφφφφφφ.......
Α:Όπως είπαμε για αύριο... Λέει και τρέχει να μπει εκεί μέσα. Νταφακ... Καλά ντε θα το κανω. Πάω μέσα και αλλαζω ρούχα παίρνω τη τσάντα μου και βγαίνω έξω από αυτό το μαγαζί. Πωπω... Ο ήλιος με τυφλώνει... Και η ώρα είναι 10 Δηλαδή στις 12 Τι θα κάνει καύσωνα;...
Μετα απο λίγο φτάνω σπιτάκι μου. Αχχχ αυτό είναι μου ειχ ε λείψει τόσο πολυυυ... πετάω κλασικά τα πράγματα μου όπου βρω. Σιγά με τέτοια κούραση μη τα τακτοποιήσω Δεν είναι Χριστίνα εγώ να τα έχω όλα στη πένα. Τώρα που το σκέφτομαι αυτή η ψυχή τι να κάνει άραγε; εχω να την μιλήσω πέντε μέρες; βλέπετε είναι ο τύπος που ποτέ δεν έχει κάρτα στο κινητό της και περιμένει από τους άλλους να χρεώνονται και να την παίρνουν τηλέφωνο Ε βέβαια! Γουρουνα! Πάω στο δωμάτιο μου και το πρώτο πράγμα που κάνω είναι να κλείσω τις κουρτίνες ΦΥΣΙΚΆ. Με τέτοιο ήλιο... θα τυφλωθω η καημένη. Δεν έχω ούτε όρεξη να βγάλω τα ρούχα μου και όσο σκέφτομαι πως θα πρέπει να πάω πιο νωρίς εκεί μέσα. ΩΧΧΧΧΧΧ θα τον σκίσω τον αλ εξ στα δύο σα σαρδέλα. ΕΠΊΤΗΔΕΣ ΤΟ ΈΚΑΝΕ. ΣΉΜΕΡΑ ΈΧΟΥΜΕ ΝΈΑ ΠΑΡΑΛΑΒΉ ΚΑΒΑΣ. ΤΏΡΑ ΕΞΗΓΟΎΝΤΑΙ ΌΛΑ.... γαμωτο και δεν φτάνει Αυτό εχω και να κάνω καταγραφη;; θα τον σκοτώσω. Ναι κάθε φορά στο τέλος του μήνα παίρνουμε νέα ποτα και καταγράφουμε τι έχει μείνει τι έχει λήξει και τι έχει μείνει ακέραιο. Φοβερό το ξέρω... αχχχ δεν μπορώ άλλο. Πέφτω στο κρεβάτι και παίρνω αγκαλιά το μαξιλάρι.... Μια γνώριμη μυρωδιά κατακλύζει το κρεβάτι μου, τα σεντόνια μου, το μαξιλάρι μου... Αυτός... τον νιώθω παντού. Η αύρα του είναι σε όλο το δωμάτιο. Όσο σκέφτομαι αυτά που έγιναν.... ανατριχιάζω ολόκληρη. Ο μαλακας θα μου το πληρώσει Δεν θα μείνει έτσι αυτό. Άσχετα αν μου άρεσε! ΑΥΤΟ ΕΊΝΑΙ ΆΛΛΟ ΘΈΜΑ! Έχω κανονίσει ραντεβού με το ψυχολόγο από τώρα. Δεν θα τον γλυτώσω η ρουφιανα το βλέπω... με όλα αυτά με πήρε επιτέλους ο ύπνος....
DU LIEST GERADE
Wild Conflict
JugendliteraturΙ:Τι έγινε Στέφανε; τον ρωτάω και για απάντηση παίρνω ένα χτύπημα της μπουνιάς του στην πόρτα ακριβώς δίπλα στο κε φαλι μου. Τι έκανα πάλι; Τώρα θα αρχίσω να νευριάζω και γω. Τα μάτια του σκουραίνουν πιο πολυ και τα χαρακτηριστικά του γίνονται όλο κ...