κεφάλαιο 19

1.9K 108 0
                                    


ΙΩΆΝΝΑΣ POV

Οι μέρες στο στριπτιτζαδικο περνούσαν πιο αργά από ότι στον οίκο. Κάθε μέρα μας ξυπναγανε από νωρίς. Αμφιβάλλω δηλαδή αν κοιμόμασταν και καθόλου, ισα ισα έκλεινες τα μάτια και μετα από λίγο έρχονταν και σε τραβαγαν από το κρεβάτι να σηκωθείς. Πολλές φορές σου ρίχνανε και κουβάδες με παγάκια και νερό. Αααα! Και το καλυτερο; Μετά Δεν σε άφηναν να αλλάξεις Γιατί είχες ήδη αργήσει να ξυπνήσεις. Σε παρακαλώ πολύ! Έτοιμη και στην ώρα σου. Και δεν φτάνει αυτό. Κάθε μέρα άλλαζαν και το πρόγραμμα. Ε μα τι τώρα με τα ίδια και τα ίδια θα την έβγαζαν τα λυγουρια που ερχόντουσαν κάθε βράδυ εδώ και άφηναν χιλιάρικα; Όχι φίλε Μου! Επ ρεπε να προτοτυπισουν τρομάρα τους. Ευτυχώς εγω την γλύτωσα και με βάλανε να σερβίρω. Αν θυμηθώ την τελευταία βασικά την πρώτη και τελευταία φορά που χόρεψα τα πράγματα δεν πήγαν και τόσο καλά όσο περίμενα.... Ναι σωστά... πετάχτηκε από το πουθενά αυτός ο Στέφανος... Μια χαρά είμασταν όταν δεν τον βλέπαμε. Δηλαδή πρέπει να έρχεται και να φέρνει τα πάνω κατω στη ζωή μου;;; εεε;;; Γιατί δεν μου απαντάει κανεις;;;.... ουφφφ....
Αυτήν τημ στιγμή ειμαι στην μπάρα και αυτός ο "έμπειρος" μπαρμαν μου μαθαίνει τα "κόλπα" της "δουλειάς" του... Από όσο θυμάμαι τον λένε Άλεξ....

Αλεξ: Όταν θα πηγαίνεις τα ποτά μην τα αφήνεις ατσουμπαλα πάνω στα τραπέζια. Να καείς παιχνίδι με τον πελάτη...τον κοιτάω και προσπαθώ να συνηδητοποιησω τι είπε μόλις τώρα....

Ιωα: όπα Δηλαδή μου λες πως πρέπει να τους κουνηθώ και ολας;;;....λεω προσπαθώντας να κρατήσω την ψυχραιμία μου... με κοιτάει με ένα πονηρό χαμόγελο

Αλεξ: φυσικά και πρέπει να τους κουνηθεις μικρή.... Πώς θα πουλήσουμε μερισσοτερα για να βγάλουμε ακόμα πιο πολλά; ;....λεει και με πλησιάζει απειλητικά.... έρχεται σε απόσταση αναπνοής με πιάνει από την μεση μέση και μου κάνει... Ειδικά με τα προσωντα που διαθέτεις εσύ δεν νομίζω να δυσκολευτουμε και πολύ.... και μου αφήνει ένα φιλί στο λαιμό... προτού προλάβω να τον απομακρυνω ερχεται κάποιος και τον τραβάει μακριά μου. Κοιτάω και βλέπω έναν αρκετά γεροδεμένο ελαφρά αξιριστο άντρα να τον πιάνει από τον ώμο και να τον τραβάει πίσω.

Μαικ: ήρεμα φίλε. Εδώ είσαι για δουλειά Όχι για να πηδάς το κατάστημα... όπα τι ειπε αυτός μόλις τωρα;... Ο Άλεξ τον κοιτάξε απαξιωτικά και τράβηξε έντονα το χέρι του και μπήκε πάλι πίσω από την μπάρα... έρχεται αυτός που παραδόξως με "εσωσε" και με πέρνει από τον ώμο και με πάει προς τα μέσα...

Wild Conflict Donde viven las historias. Descúbrelo ahora