Οι μέρες περνούσαν σχετικά γρήγορα. Είχε φτάσει Δεκέμβρης μήνας. Μέσα στον οίκο γινόντουσαν διάφορες αλλαγές όσον αφορούσε τα προγράμματα, τος βάρδιες, Τις κοπέλες και διάφορα τέτοια φλέγοντα ζητήματα. Ο Μάνος ήταν κλεισμένος στο γραφείο του και κοιτούσε κάτι παγκους από χαρτιά. Δεν ήξερε τι να πρώτο πιάσει. Την επόμενη εβδομάδα είχε νέα παραλαβή όπλων και μια άφιξη ενός πλοιαριου γεμάτο LSD και ηρωίνη. Αυτά που του έφερναν περισσότερα κέρδη! Πριν λίγες μέρες είχε έρθει ένα πλοίο από την Ρωσία και την Βουλγαρία γεμάτο κοπέλες. Οι περισσότερες χωρίς προϋπηρεσία και τα πράγματα στενευαν. Οι αρχηγοί του τον πίεζαν. Όλους τους πίεζαν. Είχαν πάρει πληροφορίες πως η αστυνομία είχε συλλάβει ένα βαπορακι τους και πως μπορούσε για να γλυτώσει το τομάρι του να τους έδινε στεγνά στους μπάτσους και έπρεπε να τον βγάλουν από την μέση γρήγορα. Ο Μάνος πήρε το σακάκι του και βγήκε βιαστικά από το γραφείο του. Πήγε να φύγει όμως η Ράνια τον σταμάτησε.
Ραν: Που πας Μάνο; Έχουμε δουλειά εδώ... του Του λέει με λίγη ανησυχία και ένταση.
Μαν: όπου γουστάρω θα πάω! Δεν είμαι υποχρεωμένος να σου πω και τι θα κάνω!...της λέει μέσα στα νεύρα και τραβάει με νεύρο το χέρι του με αποτέλεσμα να την κάνει να τρανταχτει..... Συγγνώμη αγάπη μου είναι πολύ πιεσμένος αυτές τις μέρες... της λέει προσπαθώντας να δικαιολογηθεί.
Ραν: Δεν πειράζει καταλαβαίνω! Με αυτές τις καινούριες τι θα κανουμε;;
Μαν: το αφήνω πάνω σου... λέει και Αφού την φιλάει στο στόμα φεύγει σχεδόν τρέχοντας...
Πίσω στον οίκο η Ράνια προσπαθούσε να συντονίσει τις καινούριες όμως μάταια. Για αρχή τις πήγε σε ένα δωμάτιο με πολλά εσώρουχα για να διαλέξει εκείνη πια από αυτά ταιριάζουν στην καθε μια. Πέρασαν ώρες εκεί μέσα μέχρι να τελειώσουν. Όταν επιτέλους τους έδειξε τα δωμάτια τους πήγε στο σαλονάκι όπου ήταν η Ιωάννα με τη Χριστίνα εκεί κάτι ψιθύριζε η μια στην άλλη.
Ραν: αχχχ...... λέει καξ πέφτει άτσαλα στον καναπέ απλώνοντας τα πόδια και τα χέρια της....Χρι: Ό! Κατάλαβα! Ανεπίδεκτες μαθήσεως; ... ρωτάει και αρχίζουν και γελάνε και οι τρεις τους...
Ραν: άστα να πάνε και δεν είναι μόνο αυτό... Έχω να βγάλω και ένα πρόγραμμα για την νέα χρονιά μόνη μου... λέει και ξεφυσαει...
Ιωα: ο Μάνος που ειναι; Αυτός δεν θα Επ ρεπε να το κάνει Αυτό; .. η Ράνια την κοιτάξε διστακτικά...
Ραν: κοίτα μου είπε να το κανω εγω Γιατί αυτός είχε πολλές δουλειές και δεν είχε χρόνο λέει... Και κοιτάει κατω
KAMU SEDANG MEMBACA
Wild Conflict
Fiksi RemajaΙ:Τι έγινε Στέφανε; τον ρωτάω και για απάντηση παίρνω ένα χτύπημα της μπουνιάς του στην πόρτα ακριβώς δίπλα στο κε φαλι μου. Τι έκανα πάλι; Τώρα θα αρχίσω να νευριάζω και γω. Τα μάτια του σκουραίνουν πιο πολυ και τα χαρακτηριστικά του γίνονται όλο κ...