Κεφάλαιο 33ο

1.8K 107 26
                                    

Νιώθω το σώμα μου πιο παγωμένο και από τους δύο πόλους της γης μαζί. Το τελευταίο που θυμάμαι είναι να κάθομαι σε ενα παγκάκι και να κρυώνω και ξαφνικά το στέφανο να με πλησιάζει και λογικά κατέληξα εδώ μετά. Μάλλον εκε ινος με έφερε. Άραγε σε ποιανού το σπίτι τι λεω στο δικό του είμαστε... κενά μνήμης. Ακούω βήματα στο διάδρομο. Λογικά έρχεται να δει πως είμαι. Να τα ανοίξω τα μάτια να μην τα ανοίξω; Θα κουκουλωθω. Ρίχνω τη κουβέρτα στο πρόσωπο μου και καλύπτω το κεφάλι μου. Νιώθω τη μασέλα μου να πηγαίνει πάνω κάτω σαν το κινητό όταν μπαίνει στη δόνηση. Τα βήματα σταματάνε έξω από την κλειστή πόρτα. Ακούω το ελαφρύ τρίξιμο. Νιώθω την παρουσία του στο δωμάτιο. Κουλουριαζομαι όλο και πιο πολυ. Ξαφνικά το κάτω μέρος του κρεβατιού βουλιάζει λίγο. Κάθισε. Δεν ξέρω τι να κάνω Δεν θέλω να τον κοιτάω στα μάτια. Νιώθω άβολα. Είμαι και χάλια.

Σ:Ιωάννα ξέρω ότι με ακούς γύρνα... Μου λέει γλυκά αλλά και επιβλητικά. Όχι δεν θα γυρίσω. Δεν θέλω να γυρίσω άσε που έχω ζεστάνει και το μέρος αυτό και άντε μετά να ξανά βρω τέτοια ζέστη.

Σ: σταματα τα πισματα και γυρνα!.. ειπε πιο έντονα αυτή τη φορά. Υπάκουσα και γύρισα το σώμα μου με δυσκολία χωρι ς να ξεσκεπαστω. Ξαφνικά τραβάει την κουβέρτα και κλείνω απότομα τα μάτια μου λόγο του φωτός που ήταν πολύ δυνατό. Ένιωθα τα μάτια μου τόσο πρησμένα. Το χέρι του βρίσκεται πάνω στο μάγουλο μου. Τόσο ζεστό. Ή μάλλον εγώ είμαι πολύ ζέστη. Μπορεί να χω και πυρετό! Ξαφνικά νιώθω τον αντίχειρα του στο κάτω χείλος μου και αμέσως νιώθω να μου έχει ανοιξει ελαφρά το στόμα για να μου τοποθετήσει...α θερμόμετρο είναι γυάλινο. Το αφήνει στο στόμα μου και με σκεπαζει καλύτερα. Σηκώνεται και βγαίνει από το δωμάτιο αφήνοντας με μόνη μου να κρυωνω. Σίγουρα έχει νεύρα.... ανοίγω τα μάτια μου μια και που είχε κλείσει το φως και κοιτάω γύρω μου σκοτάδι παντού. Αναστεναζω..

Μετα απο λίγο έχει βγάλει το θερμόμετρο ενώ το κρατάει στα χέρια του προσεκτικά και το παρατηρεί. Ένα ανησυχο βλέμμα σχηματίζεται στο πρόσωπο του. Αυτές οι γωνίες του... Ιωάννα μαζεψου! Τα μάτια του συναντάνε τα δικά μου. Είχα πολύ ώρα να τον κοιτάξω. Μου είχε λείψει το βλέμμα του. Τα μάτια του...με κοιταε ι απόλυτα σοβαρός και σχεδόν ανέκφραστος. Τι εγινε; θα πεθανω;

Σ:έχεις 39... λέει ξερά και ξανά κοιτάει το θερμόμετρο... Δεν θα πεθάνω και ολας

Ι:Θα ζήσω...ωχ... Καλύτερα να κράταγα το στόμα μου κλειστο....αμαν..εξαγριωθηκε. Αυτό ήταν θα με σκίσει. Τα μάτια του καρφώνουν τα δικα μου με τοσ α νεύρα και ανησυχία μαζί. Σηκώνεται από το κρεβάτι. Το βλέπω να τώρα έρχεται....

Wild Conflict Where stories live. Discover now